Oke vind het niet leuk om m’n moeder af te branden want het is een schat maar er is één ding wat ik echt gierig vind van haar en haar man.
Al jaren(voor de hoge prijzen) zijn ze ontzettend gierig met de verwarming aanzetten. Wij zitten daar altijd met z’n allen te koukleumen en laten dat duidelijk merken/zeggen het ook maar dat maakt niks uit.
We deden kerst een week eerder, toen het zo ziek koud was.
We waren daar met broertje zus ik en aanhang.
Kom ik binnen daar zeggen ze ja we hebben de verwarming voor jullie aangezet, het was 17/18 graden. Ik doe altijd al meer lagen aan als ik daar kom maar ik heb ook wat ondergewicht wat resulteert in ijskoud rillen overal pijn van het aanspannen als ik thuis kom. M’n vriend heeft het nooit koud maar had dat nu ook, kreeg ie een extra trui.
Ik vind het zo gierig en ongastvrij als je mensen het koud ziet hebben en je dan niet voor 1 dag de verwarming even 1 of 2 graden hoger kan zetten. Ik ben zelf echt totaal anders daarin en zou er niet eens over nadenken.
En nee ze zijn niet arm of iets.
Ik ga er nu volgende week weer heen en zag dat de temperaturen weer flink naar beneden gaan en kan er dan daarom al tegenop zien om te gaan.
Oké dat moest ik even kwijt