Dit was ook mijn eerste gedachte… Ik hoop maar van niet. Heb nu op marktplaats een aantal Barbies gekocht. Heeft mijn eigen kind tenminste er ook nog een paar.
Vind alleen de muurverf een beetje gierig haha snap wel dat als het mag je het doet hoor
Bij ons staat in de omschrijving expliciet verf benoemd dus ik vind dat dat niet meer of minder gierig dan een kastje. En idd alsof je daar alleen gebruik van zou mogen maken als je een aparte werkkamer hebt.
Ik vond dingen vooral onlogisch, wel verf of behang maar zelf een bureaustoel uitzoeken mag niet, want dat mag alleen een stoel van werk zijn. Maar verder ben ik wel blij dat werkgevers op dit soort manieren mensen wat tegemoetkomen.
Ik heb geen beschrijving gezien ooit van zoiets dus ik had dat niet verwacht zeker als ze het hier zelf benoemd he. Dan is t indd niet gierig allemaal… Tja wat moet ik zeggen haha
Haha oke dan snap ik het zeker want ik vond het ook heel apart
Ik denk eerder aan een moeder die iets te enthousiast dingen van dochter heeft weggegeven en dat de dochter van 10 toen een heel drama trapte over háár spullen die zomaar weg zijn gegeven etc etc
Bron: ik was die dochter van 10 toen m’n moeder m’n paarden had weggeven hahaha die moest ze toen ook weer gaan ophalen bij een kind van 5 oid van vrienden.
Not me, bijna 25, die nog steeds boos is op haar moeder omdat die haar favoriete trui heeft weggegeven aan een of andere collega van mijn vader die een jong kind had
Ja bij mij is het ook een hele lange lijst aan keren dat ze dat deed haha. Volgens mij waren die paarden de druppel, ze vond het ook heel gênant om ze weer terug te vragen dus daarna heeft ze het nooit meer gedaan.
Maar mijn moeder is zo’n type die iedereen altijd gelukkig wil maken. Ze belde me ook een keer op of ze m’n tv kon komen ophalen want een nicht was dramatisch gescheiden en had niks meer, en ik had ook een laptop en een iPad en woonde op kamers dus waarom had ik 3 schermen nodig in zo’n kleine ruimte dus ik kon best mijn tv weggeven vond ze haha. (Niet gedaan want alles is voor bassie hoor)
Omg.!!!
Wow hebben wij dezelfde moeder? Die van mij ook mijn brommer! Echt idioot
Ja dat zou ook kunnen alleen is mijn nichtje echt mega verwend. En ik denk dan met je nog 50 barbies had je als ouder d’r ook ander mee om kunnen gaan. En er is wel vaker wrijving m.b.t. spullen en geld enzo dus dat helpt niet
. Maar morgen komen er 20 Barbies met de post dus mijn kind heeft straks ook niks te klagen!
Gewoon even een brommer weggeven is wel echt next level!![]()
Mijn moeder had onze Wii weggegeven uit het niks
waren we ook echt niet blij mee
Wat bizar, hoe haal je het in je hoofd om dingen van een ander weggeven.
Hebben jullie nooit de nijging gehad om hun auto/fiets/tv zomaar weg te geven?
Nouja ik was een kind zonder inkomen en alles wat ze weggaf had ze technisch gezien zelf betaald.
Had het niet in mijn kop moeten halen om haar dingen die zij betaald had weg te geven, dan was ik echt nog lang niet jarig geweest. Kan me alleen herrineren dat ik heb geopperd om mijn broer weg te geven, want die was irritant.
Bij de voorbeelden van brommer en tv ging het niet meer om een klein kind. Daar kwam mijn vergelijking met een auto vandaan want dat staat wel in verhouding tot een brommer voor een 17jarige.
Als ik dat eerder had geweten had ik er misbruik van gemaakt ![]()
Ik regelen dat we voor het eerst in bijna 2 jaar met ons gezin + aanhang samen zijn en uit eten kunnen. Moet mijn vader wel even vermelden, voor akkoord te geven dat hij meegaat, dat de rekening door drieën gaat.
Die man is af en toe zo vermoeiend.
We hebben een nieuwe collega en we hadden voordat zij kwam al een datum geprikt om als vrouwen onder elkaar sushi te gaan eten. Hadden we gevraagd of ze ook zin had om mee te gaan, zegt één collega meteen: ‘‘Maar het is wel voor je eigen rekening he!!’’
Neem aan dat ze dat zelf ook wel begrijpt hoor.
zo’n dooddoener.
Ik had zo eens een uitje met collega’s maar het was spontaan op kosten van de zaak omdat ze het initiatief wilden steunen. Een van de collega’s ging als een van de weinigen eigenlijk nooit mee maar werd natuurlijk wel meegevraagd. Hoorde ik haar aan een ander vragen of het op eigen kosten was. Was niet zo, en jawel hoor, drie keer raden wie er mee ging…
Hahaha
Ja best erg maar ik herken mezelf er ook wel een beetje in.
Onze manager moedigde een maandelijkse borrel enorm aan. Hij heeft ook mensen in een ‘feestcommissie’ samengezet. Puntje bij paaltje; ‘leuk initiatief hoor! Maar het bestuur maakt hier geen geld voor vrij, helaas.’ Dat ontmoedigt mij dan direct.
Edit: eigenlijk is dit gewoon gierig van het bedrif. Niet van mij.