Gierige acties #2

Koffie bestellen bij de balie? Muntjes voor een apparaat? In welke Pathé (s) heb je dat?

Bij de pathé’s in Rotterdam en Schiedam maak je je eigen Starbucks ‘koffie’ en reken je af bij de zelfscan of kassa. Geen Muntjes komen eraan te pas.

5 likes

O in Tilburg! Daar staan Starbucks apparaten waar je kan pinnen maar als je met je stars (dus met korting of gratis) koffie koopt krijg je een muntje voor in dat apparaat. Hoe verrekenen ze dat met de zelfscan? Scan je dan je voucher?

2 likes

Bij de selfscan hoef je de starbucks niet te scannen, maar is er een knop voor starbucks en de verschillende maten. En je kan als je een voucher hebt deze ook scannen.

3 likes

Nouja dan kun je dus ook prima zeggen dat je een kleine had en een grote nemen

3 likes

Nee want er wordt best vaak gecontroleerd in Rdam (waar zelfscan kassa’s zijn) en bij Schiedam heb je alleen bemande kassa’s. Dus ik heb het nog niet gedurfd :sweat_smile:

3 likes

Als je een dief wilt zijn.

2 likes

In Utrecht heb je dit systeem ook.

1 like

ik heb net nep geweend bij mijn arts om goedkopere medicatie voorgeschreven te krijgen waar ik eigenlijk geen recht op heb omdat het louter preventief is

27 likes

En heb je het ook gekregen?

2 likes

Ja!

Klassiek Belgisch Kafkaisme en one-issue-forumisme

Ik moet preventief antivirale mediactie nemen van mijn oogarts omdat ik een oogingreep heb gehad wat een nieuwe herpes-infectie kan uitlokken waarbij we weer van het begin zouden moeten starten. Alleen wordt die medicatie niet terugbetaald tenzij dat er met een wiiser en kweek bewezen is dat er een herpes infectie geweest is. Iets wat mijn oogarts niet had gedaan destijds waardoor er nu eigenlijk geen bewijs is van deze infectie op vermoedens na.
Nu heeft ze toch het attest gemaakt waardoor ik wel recht op terugbetaling en een geweldige 15 ekkies bespaard.

12 likes

ik had een philips lumea besteld voor 335 met 50 euro cashback. geld is binnen, ding al gebruikt, maar nu is ie 280, dus heb ik hem opnieuw besteld en stuur ik de nieuwe terug alsof het die van 335 is. 100 euro korting :woman_shrugging:t2:

24 likes

Ik denk dat je die 50 euro nog wel moet terugbetalen, daar zullen ze vast mee komen als ze dat ding retour krijgen :sweat_smile:

1 like

Cashback krijg je vaak van de producent, niet van de webshop toch? (Zo ging het iig wel bij mijn koelkast.)

2 likes

Klopt. Cashbacks lopen via de fabrikant dus ik denk dat het wel losloopt tbh.

1 like

Ik vind het altijd wel knap dat mensen hier de motivatie voor hebben. Ik heb ook weleens gehad dat ik iets bestel en dat het ineens korting heeft, maar ben daar echt te lui voor :sweat_smile:

7 likes

Ik zie/onthoud dat eigenlijk ook nooit, als ik iets al gekocht heb check ik de prijs niet meer. En als ik het daarna als advertentie krijg (want dat gebeurt wel mega vaak natuurlijk) let ik eigenlijk ook nooit op de prijs.

3 likes

Ik heb ook eens iets besteld met een cashback actie maar daar stond in de voorwaarden dat wanneer je het zou retourneren dat dan de gekregen cash weer teruggegeven moest worden. Ik weet het ook niet. :woman_shrugging:

1 like

Ben benieuwd hoe ze daar dan achter komen :sweat_smile: Hou ons op de hoogte @ezw !

6 likes

Alle apparaten hebben serienummers

2 likes

Ja, en dan? Ze komen er pas achter als een nieuw persoon de cashback wil claimen toch, of denk je al eerder?

1 like