Geurkaarstopic

Ik ben nu deze aan het branden en vind dit echt een lekkere geur.
Hij ruikt een beetje naar Davidoff cool water, het parfum.

13 likes

Kreeg net een email. Morgen vanaf 07:00!

1 like

Ik twijfel zo erg om te gaan. Ik heb echt genoeg kaarsen.

2 likes

Ik had een winkelmandje klaarstaan voor het geval dit klopte en inderdaad! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Same! Zie alleen wel dat ze nu kaarsen aan het toevoegen zijn nu ik al heb besteld. Maar wel beter voor de portemonnee.

Had vorige week de twister peppermint kaars gekocht met de 2+2 en handzeep etc, vind de geur heel lekker maar hij is wel praktisch dezelfde geur als de Candy cane geurkaars die ik zelf maak, al zal de geur met branden van deze vast beter zijn.

Heb nu Vanilla bean besteld, dus dat zal qua geur vast ook goed zitten, durf de spannendere geuren toch niet te bestellen want heb elke week meerdere migraine aanvallen dus kan geen te sterke geuren verdragen.

Ik heb er ook 6 besteld. Ben expres voor geuren gegaan die niet lijken op wat ik al heb dus ben heel benieuwd! Zijn mijn eerste BBW kaarsen dit #biecht

Net ook een bestelling geplaatst. Er stonden 67 verschillende online. Ondertussen nog maar 26 :scream:.
Wel mooi balen als je morgenvroeg kijkt om 7:00 wat gecommuniceerd is…

2 likes

Pfff ik baal. Weer mijn geuren die ik wilde weg.

Wat een aanfluiting die winkel. Maar 1 die mij wat lijkt, nou laat maar hoor….

De actie van vandaag stond er al eerder op en deze code werkt ook nog!

1 like

Heb er 4 besteld zojuist, express mijn wekker gezet :sweat_smile: baal wel dat de code bij mij niet werkte en dat het dus schijnbaar al vanaf gisteravond was!

Nouja zeg, ik sliep om 12 hoor en had de wekker voor 7 gezet. En dan lees je ook dat ze flink hadden aangevuld. Baal als een stekker.

Ik heb 2 kaarsen besteld, Cherry Blossom en de Vanille. Heb ook meteen een wallflower besteld. Heel benieuwd naar!

Hè wat enorm balen voor de mensen die wilden bestellen! Zou er heel misschien nog bijgevuld worden vandaag?

1 like

Ik ben blij dat ik niet van plan was iets te bestellen, maar ik vind het wel zuur hoor. Adverteren dat een actie om 7:00 gaat beginnen en het dan om 0:00 laten beginnen, waardoor mensen die om 7:00 op de site zijn ineens heel weinig keus hebben. De reacties op instagram zijn ook niet mild.

3 likes

Ik heb drie kaarsen gekocht :slight_smile: : mahogony teak, bergamot waters en champagne toast :tada:

3 likes

Die zijn alle 3 heel fijn! :heart:

2 likes

Gelukkig! Ik heb volgens mij een paar jaar geleden bergamot waters meegenomen uit Florida, champagne toast heb ik hier in het topic gezocht op reviews en mahogony teak lijkt me lekker zwaar en mannelijk hahaha

3 likes

Ik ben nog steeds chagrijnig. Maar heb dan toch maar normale collectie besteld. Heb japanese Cherry bloesem, mijn favoriet in bodyspray die ik al zeker 10 jaar heb, mijn moeder vind die ook erg lekker dus ook voor haar voor kerst. Dan warm vanilla voor vriendin voor kerst en dan nog champagne toast voor mezelf, geen idee hoe die ruikt maar denk dat het goed moet komen!

Hoop dat ze van dit soort dingen leren en gewoon enorme voorraad aanleggen volgend jaar :sweat_smile:

2 likes

En niet al om middernacht de actie beginnen… ik was nog wakker, dus als ik dat geweten had, dan was ik wel gelijk gaan kijken :joy:

4 likes