Ik werd hier heel enthousiast door maar ze hebben echt heeelemaal niks meer
Ik ben altijd bereid om voor mensen kaarsen te halen aangezien ik zelf vlakbij de winkel woon. Maar dan betaal je wel verzendkosten, of je moet het een keer bij me komen ophalen als je in de buurt bent
Ik heb donderdagavond toch kaarsen besteld (I know, ik had niets nodig maar ik heb de ruggengraat van een weekdier). Al vrij snel kreeg ik een trackingcode maar tot op heden zie ik ‘Pakket is nog niet door PostNL ontvangen’. Hebben meer mensen dat?
Ah oké! Ik hoop dat dat het is inderdaad. In mijn bestelstatus staat ook ‘voltooid’ dus het lijkt er op dat het echt verzonden is door BBW. PostNL zal het wel druk hebben ja, na BF en in de aanloop naar Sint en Kerst.
Ja bij mij ook! en de bezorgdatum is doorstreept en staat bij dat het pakket nog niet door PostNL ontvangen is
Dank voor je reactie! Hopelijk worden onze pakketjes snel bezorgd.
Ik laat het deze keer wel zo, maar superlief dat je het aanbiedt!
Meer mensen die hun bestelling van BBW NL nog niet binnen hebben? Ik zou m eerst maandag ontvangen, toen dinsdag, toen vandaag maar nu staat er ineens dat het pakket nog niet is aangekomen bij PostNL…
Ik heb mijne inmiddels!
Het pakje was wel helemaal verregend en vies, denk dat er bij de bezorger wat mis is gegaan. Gelukkig waren de kaarsen nog heel.
Welke had je besteld?
Midnight Citrus (zo lekker, dit is mijn favoriet van de nieuwe geuren die ik besteld heb!)
Champagne Toast (heeeeerlijk, deze kende ik al omdat ik er een wallflower van heb)
Bergamot Waters (had ik al, eentje extra omdat mijn huidige bijna op is)
White Tea & Sage (ben er nog niet helemaal over uit of ik deze lekker vind)
Iced Vanilla Woods (gewoon lekker, niet spectaculair)
Raspberry Mimosa (heerlijk, zoet en fris)
Salted Butterscotch (ondanks alle goede reviews is dit voor mij een tegenvaller, ik vind hem niet lekker)
Honeycrisp Apple (heel lekker. Bizar hoe erg deze naar echte appel ruikt)
Lekker is die heb! Ik heb de blauwe ook, heel anders maar ook lekker(maar ik vind de meeste van Diptyque gewoon erg lekker). En de verpakking dit jaar vind ik ook zo mooi
Ik heb pineapple pound cake (BBW) nu een paar keer aangehad maar ik kan er echt niet goed aan wennen, wat een geur zeg haha.
Mijn pakket is ook nog steeds niet aangemeld bij PostNL
Ik zit nog even te dubben of ik dat doe. Ongebrand is hij beter weg te geven of te verkopen… Ik ga er nog even over nadenken.
Onbevestigd gerucht:
Morgen (zaterdag) is het Candle Day bij BBW en zijn alle XL kaarsen 12,90, ook in NL, zowel in de winkel als online. Ik vind het op de site niet terug maar kreeg deze doorgestuurd door een vriend.
Precies, en het leven is te kort om kaarsen te branden waar je niet blij van wordt. Dan geef ik hem liever weg aan iemand die er blij van wordt.
Morgen ga ik niet bestellen trouwens, maar ik hoop voor de mensen hier dat de actie echt door gaat. Het is een mooie deal.