Gierige acties #2

Never forget toen iemand zei dat hij op een gin tonic wilde trakteren. Volgende dag een tikkie voor GT. Ik zeg mooie traktatie. Ja het was m toch wat duurder uitgevallen dan ie had gedacht. (Zeg dan niet dat je een GT voor me wil bestellen?? Heb zijn tikkie niet betaald.)

PS: dit is dezelfde jongen die mij een reeds gebruikte cadeaukaart van de Bijenkorf cadeau gaf. Voor mokerlul toen ik er een aankoop mee wilde doen en er niks op stond.

38 likes

haha dit vind ik nog heel subtiel verwoord

7 likes

Dit is echt op en top gierig hahaha

2 likes
3 likes

Wel erg gierig van je partner

4 likes

HAHA oeps verkeerde

Haha nou als er echt mensen zijn die een tikkie sturen voor een festivalmuntje zoals hiervoor ergens dan geloof ik dit verhaal ook wel

4 likes

Haha ik ook, in groep 4!

Ik had tijdens het spelen een briefje met 5 euro gevonden. De euro was toen net een paar maanden in omloop dus dat leek toen enorm veel geld (11 gulden!). Het vriendinnetje waarmee ik aan dat spelen was heeft toen zeer dwingend bedongen dat we er direct snoep voor gingen kopen. We hebben ons helemaal ziek gegeten eraan, no regrets.

12 likes

Ja ik ook! Maar niet in groep 4 maar een paar jaar geleden. Ik vond 20 euro op straat tijdens werk en de jongen waar ik mee aan het werk was vroeg of ik 10 euro voor hem had. Dus toen ik vroeg waarom zei hij dat we het toch wel gingen delen? Nou ik ben de moeilijkste niet dus ik heb onze lunch ervan betaald bij de bakker bart :joy: maar ik vond het wel duidelijke taal van hem

6 likes

haar naam wisselt ook echt van yarissa naar yarissara

4 likes

Gierige Annemieke.

7 likes

Schandalig echt

2 likes

Gebruiker is geblokkeerd, krijg ik te zien. Klinkt positief.

5 likes

Staat gebruiker geblokkeerd. Wat bood ze aan?

2 likes

Ik kan het niet zien, wat was er zo gierig?

1 like

Was dit alleen een badkamer oid?

1 like

Een studio van 12 m2 ofzo voor 400 euro maar je moest ook 12 uur per week haar helpen in de huishouding en voor haar baby en puber zorgen

5 likes

6 likes

Ah inmiddels is de advertentie offline. Maar:
Ministudio met gootsteen (verder niets), 25m2, voor 400 eu inclusief. Ze zochten een vrouwelijke student die iets in de zorg studeert. Daarvoor moet je wel 12 uur in de week werken voor hen: babysitten, snelle schoonmaak, kinderen ophalen etc.

4 likes

Mensen zijn echt knettergek

8 likes