Het sorteren voelde echt alsof ik weet met Barbies aan het spelen was 
Oh die is geweldig 
M’n tweede woodwick kaars (eerste was een grote fireside). Moet nog een beetje wennen aan deze zoetere geur. Heb ook zes kleine kaarsjes, denk dat ik die ik m’n studeerkamer ga branden omdat dat een kleinere ruimte is dan de woonkamer.
Ik heb een nieuwe met Sinterklaas gekregen
Mijn vriend die heeft deze voor me gekozen/gekocht. Hij was op de USA site belandt, waar ze als Black Friday actie 3+3 gratis hadden. Hij was helemaal teleurgesteld dat hij daar geen gebruik van kon maken omdat Yankee niet naar Nederland verzendt.
Oeh! Ik dacht dat deze eruit was, lijkt me zo lekker.
Ik heb m net aangestoken! Zo koud ruikt hij heel lekker fris. M’n vriend heeft m gekocht op aanraden van een Britse vriendin Hahah.
Ze hadden hem deze zomer nog wel, hij was me aangeraden tegen de muggen. Veel lekkerder dan zo’n stomme citronellakaars
Heeft iemand hier al eens via de post een geurkaars geretourneerd bij BBW? Ik zat in mijn bestellingen te kijken en zag dat ik de Salted Butterscotch nog kan retourneren qua termijn. Ik heb hem niet in gebruik genomen, enkel geopend om te ruiken en toen in de kast gezet. Mag ie dan nog terug, weet iemand dit?
Ik heb nog geen bericht over de verzending gehad, jullie wel?
Ik ook niet!
Ik wel, maar er is nog geen bezorgdag bekend.
Als de termijn niet voorbij is zoals je zegt zou ik niet weten waarom niet!
Heeft iemand deze gekocht? Of een van deze?
Ik ga het proberen!
Een vriend had wel tijdens de Candle Day kunnen scoren trouwens, en ik heb bij hem Tis The Season geroken. Qua omschrijving sprak die geur me niet aan, maar in het echt…
Die gaat zeker op mijn verlanglijst voor volgend jaar (of worden geuren niet opnieuw uitgebracht?).
Hebben jullie ook wel eens dat je het zonde vind om een kaars aan te steken? Ik steek zonder problemen een bath and body works kaars aan maar m’n mini rituals kaarsjes die in mn adventskalenders zaten vind ik echt zonde om aan te steken??
Nee dat heb ik niet.
Ik heb soms wel moeite met kaarsen opmaken; dan wil ik eigenlijk een nieuwe geur aanbreken maar ik wil er niet 10 tegelijk aangebroken hebben.
Ik ben nu dus eerst wat restjes aan het opmaken.
Ja! Ik heb dat heel erg met de woodwick kaarsen. Die heb ik bijna allemaal cadeau gekregen, want ikzelf vind ze zo duuuuur. Maar, nu heb ik er eentje aan staan en ik vind de geur heerlijk en het geknisper maakt me echt relaxed haha.
Ja mijn bestelling schijnt morgen bezorgd te worden!
Baal wel, want in de stress omdat ik al vreesde dat alles snel uitverkocht zou gaan (en omdat mijn vriend zat te zeuren dat ik geurkaarsen kocht ipv aandacht aan hem te besteden
) heb ik Iced Vanilla Woods dubbel besteld ipv ook een Tis the season.
Mijn bestelling zou vandaag bezorgd worden, maar dat hebben ze niet gered. En nu is het nog niet duidelijk wanneer het wel komt 
Nou ik had laatst wat bij Amazon Duitsland besteld en dat werd op half 11 s avonds nog bezorgd…