Gierige acties #2

Al die snackpraat in andere topics doet me aan een gierig moment van m’n schoonouders denken.
Ik ging daar een keer patat eten en had doorgegeven dat ik o.a. een patat speciaal wilde, maar dat was niet de bedoeling want “een familiezak was toch altijd veel te veel en saus hebben we zelf”
(come on ik heb geen zin om zelf een uitje te staan snipperen op een patatdag, maar goed dan maar mayo)

Dat is erin geëindigd dat iedereen ongeveer vijf patatjes op z’n bord had liggen. Heel vermoeiend.

20 likes

Afgezien van het tekort aan friet - want friet kun je nooit genoeg hebben- snap ik wel dat ze niet de sausjes bij de frituur bestelden als ze die gewoon in de koelkast hebben staan. Wij halen ook altijd teveel friet (maar dan wel echt teveel) en doen zelf sausjes en uitje erbij.
Maar misschien ben ik zelf wel ook wel gierig dan haha

11 likes

Maar als je nou zin hebt in een saus die je niet hebt of waar je moeite voor moet doen, bestel je dat er wel bij?

4 likes

Nou maar een friet speciaal van de friettent is veel lekkerder dan zelf maken

42 likes

Dan ken jij mijn ui-snij kunsten nog niet :smirk:

Nee als je zin heb in een sausje wat je niet in de koelkast heb staan moet je dat natuurlijk lekker bestellen bij de frituur. Niet gierig doen om het gierig doen

Ja ik bestel zelfs een broodje kaassoufflé met mayo van de snackbar, maar ik ben daar dan ook extreem lui in haha

3 likes

God daar heb ik wel heel veel zin in nu!

Saus van de snackbar is wel echt something else.

Ookal is er mayo in huis, ik wil die van de snackbar. M’n vriend geeft er geen fuck om en eet de huissaus, dus nog meer voor mij.

Zou echt nooit gasten een beker saus van €1.50 ontzeggen.

23 likes

Same, niks smaakt als saus van de snackbar.

2 likes

Laatst kwam ik erachter waarom ik dezelfde saus (oliehoorn) bij de snackbar lekkerder vindt dan thuis.
Door de warmte. Warme frietsaus. :heart:

20 likes

Ohhh… MIND IS BLOWN

Volgende keer ff de fles Oliehoorn in de magnetron

2 likes

Omg

Ik heb zo’n tyfushekel aan familiezakken patat

MAAR ik word echt woest van binnen als iemand ~zelf Mayo of saus heeft. Ik wil dat niet uit je stomme koelkastfles, ik wil het uit het pompje van de snackbar in het daarvoor bestemde bakje, niet een kwak op een koud bord, waarvan het nog maar de vraag is of de consistentie in orde is of dat je eerst zo’n plasje currysap uit de fles krijgt.

Geef die 30 cent extra aan je gasten uit Fucking tuig

46 likes

Ik ben wel gierig met saus :no_mouth:. Tijdje terug was ik op de markt en bestelde ik twee loempia’s met zoete saus en normaal eet ik saus met loempia, want die zoete saus is de hemel. Kreeg ik voor 50 cent dit bovenste bakje :sob: Had er minstens zes moeten bestellen voor de hoeveelheid saus die ik er normaal overheen doe.

3 likes

FIRE…

5 likes

Ik heb een keer bij mensen gegeten die

1. 1 familiezak voor 5 volwassen personen bestelden
  2. Er een droge salade zonder dressing van ijsbergsla , peen julienne, radijs en ROZIJNEN bij serveerden
  3. “Zelf saus hadden”, maar dat was enkel ketchup en wie de fuck eet er ketchup met patat.
  4. Hun patat EN SNACK met mes en vork aten.
    Ze SNEDEN een kaassouflé en de messen waren BOTERMESSEN, dus de kaassouflé werd helemaal geplet waardoor die binnenlaag zo helemaal schilferig over de kaas ging en de korst was gewoon gone.

Ik ben daar nooit meer geweest daarna.

87 likes

Patat met mes en vork eten is echt wel een misdaad. Het enige dat er nog mee door kan is die mini plastic drietand.

4 likes

Nee dit was een meisje

2 likes

Wij eten met zn 2en een grote gezinszak plus snacks… hoe doen mensen dit onder 5 man verdelen :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

5 likes

Deze mensen willen wel echt graag naar de hel.

4 likes