Geurkaarstopic

Dat is een hele nette deal volgens mij! Weet je al welke geuren je wil?

1 like

Ik heb antwoord terug van B&BW wat betreft de verkeerde levering. Vanilla Bean Noel was helaas een fout qua voorraad en komt voorlopig niet terug. Ik mocht mijn geld terug of een vervangende navulling uitzoeken. Ik heb gekozen voor de laatste oplossing en ik ga voor Blueberry Sugar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh en daarnaast nog een kortingscode van 10% gekregen om te gebruiken bij een volgende bestelling.

3 likes

Ik heb me ingehouden want moet ook alles nog meenemen en ze zijn natuurlijk niet bepaald licht… Dus heb een wall flower, 4 vullingen en een handsoap gekocht.

1 like

Hebben ze nu ook een Europese wallflower in Amerika?

Weet iemand of er ergens een goede Black friday deal komt? Wil graag iets voor een vriendin bestellen!

Nee maar ik kan wel een wereldstekker gebruiken haha. Dat is iig mijn idee. En anders zal ik in Nederland een nieuwe moeten kopen.

1 like

Zooo lekker, ik wil het opeten :heart_eyes: Echt alsof er iets lekkers qua gebak in de oven staat.

5 likes

Deze vorige week ook binnen gekregen, hij is echt héérlijk! Hij is wel zodanig sterk dat ik er een beetje hoofdpijn van kreeg :sweat_smile:

1 like

Het kan toch niet anders dan dat vrijdag de kaarsen van bbw in de aanbieding zijn?
Nu huisspray’s en morgen handcreme. Nou boehoe.

De Black Friday actie van B&BW is nu al online! 2+2 gratis,op alles.
Shop ze!

5 likes

En gebruik HI10BBWNL voor nog eens 10% korting.
Bij de 1 werkt de actie wel al, bij de ander niet las ik. Wellicht blijven proberen.

6 likes

Ik kan via mijn telefoon niet betalen en op mijn laptop kom ik er niet op. :scream:

1 like

Gelijk besteld :star_struck:
Vanilla Bean
Snowy Peach Berry
Salted Butterscotch
Raspberry Mimosa

6 likes

Mij lukte het wel, heb alleen niet afgerekend omdat ik morgen toch naar de winkel ga, ga ook liever eerst even ruiken bij bepaalde geuren.
Ik gebruikt Chrome, wellicht ligt het daaraan?

1 like

Gelukkig gelukt. Had te maken dat kaarsen dan uitverkocht waren.

1 like

Hebben jullie ook steeds zo’n irritante pop-up van een Santa approved pakket?

2 likes

Ja, maar wel goede deal. Had hem ook al in mijn mandje zitten, heerlijke geur. Ook maar weer weggeklikt want heb nog een jaarvoorraad aan spul van B&BW staan…

Ja die had ik ook de hele tijd.

Ik heb de tweede en vierde uit je rijtje en ben lyrisch over die geuren, zo lekker. Bergamot Waters is heerlijk fris, Warm Vanilla Sugar is zoet en warm. Tegenpolen maar beiden heerlijk.

2 likes

Heb ik gewacht zijn mijn geuren er al niet meer :laughing:

1 like