Dan is het nog steeds stelen, toch? Ik kan uit het bericht ook niet maken of ze dat geld voor die koopzegels ooit terug heeft betaald aan haar baas toen ze erachter kwam dat dit weleens gebeurde.
Hee baas hier heb je 12 cent terug
Ze zegt zelf dat het hard gaat dus gaat wel om meer dan 12 cent
Geen idee hoeveel het is maar als iemand per ongeluk zegt vind ik het best wel wat om toch van stelen te beschuldigen.
Nee want bij stelen moet het oogmerk zijn iets wederrechtelijk toe te eigenen. Als je iets per ongeluk doet mist dat oogmerk en is het dus geen diefstal.
Ik weet niet of dat nog is maar je kon vroeger 5 lege verpakkingen omruilen voor een vers masker bij Lush en ik zag mensen die ook verkopen. Of Polaroids van Lush die je bij bepaalde exclusieve boxen kreeg
update: ik heb hier nooit meer wat over gehoord
Je krijgt nu trouwens €0,50 korting per schone en lege flessen/potjes. Masker actie geldt trouwens ook nog.
Ooohhh hier ben ik benieuwd naar
Is dat geen 1 april
Nee het is echt. Het wordt gelanceerd op 24 maart
Ah ja lekker. Champignon douchegel met stukjes aardescrub
Dan is het wel verduistering.
Ik bestel heel vaak eten op mijn werk en meestal bestellen er dan collega’s mee. Alleen ben ik altijd degene die besteld en het voorschiet en ben ik sinds kort de verzendkosten dus gaan delen door het aantal personen dat besteld. Nu zei een collega vandaag iets van ‘bij jou word het eten altijd duurder’.
Ben ik nou gierig?? Verzendkosten zijn bij thuisbezorgd soms wel 4,50 en dat dan 5 keer per maand. En het is nooit dat iemand anders het besteld en betaald.
Nee ik vind dat niet gierig van jou. Lijkt me niet meer dan logisch dat je de verzendkosten ook deelt.
Ik zou lekker zeggen dat die collega het dan zelf maar moet bestellen. Of lekker achterover leunen een keertje en zeggen dat jij het niet moet doen. Waarschijnlijk moet je altijd ook nog achter die tikkies aan?
Deze persoon is de gier
Nee dat gelukkig niet! Bij ing kun je een qr code laten scannen ipv een betaalverzoek dus meteen schuiven met dat geld
Zeker niet. Als ze alleen moeten bestellen moeten ze toch ook alleen die verzendkosten betalen, dus ze zijn zo juist goedkoper uit.
Weet die collega dan wel dat je eerst niet de verzendkosten doorberekende en nu wel? Misschien heeft diegene het niet door en vraagt zich gewoon af waarom het duurder is. Het is wel gierig als diegene niet wil meebetalen aan de verzendkosten.