Eerlijk. Ik ben wel om. BBW heeft denk ik echt wel de beste geurkaarsen waar de beste geur af komt. Zelfs alleen met het deksel van de pot ruik ik de kaars al.
Er is ook weer yankee sale op de site van Z.alando lounge (prijzen zijn ook hetzelfde als de vorige sale)
Haha oke de onderste naam ontbreekt maar dat is Almond Cookie.
Ik had mijn moeder laatst de Crisp Campfire Apples gegeven en hij is al op want ze vond hem heel erg lekker. Dus leuk extraatje voor onder de kerstboom dacht ik
Mijn bath and bodyworks bestelling is ook binnen! Er mist alleen een kaars namelijk twisted peppermint…. hopelijk wordt het opgelost
Mijn bestelling is binnen maar 1 kaars is helemaal kapot heb een mailtje gestuurd, benieuwd hoe ze dit oplossen!
Mijn bestelling is nog niet eens verzonden
Poosje terug had ik ook een product niet ontvangen en hij was er toen niet meer, ik mocht toen kiezen tussen mijn geld terug van dat ene product of een nieuw product naar keuze uitkiezen!
Die van mij ook niet…
Heeft iemand tips voor goede geurkaarsen die niet in een glazen verpakking komen? Ik heb eigenlijk best veel leuke kaarsenhouders en wil losse geurkaarsen kopen om erin te doen. Ik heb wel een keer bij de Intratuin kaarsen zonder verpakking gekocht,val Bolsius maar die rook je bijna niet.
Ikea heeft wel prima waxinelichtjes met geur maar echt losse stomp geurkaarsen zou ik zo niet weten
Ohhh dat is netjes! Ik denk dat mijn geurkaars er ook niet meer is. Ik hoop dan een nieuwe uit te mogen zoeken
Vandaag mijn BBW bestelling binnen gekregen en ik ben helemaal happy. Had ook een wallflower besteld, hoe kon ik ooit zonder?
OMG mijn beste vriend heeft Tis The Season voor mij weten te scoren en Winter Candy Apple. Hij heeft weer een kennis die verschillende kaarsen gekocht had tijdens Candle Day, maar niet alles wilde houden. Hij kon die via FB overnemen en heeft deze 2 voor mij gekocht.
Ze zijn beiden zo lekker! Zoet, en Tis The Season ruikt ook naar kaneel. Wat een heerlijk cadeau, ben er zo blij mee. Tis The Season brandt al en geeft mij echt een kerstgevoel.
Ik heb mijn kaarsen al binnen!
Ik kende ze alle drie niet, maar ze mahogony teakwood is PRECIES wat ik had verwacht en ruikt naar lekkere mannen.
Champagne toast ruikt naar tumtummetjes.
Bergamot waters ruikt naar Dolce & Gabbana light blue parfum voor vrouwen
Mijn beide kaarsen van BBW zijn ook binnen, alleen is het glas van beide in duizend stukjes .
Zo zonde ik heb nog geen reactie op mijn bericht hierover gehad van ze, ben benieuwd of jij sneller bericht hebt!
Ik ben mijn iPad aan het leeg ruimen (100 jaren plan) en kom mijn eerste bbw kaars tegen.
Die heb ik in 2014 denk ik in Rotterdam gekocht.
Ik dacht dat ik een banaan geur had maar schijnbaar niet
Wat gaaf dat je die gevonden hebt, waar verkochten ze die destijds?
Ik wacht nu al 3,5 dag op een retourlabel, ik zou het binnen 1 werkdag ontvangen. De kaarsen van BBW vind ik geweldig maar hun klantenservice is om te huilen, hopelijk verbetert dat nog.
Er was een soort mini winkelcentrum vlakbij het station van Rotterdam. Het was een zaak wat bbw en Victoria Secret inkocht. Misschien ook wel andere dingen maar ik heb alleen dat onthouden. Had zoveel heimwee naar New York dat ik intens gelukkig was.
Ja same here!