Geurkaarstopic

Nee maar ik kan wel een wereldstekker gebruiken haha. Dat is iig mijn idee. En anders zal ik in Nederland een nieuwe moeten kopen.

1 like

Zooo lekker, ik wil het opeten :heart_eyes: Echt alsof er iets lekkers qua gebak in de oven staat.

5 likes

Deze vorige week ook binnen gekregen, hij is echt héérlijk! Hij is wel zodanig sterk dat ik er een beetje hoofdpijn van kreeg :sweat_smile:

1 like

Het kan toch niet anders dan dat vrijdag de kaarsen van bbw in de aanbieding zijn?
Nu huisspray’s en morgen handcreme. Nou boehoe.

De Black Friday actie van B&BW is nu al online! 2+2 gratis,op alles.
Shop ze!

5 likes

En gebruik HI10BBWNL voor nog eens 10% korting.
Bij de 1 werkt de actie wel al, bij de ander niet las ik. Wellicht blijven proberen.

6 likes

Ik kan via mijn telefoon niet betalen en op mijn laptop kom ik er niet op. :scream:

1 like

Gelijk besteld :star_struck:
Vanilla Bean
Snowy Peach Berry
Salted Butterscotch
Raspberry Mimosa

6 likes

Mij lukte het wel, heb alleen niet afgerekend omdat ik morgen toch naar de winkel ga, ga ook liever eerst even ruiken bij bepaalde geuren.
Ik gebruikt Chrome, wellicht ligt het daaraan?

1 like

Gelukkig gelukt. Had te maken dat kaarsen dan uitverkocht waren.

1 like

Hebben jullie ook steeds zo’n irritante pop-up van een Santa approved pakket?

2 likes

Ja, maar wel goede deal. Had hem ook al in mijn mandje zitten, heerlijke geur. Ook maar weer weggeklikt want heb nog een jaarvoorraad aan spul van B&BW staan…

Ja die had ik ook de hele tijd.

Ik heb de tweede en vierde uit je rijtje en ben lyrisch over die geuren, zo lekker. Bergamot Waters is heerlijk fris, Warm Vanilla Sugar is zoet en warm. Tegenpolen maar beiden heerlijk.

2 likes

Heb ik gewacht zijn mijn geuren er al niet meer :laughing:

1 like

Lekkere deal was dat! En wat ging het snel, ik heb deze 4 1-wick kaarsen gekocht en ook het 40 euro pakket. Zocht nog kado’s en dit is perfect!

Snowy Peach Berry
Frozen Lake
Flannel
Peach Bellini

En vanmiddag had ik ook nog een bestelling via fb binnen. Zo lekker!

6 likes

Weet iemand wellicht of TK alweer Yankees heeft of Kerst DW Home kaarsen?
Ik ga van het weekend naar apeldoorn en daar zit een TK, was even benieuwd of iemand het toevallig wist!

Nou, hier met gevaar voor eigen leven naar de Bath & Body Works winkel geweest aan de Kalverstraat. Was echt teringdruk. Werd leuk omgeroepen om 1,5m afstand te houden maar we stonden kont aan kont :sweat_smile:

Heb twee kaarsen voor mezelf gehaald, en twee voor @sjem. Heb zelf voor deze gekozen:

Ze hebben wel aanzienlijk meer dan in de webshop!

7 likes

Jaaaaaa ik ben zo benieuwd! Die van jou klinken zeer chill <3

1 like

Mini dw home geurkaarsjes bij de TJ Maxx in Chicago. They are coming home with me :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes