Geurkaarstopic

Ik denk dat ze het verschrikkelijk druk hebben na BF. Als ik maandag geen retourlabel heb ga ik ze mailen.

Ik heb een WoodWick kaars gewonnen, mn eerste! Ik lees op het label dat je met je vingers die lont moet inkorten doen jullie dat ook? Of brandt ie gewoon goed mee?

Nu eerst mn BBW Champagne toast netjes op branden voor ik de WW aansteek

5 likes

Ik doe dat wel altijd met mijn vingers. Ik houd dan de kaars ondersteboven boven de prullenbak en haal dan voorzichtig het bovenste laagje van de lont af. Als je dit niet doet krijg je veel roetvorming tijdens het branden van de kaars.

Bij Yankee candle en Bath and Body Works kaarsen knip ik de lonten bij met de lont schaar van Yankee Candle

1 like

Mijn ervaring is wisselend. Sommige zijn heel sterk en sommige niet.
Denk dat het uitproberen is.
Het is iig goedkoper.

Ik vind champagne toast best wel zoet, weet nou niet of ik hem wel of niet lekker vind :sweat_smile: het is meer een zomer geur voor mij.

Mocht er iemand in DH zijn en ook iets hebben gehad wat minder is mag je me contacten :laughing:

Hahaha ik hoop dat deze link het doet:
https://www.instagram.com/reel/CXCzOBuAko0/?utm_medium=copy_link

3 likes

De mensen die dat het hardst roepen, zijn zelf onderdeel van een piramidespel (YL) dus daar geloof ik niet zoveel van. En met de hoeveelheid bezoeken die ik aan kaarsenkapelletjes en kerken breng, was ik dan al dood geweest. :sweat_smile:

3 likes

Je kan ze even omspoelen en navullen met elke geur.

Ik heb nog geen bericht, jij wel? Mijn man heeft de doos met kaarsen weg gegooid, dus hoop niet dat ze om een foto vragen, had ik nog niet gedaan :upside_down_face:.

1 like

Nee, heb nog maar een mailtje gestuurd!

Ah shit, wilde er een cadeau geven met kerst maar denk niet dat het voor dan is opgelost :upside_down_face:

Ik heb net na zes dagen bericht gekregen :partying_face:
Er ontbrak bij mij een kaars. Ik mag een vervangende kaars uitzoeken whoehoe. Ik twijfel tussen de geuren Bergamot Waters en Japanese Cherry Blossom. Heeft iemand een van deze twee toevallig? En hoe ruiken ze?

1 like

Ik heb Bergamot Waters en die is heel fris, op een goede manier. Een van mijn favoriete geuren ooit!

1 like

Oeeeh goed om te horen! Ik hou van warme, zoete geuren. Maar daar heb ik er nu al best wel een aantal van. Misschien is iets fris daarom juist ook lekker als we uiteindelijk weer richting de lente gaan

1 like

Cherry bloesem is wat parfum achtig. Wel zacht.

1 like

Japanese Cherry Blossom is echt super lekker. 1 van mijn favorieten.

1 like

Ik heb voor Bergamot Waters gekozen. Zin in!
Vind het heel spannend om een kaars aan te steken, omdat ik het zonde vindt. Slaat echt helemaal nergens op

2 likes

Ben heel blij met mijn BBW-kaarsen. Cherry blossom is zalig en Champagne Toast lekker zoet, maar niet overheersend! En je ruikt de geur zelfs als de kaars niet brandt.

1 like

Ik heb een mail gekregen, ze waren nog op voorraad, of ik de bestelling opnieuw wou of geld terug. Heb gezegd dat ik de bestelling weer wilde.

Ik kwam om te posten dat ik mail van ze heb gehad, precies hetzelfde aanbod hier. Ben benieuwd hoelang het gaat duren nu!

1 like