Ik heb bergamot waters en mahogany teakwood gescoord. Aan bergamot waters heb ik echt warme herinneringen, die kaars kocht ik voor het eerst toen ik een semester in Noord-Amerika studeerde als souvenir voor m’n moeder. En jaren later hebben we nog steeds allebei altijd zo’n kaars in huis staan haha
Ik hoop dat ze stiekem mijn order laten mislukken en er 5 kerstkaarsen inzitten
Heb mijn eerste B&BW kaarsen gekocht dankzij dit topic! Cherry blossom en Champagne toast, ben benieuwd
Hoop dat ze wel wat aan gaan vullen, anders vind ik het nogal zuur. Er staat nu niets online waarvan ik denk, moet ik echt hebben.
Hier nog een! Ik had er mijn wekker voor gezet, wilde het als kerstcadeaus geven. De reacties op hun insta erover zijn ook niet mals.
Ik denk niet dat er bijgevuld gaat worden. Dan hadden ze dat netjes voor 7 uur moeten doen.
Op hun socials zijn mensen ook echt boos ja, terecht, maar of ze er van leren of iets mee doen? Ik denk het niet. Met BF stond ook alles eerder op de site dan aangekondigd. En qua voorraad hebben ze ook te weinig, maar ik hoor telkens verhalen dat ze in de winkel iedere keer weer verbaasd zijn hoe snel het gaat online. Echt, dan heb je het niet in orde als winkel. Je wilt je graag op de markt in Nederland bevinden maar dan moet je toch echt wat meer je best gaan doen.
Ja ik ben nog steeds zuur…
Ik heb Bergamot waters, Cherry Blossoms en Champagne Toast besteld, jammer dat er niet meer keus was. Ben wel heel benieuwd!
Ik ben naar de winkel geweest, het was om 10:00u echt druk. Er waren niet echt nieuwe geuren maar ik ben goed geslaagd.
Ik heb ook nog twee cadeaus gekocht.
Met black friday heb ik ook nog nieuwe gekocht.
I got issues.
Ik heb mijn eerste B&BW kaarsen gekocht. Vannacht om 00:00 was ik wakker en tijdens het vullen van mijn winkelmandje werden er meer kaarsen aangevuld. Ik heb dus echt geluk gehad… Ik had geld apart gelegd voor een advent kalender, maar die heb ik niet gekocht. Ben voor mijn doen echt los gegaan.
De kaarsen die ik gekocht heb zijn:
- Winter Candy Apple
- Leaves 2x. Een voor mijn moeder en een voor mijzelf
- Warm Vanilla Sugar
- Snowy Peach Berry
- Blueberry Sugar
- Twisted Peppermint
- Black Cherry Merlot
Het zijn mijn eerste “echte” geurkaarsen. Ik koop normaal gesproken alleen geurkaarsen bij de Action of Ikea. Wat een biecht.
Ik heb nog nooit zoveel geld aan één geurkaars uitgegeven, laat staan aan zoveel kaarsen. Zin in!
Heb hem ook weer gebruikt haha. Had geen kaarsen nodig, integendeel… Vorige week met de BF actie nog ingeslagen. Maar er zijn er toch weer 3 onderweg
Geen kerstgeuren, maar geuren die altijd wel lekker zijn.
Vind het ook zo stom van het bedrijf… Kun je gewoon niet maken, zoveel mensen die nu misgrijpen.
Vandaag een wereldstekker gekocht zodat m’n Amerikaanse wallflower aan kan. Helemaal blij mee (ik hou van borduren).
Oh die is geweldig
M’n tweede woodwick kaars (eerste was een grote fireside). Moet nog een beetje wennen aan deze zoetere geur. Heb ook zes kleine kaarsjes, denk dat ik die ik m’n studeerkamer ga branden omdat dat een kleinere ruimte is dan de woonkamer.
Ik heb een nieuwe met Sinterklaas gekregen

Mijn vriend die heeft deze voor me gekozen/gekocht. Hij was op de USA site belandt, waar ze als Black Friday actie 3+3 gratis hadden. Hij was helemaal teleurgesteld dat hij daar geen gebruik van kon maken omdat Yankee niet naar Nederland verzendt.
Oeh! Ik dacht dat deze eruit was, lijkt me zo lekker.
Ik heb m net aangestoken! Zo koud ruikt hij heel lekker fris. M’n vriend heeft m gekocht op aanraden van een Britse vriendin Hahah.
Ze hadden hem deze zomer nog wel, hij was me aangeraden tegen de muggen. Veel lekkerder dan zo’n stomme citronellakaars
Heeft iemand hier al eens via de post een geurkaars geretourneerd bij BBW? Ik zat in mijn bestellingen te kijken en zag dat ik de Salted Butterscotch nog kan retourneren qua termijn. Ik heb hem niet in gebruik genomen, enkel geopend om te ruiken en toen in de kast gezet. Mag ie dan nog terug, weet iemand dit?