Ah je uurloon is dus €10,57
Omgerekend in huurkorting
Schaamteloos
Ah je uurloon is dus €10,57
Omgerekend in huurkorting
Schaamteloos
Je werkt niet eens voor kost en inwoning maar mag én je studie betalen, vrijwilligerswerk doen en nog 400 euro lappen voor een kleine studio.
Ik wilde dat sommige mensen iets meer gêne hadden
Doet me denken aan deze kansloze actie van Alexander Klopping en Ernst Jan Pfauth van pas (voor een kantoorruimte, waar je geen geluid mag maken maar wel de hoofdprijs voor mag betalen aan huur. En als je er niet bent mogen zij de ruimte gebruiken)
https://www.telegraaf.nl/entertainment/201821648/alexander-klopping-stelt-harde-eisen-aan-huurders-van-god-los
Dus dan moet je voor hun werken, waarschijnlijk nog studeren en dan nog werken om die huur te kunnen betalen? Nee echt een goeie deal
eh onbetaald werk doen voor minder dan minimum loon? Super grillige werktijden, zwart en zonder contract?
nee deze mensen zoeken een au pair maar zijn er te skeer voor
Ik vind het vooral misleidend dat er 12 uur staat, maar je eigenlijk 40 uur per week (of misschien wel 24/7) beschikbaar moet zijn als je de werkzaamheden zo leest
Niet knettergek veel? Vind het echt belachelijke eisen zoals lekker chauffeuren voor die puberdochter. Wanneer heb je dan nog tijd over om student te zijn. Waarschijnlijk zijn er ook nog wel eisen die niet in de advertentie staan zoals geen alcohol drinken of uitgaan.
Nee alleen maar baby ehbo halen, een vog aanvragen, 12 uur per week werken wanneer je huisbaas het vraagt en inwonen bij je huisbaas. Dat alles voor het luttele bedrag van 400 euro per maand. Koopje!
Ook al heb je 0 contact uren, dan moet je dus, naast dat je voor hun werkt, ook nog ander werk doen om uberhaupt die huur te kunnen betalen. Blijft gewoon een slechte deal
denk niet dat je als ongekeurd gastgezin via kamernet een nanny mag vinden
Stel ook voor dat je seks zou willen hebben daar of iets uit het studentenleven zou willen uitproberen. Dan voel je je toch een soort stiekeme tiener terwijl de rest van de fam ook thuis is.
Je wint echt heel weinig vrijheden hiermee haha. Wat lijkt me dit schijt.
ik vind het klinken alsof je werkelijk alle kutklusjes mag doen waar zij te lui voor zijn (naast die baby verzorgen).
25 is niet mini? Maar de overige voorwaarden zijn wel walgelijk. Damn.
dat is het niet en dat gaan deze mensen waarschijnlijk ook niet doen. ik snap echt niet hoe je hier een goede deal in kan zien. dit is uitbuiten.
Ik vind het verschil wel dat je anders je eigen plekje hebt en je thuis ook af en toe de boel de boel kunt laten als je studie/werk te druk zijn. Nu moet je studeren, werken om je studio te betalen en ook nog in je “vrije tijd” werken bij het gezin waar je woont. Zo heb je denk ik echt een slechte balans.
Niet hard werken? Ze verwachten gewoon dat je hun huishouden gaat doen
Ok, ministudio valt mee, maar ben verbolgen over de minikeuken. Dan kan je ook nog m2 inleveren om een koelkast, opbergruimte en een kookplaat ergens kwijt te kunnen.
Nooit dat je onopgemerkt de voordeur uit kan zonder een kutklusje.
En hun planning gaat altijd boven de jouwe.
‘Hihi wij dachten vanavond nog even voor sushi eruit te gaan, we hoorden dat je een bruiloft had, maar kun je die nog afzeggen? Leuke outfit had je gekocht hoor, maar wij zijn zooo toe aan tijd samen, dus je snapt het wel toch?’
Ik kan het me net iets te levendig voorstellen allemaal. De 52 uur worden er langzaam 74 en noway dat je dat veilig kan aangeven als je afhankelijk bent.
En leuk die berekening, maar dit uurloon is normaal al laag, maar nu ook nog zonder de voordelen van wit werken.
People…
“een Young professional in de zorg met flexibele werktijden”