Ik heb nog geen bericht over de verzending gehad, jullie wel?
Ik ook niet!
Ik wel, maar er is nog geen bezorgdag bekend.
Als de termijn niet voorbij is zoals je zegt zou ik niet weten waarom niet!
Heeft iemand deze gekocht? Of een van deze?
Ik ga het proberen!
Een vriend had wel tijdens de Candle Day kunnen scoren trouwens, en ik heb bij hem Tis The Season geroken. Qua omschrijving sprak die geur me niet aan, maar in het echt… Die gaat zeker op mijn verlanglijst voor volgend jaar (of worden geuren niet opnieuw uitgebracht?).
Hebben jullie ook wel eens dat je het zonde vind om een kaars aan te steken? Ik steek zonder problemen een bath and body works kaars aan maar m’n mini rituals kaarsjes die in mn adventskalenders zaten vind ik echt zonde om aan te steken??
Nee dat heb ik niet.
Ik heb soms wel moeite met kaarsen opmaken; dan wil ik eigenlijk een nieuwe geur aanbreken maar ik wil er niet 10 tegelijk aangebroken hebben. Ik ben nu dus eerst wat restjes aan het opmaken.
Ja! Ik heb dat heel erg met de woodwick kaarsen. Die heb ik bijna allemaal cadeau gekregen, want ikzelf vind ze zo duuuuur. Maar, nu heb ik er eentje aan staan en ik vind de geur heerlijk en het geknisper maakt me echt relaxed haha.
Ja mijn bestelling schijnt morgen bezorgd te worden!
Baal wel, want in de stress omdat ik al vreesde dat alles snel uitverkocht zou gaan (en omdat mijn vriend zat te zeuren dat ik geurkaarsen kocht ipv aandacht aan hem te besteden ) heb ik Iced Vanilla Woods dubbel besteld ipv ook een Tis the season.
Mijn bestelling zou vandaag bezorgd worden, maar dat hebben ze niet gered. En nu is het nog niet duidelijk wanneer het wel komt
Nou ik had laatst wat bij Amazon Duitsland besteld en dat werd op half 11 s avonds nog bezorgd…
Ik baalde zo van candle day dat ik deze 3 maar heb gescoord. Ze komen uit Amerika en ruiken heerlijk!
-
Hot cocoa and cream wil ik gewoon leegdrinken. Echt een chocolade geur. Even een hele andere geur dan ik gewend ben. Beetje slagroom erop en drinken maar. Nee niet echt natuurlijk hé! Lol…
-
The perfect Christmas ruikt echt naar kerst. Warme geur, beetje zoet maar ook een beetje kruidig.
-
Winter white Woods geeft je het gevoel alsof je omringd bent door kerstbomen. Perfect voor bij d’r kerstboom dus!
Hoe heb je ze uit Amerika zo snel binnen?
Nee ik heb ze via fb van iemand overgenomen!
Was het maar zo snel…
M’n allereerste B&BW kaars gisteren gebrand en vanochtend rook je de geur nog steeds een beetje helemaal blij mee.
Wat vinden jullie van de geurkaarsen van Rituals?
Ik heb deze geurkaars gekregen, maar ik ruik gewoon bijna niks? Terwijl het best een grote kaars is.
Alleen met mijn neus erboven ruik ik wat. Even ter vergelijking: ik heb een veel kleinere geurkaars van Diptyque en die ruik je door de hele kamer.
Ik heb zelf geen kaarsen van Rituals, maar mijn beste vriend heeft die wel gehad, en ik vond ze qua geurverspreiding ook een stuk minder. De geur zelf is goed en aangenaam, maar in een gemiddelde woonkamer wordt het helaas niet goed verspreid, althans bij de 2 die ik bij hem heb geroken niet.
De kaarsen van BBW vind ik wat dat betreft echt het beste, die geurverspreiding is zo goed. Die ruik je door de hele kamer.
Ik ben nu nog bezig met Vanilla Cedarwood van Masculine Elements Co. (gekocht bij TK Maxx) en die ruik ik ook goed door de hele kamer (de linker):
Ik heb mijn BBW kaarsen binnen hoor! Ik was expres buiten mijn comfort zone gegaan qua geuren, maar dat had ik beter niet kunnen doen
Dus voor ik ze ga retourneren: is er hier interesse in Flannel, Midnight Blue Citrus en/of Iced Vanilla Woods?
Eventueel mogen ook Warm Vanilla Sugar of Champagne Toast weg als ik er hier iemand blij mee kan maken, die vind ik op zich wel lekker maar niet waanzinnig.