Geurkaarstopic

Lekkere deal was dat! En wat ging het snel, ik heb deze 4 1-wick kaarsen gekocht en ook het 40 euro pakket. Zocht nog kado’s en dit is perfect!

Snowy Peach Berry
Frozen Lake
Flannel
Peach Bellini

En vanmiddag had ik ook nog een bestelling via fb binnen. Zo lekker!

6 likes

Weet iemand wellicht of TK alweer Yankees heeft of Kerst DW Home kaarsen?
Ik ga van het weekend naar apeldoorn en daar zit een TK, was even benieuwd of iemand het toevallig wist!

Nou, hier met gevaar voor eigen leven naar de Bath & Body Works winkel geweest aan de Kalverstraat. Was echt teringdruk. Werd leuk omgeroepen om 1,5m afstand te houden maar we stonden kont aan kont :sweat_smile:

Heb twee kaarsen voor mezelf gehaald, en twee voor @sjem. Heb zelf voor deze gekozen:

Ze hebben wel aanzienlijk meer dan in de webshop!

7 likes

Jaaaaaa ik ben zo benieuwd! Die van jou klinken zeer chill <3

1 like

Mini dw home geurkaarsjes bij de TJ Maxx in Chicago. They are coming home with me :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ik geniet echt zo enorm van al jouw Amerikaanse aankopen! :heart:

3 likes

Deze kost 30 dollar dus niet echt een koopje maar vind ze zooo cute en ik doe ze gewoon in m’n handbagage koffertje, dan kan t qua gewicht ook wel hoop ik :rofl:

4 likes

Bovenste 2 foto’s gekocht om aan de EUR 40,= te komen, zat daar dik op haha. Bewust kleine kaarsen gekocht want wilde nog Amsterdam in, anders werd het echt te zwaar…
Je kon dan een set kopen van Into the Night, waarde EUR 112,=, deze kon je dan kopen voor EUR 40,=. Nu is dit 1 van mijn favoriete geuren dus prima deal.

Was er al om 9 uur, heerlijk rustig toen. En op tijd weer richting huis voordat het overal echt druk werd.

12 likes

Heerlijk, zo fijn shoppen in Amerika! Kan niet wachten om ook weer te gaan.

1 like

Ik ben van de week in beide vestigingen in Amsterdam geweest en ik heb geen enkele YC gezien. Er waren een paar kerstige geuren maar op 1 hand te tellen.

1 like

Ik heb mijn hele bestelling al binnen! Ik ben er echt heel blij mee. Ik ben nu de eerste aan het branden.

Daarna heb ik even al mijn geurkaarsen bij elkaar gezocht om ze even goed op te ruimen en te kijken wat ik nog had. Ik heb sowieso tot Black Friday volgend jaar wel genoeg, haha.

13 likes

Ik kwam deze gisteren toevallig tegen bij de intratuin, dus ik heb hem meteen meegenomen. Ik heb deze al, maar die is bijna op en ik vind hem echt erg lekker. Heel blij mee

5 likes

Oeh, waar ruikt deze naar?
Gisteren rook mijn man Paris Café voor het eerst en die vond hij lekker. Normaal houdt hij niet van wat zwaardere geuren en ik was bang dat hij zou afknappen, maar dat was gelukkig niet het geval.

1 like

Bovenste laag is Vanilla Bean, gewone domme, maar lekkere geur. Middelste geur is Caramel, ook gewoon een lekkere caramel geur. Onderste laag is Biscotti. Lekkere koekjes geur. Het heeft dus in principe niets met koffie te maken. Ik vind meestal de overgangen tussen de geuren erg lekker, want de geuren gaan echt super goed samen

2 likes

Mijn bestelling kwam gister al binnen. Twee zijn nog in de winkel gehaald.

8 likes

Weet iemand tot wanneer de actie loopt? Ik zag ergens online tot 12 december, maar ik kan op de website niks vinden over een einddatum.

Wil er eigenlijk meer halen, mijn vriend is helemaal lyrisch omdat ons huis zo goed blijft ruiken na even branden :sweat_smile:

Vandaag volgens mij.

Ging toch even kijken naar de actie maar er zijn nog maar 3XL kaarsen over, alles is uitverkocht :cry:

1 like

Heb deze besteld bij de Bijenkorf, is de xmas mini edition. Ben benieuwd, vind het wel leuk dat het 5 verschillende geuren zijn. Kan ik later altijd nog een keer een grotere bestellen van degene die ik het lekkerst vind ruiken.

8 likes

Yes, dit is de nieuwe actie:

Dat wordt meer halen morgen!

1 like