Ik zou iedereen de zesde persoon een tikkie van 20 euro laten sturen, dan is het in 1x opgelost toch? Zit je niet nog met het gevoel dat diegene nog iets verschuldigd is en begin je de vakantie op gelijke voet.
Vraag me ook af hoe het met diegene is gecommuniceerd, en hoe die er zelf in staat?
Is er gezegd van ‘joh we hebben een plekje over, heb je zin om mee te gaan?’ Of is er gezegd ‘het kost dit en dat pp’? Of heeft diegene zelf gezegd ‘ik wil wel mee als jullie toch een plek over hebben (verwachtende dan niets te hoeven betalen)’?
Als meelifter hier zo geen zin in…
Zit in het goede topic in ieder geval
Ik vraag me wel af hoe ze dit gaan controleren. Want ik deel een account met iemand buiten mijn huishouden (waarbij ik de helft van de kosten betaal). Ik heb alleen de app op m’n telefoon en stream naar de televisie. Maar degene met wie ik het account deel, kan toch ook bij mij thuis op diens account naar mijn televisie streamen? Of elders dan thuis inloggen op diens account, bijvoorbeeld op vakantie?
Ik heb verschillende streamingdiensten. Dus ik lift mee met Netflix, maar die persoon met Netflix lift ook weer met mij mee met mijn andere accounts.
En er komt dus een toeslag van €5, maar het is niet duidelijk of dit blijft. Anders niet erg, maar ze willen graag dat iedereen een eigen account neemt en dat is al €11,99 of €15,99. Dus dan vind ik dat toch wel veel
ik zou mij als 6e persoon wel bezwaard voelen als de rest allemaal heeft betaald en ik er als laatste bij kom en dan als enige niets hoef te betalen. Zou dat zelf niet eens willen.
Las iets van dat je op een gegeven moment een adres moet opgeven. En als je meer dan 2 weken lang buiten dat adres het account gebruikt je dan een toeslag betaald. Ze willen graag dat iedereen een eigen account gebruikt dus ik vermoed dat die toeslag uiteindelijk oploopt of iets? Anders zouden ze (lijkt mij) een abonnement aanbieden die je kan delen, maar dat doen ze niet.
Ja dit inderdaad! Ik zou er al vanuit gaan dat ik een bepaald bedrag zou moeten (en willen) betalen. En hier ook meteen naar vragen.
Ik ben geen meelifter maar heb hier ook geen zin in. Ben ook benieuwd wat ze bedoelen met buiten je huishouden. Ik gebruik mijn eigen Netflix account ook weleens buiten mijn eigen huis bijvoorbeeld tijdens een vakantie of als ik bijvoorbeeld bij mijn ouders ben. Moet ik dan straks gaan betalen als ik mijn eigen account gebruik buiten de deur. En voor die ene keer per jaar dat mijn ouders mijn account gebruiken vind ik het ook een beetje overdreven.
Ja en als je in een hotel of bij vrienden wil inloggen die zelf geen netflix hebben kan dat dus ook niet meer?
Dat vraag ik me dus af. Zoveel voorbeelden te bedenken dat ik mijn eigen account buiten de deur gebruik. Moet ik dan elke keer een toeslag gaan betalen. Ik geloof dat ik dan heel snel stop met Netflix, zo vaak gebruik ik het nou ook weer niet (eigenlijk alleen als ik ziek ben of op vakantie)
In het artikel staat wat over IP adressen etc monitoren. Ik denk dat die beveiliging veel strenger wordt, maar dat het soms inloggen bij een hotel oid nog wel binnen de opties moet vallen? Maar ben er ook niet blij mee. Zoveel haken en ogen aan. Ook bijv studenten die uit huis zijn en in de weekenden thuis, of partners die tijdje met werk weg moeten etc. Hoe gaan ze al die langere uitzonderingen goed regelen?
Wij hebben juist de streamingsdiensten en mn schoonfamilie lift overal mee, hopelijk nemen ze dan een eigen account ipv dat we alleen hogere kosten krijgen hahaha.
Zoals ik het begrepen heb ligt het eraan hoe vaal het account elders gebruikt wordt. Als het standaard op 2 adressen is, kan t dan niet meer.
Wij zijn ook erg benieuwd, delen ons account niet maar mijn man is 4 a 5 dagen per week van huis ivm zijn werk en kijkt dan dus ook daar.
Ik kijk thuis nauwelijks.
Ik denk hierdoor ook eerder tijd om Netflix op te zeggen. Moet zeggen dat ik Netflix als eerste streamingdienst eigenlijk altijd wel heb (en alleen deel met mijn ouders), maar merk dat ik inmiddels ook niet zo vaak meer kijk. Ik vind de verschillen dan ook wel steeds groter worden met bijvoorbeeld een hbo of Amazon Prime aan kosten.
Ik ben echt de sjaak als ze dit invoeren. Ik heb bij mijn ouders thuis een abbo maar ben voor mijn werk meer dan 6 maanden per jaar van huis. Ben benieuwd hoe dit uitpakt
Ik vraag me wel af hoe dit verder gaat lopen. Als Netflix hiermee begint volgen inderdaad misschien anderen maar ik kan me toch niet voorstellen dat iedereen ook echt een abo neemt op alle diensten waar ze nu meekijken.
Ik kijk zelf ook mee op netflix maar ik heb nu zoiets van prima, toch genoeg op m’n lijstje bij andere diensten.
Streamen wordt steeds kutter. Wordt gewoon weer illegaal downloaden, want niemand kan 10 diensten betalen
Ja het lijkt alsof netflix het echt probeert af te dwingen in een tijd waarbij hun aanbod 1. slechter wordt (ze cancellen alles van waarde) en 2. er veel meer andere en betere streamingsdiensten zijn dan een paar jaar geleden.
Maar omdat ze zo groot zijn en globaal opereren werkt het overall misschien wel en levert het meer winst op? Geen idee maar het ziet er inderdaad uit alsof het niet echt handig is.
Ze hebben er door oa Wednesday en Dahmer juist 2,4 miljoen abonnees bijgekregen