Ah fijn! Ja mij benieuwen, hopelijk voor kerst
Heb jij al iets? Ik heb ze maandag gemaild waar het label bleef, maar ook daar niks op ontvangen
Nope niks. Ik geloof dat ik ook maandag heb gemaild, geen reactie nog.
Pfff. Kan toch eigenlijk niet voor zo’n groot merk.
Tegelijkertijd heb ik intens medelijden met de persoon die daar de klantenservice nu runt, moet echt een nachtmerrie zijn.
Ik zou inderdaad niet graag in zijn of haar schoenen staan.
Hopelijk verbetert BBW de (klanten)service in NL nog. Het is zo’n goed merk met zulke fijne producten, het is zonde dat de service nog niet optimaal is. Klantcontact kan veel beter en acties als kaarsen met korting online zetten om middernacht terwijl je 7 uur hebt gecommuniceerd, kunnen ook niet. Een ander merk had ik misschien al vaarwel gezegd maar ik ben zo blij met hun producten dat ik vooralsnog gewoon blijf bestellen.
Zojuist kreeg ik een persoonlijke mail waarin stond dat er een storing was met de retouretiketten en ze hebben er nu eentje handmatig aangemaakt voor mij. Hopelijk krijg jij ook gauw reactie.
Ja ik heb inmiddels ook reactie en een etiket, maar nu blijkt dat ik 1 kaars van mijn bestelling niet kan retourneren? Het is de kaars die ik per ongeluk dubbel had besteld, geen idee of dat de reden is maar wel echt irritant.
Ik was al niet onder de indruk van de geuren, maar op deze manier ben ik eigenlijk wel klaar met BBW.
Dat is irritant zeg, het lijkt me dat zolang die niet is gebruikt, hij gewoon geretourneerd kan worden.
Mochten ze echt moeilijk doen, is FB of MP misschien nog een optie?
Ja dat ga ik idd maar doen nu
Kreeg zo’n gratis Rituals-kaars (Ayurveda denk ik) bij m’n bestelling en hij ruikt echt lekker, maar ik krijg altijd hoofdpijn van geurkaarsen. Misschien maar in de badkamer zetten ofzo
Heb nu tis the season aan en wat is die zoet en warm qua geur, love it
Het heeft even geduurd maar mijn retour is afgerond door BBW en vandaag heb ik mijn geld teruggekregen.
Vorige week vrijdag positief getest en zondag was opeens m’n geur weg. Was al bang dat t maanden zou aanhouden, maar heb nu deze aan en ik ruik m gewoon
Ja hè! Echt zo jammer dat de voorraad hier in Nederland zo slecht was, had hier echt nog meer van willen bestellen Biscuit van Diptyque vind ik ook echt heerlijk
Volgens mij kun je ze met deksel echt lang bewaren hoor! Heb in de afgelopen jaren een aardige collectie YC kaarsen opgebouwd. Sommigen na 2/3 jaar weer eens aangehad en ik merk zelf niet dat de geur minder zou zijn.
Geurolie kan helemaal naar beneden gezakt zijn, als je een kaars niet tot amper ruikt wil het nog weleens helpen om de kaars even op de kop te zetten. Zo kan de olie zich weer verspreiden.
Maar kort antwoord: Volgend jaar kan je hem weer lekker branden hoor haha, eventueel als je hem wel minder ruikt kun je bovenstaande nog proberen.
Ik heb een geurkaars gekregen van Ted Sparks. Dat merk zegt me niks, maar er komt dus helemaal geen geur vanaf?
Bestel je wel eens meerdere van dezelfde geur tegelijk? Ik durf dat niet bij nieuwe geuren hoor, veel te bang dat ie tegen valt!
Nee ik ook niet haha! Hoop dat er nog wat geretourneerd wordt ofzo zodat ik er nog een kan bestellen voor als deze op is, maar die kans is denk ik vrij klein
Het rook hier in huis erg naar het gourmetten van gisteravond, maar na het branden van Bergamot Waters niet meer.
Wow geluk, tis the season is net weer bijgevuld! @Joejoejoe weet niet of je ‘m ook nog wil, er zijn er nu nog een paar online