Dit ja, dat je een groot buffet had, en als vegetariër uiteindelijk alleen witte rijst met stokbrood kon eten. Want alle Vega opties waren zooo bijzonder, daar moest iedereen van proeven
Heb ik ook paar keer gehad.
Of uitgenodigd worden voor een bbq. Die mensen weten dat ik al jaren geen vlees eet maar niks gehaald. En dan vragen waarom ik niks eet. Paar stukjes stokbrood maar dat is ook niks. Volgende keer neem ik zelf salade mee.
Edit ze hadden letterlijk alleen vlees en saus en 1 stokbrood.
Ugh ik word spontaan weer boos.
Echt next level lullig! Dat je thuis niet genoeg eten hebt gemaakt oké (nouja eigenlijk niet echt oke, want je kan altijd toch iets erbij maken zodat iemand niet hoeft toe te kijken), maar dit is gewoon raar. Je haalt het toch dus dan kan je er toch 2 bestellen. Wat was de gedachtegang hierbij
@greenie voor één persoon minder bestellen helemaal prima als dat voor jullie genoeg is. Ik ben gewoon altijd bang dat er te weinig is en dat mensen nog honger hebben, maar er niks meer is. Dus daarom doe ik liever iets teveel
Dit heb ik ook een keer gehad met een bbq. Er waren 3 salades en zelfs daarin hadden ze vlees gegooid.
Uiteindelijk vonden ze nog een stuk ongesneden komkommer dus mijn bbq was komkommer en stokbrood met satesaus.
Je hoeft niet perse iets vega’s voor mij te halen maar hoezo maak je 3 salades met vlees?
Vriendin van me vertelde dit.
Haar man was gaan bidden en had nieuwe Vans, maar die moet je natuurlijk uitdoen. Na afloop waren z’n Vans weg… stond wel nog een afgetrapt paar in zijn maat waarmee ie naar huis is gegaan, maar echt zo aso. Je ziet heus wel dat het je schoenen niet zijn.
Deed me denken aan SATC dat Carries schoenen bij de babyshower gestolen waren:’)
Ohh wat erg. Hopelijk komt hij diegene nog een keer tegen. Of staan die schoenen er weer, kan hij ze omruilen.
Hij heeft al bij twee bijeenkomsten ernaar gevraagd, maar misschien kan ie ze ooit terug"stelen"
Ik vind dat altijd zo stom. Zorg gewoon voor genoeg eten en hou ook rekening met iedereen.
Bij mij op werk wordt en altijd wel rekening gehouden met de moslima’s, maar echt iedere keer worden de hindoes vergeten. Ik vind dat ook echt zo stom.
Ik had een bestelling gedaan bij Intersport maar vergeten de kortingscode van 10% in te voeren. Ik had al betaald en ik hou gewoon alles, dus ik had gemaild of ik die korting niet alsnog kon krijgen. Heb vet snel antwoord terug gekregen en er is gelijk 13 euro op m’n rekening teruggestort
Willen jullie even meedenken of ik nu gierig ben of niet?
Mijn vriend en ik zijn pas geleden gaan samenwonen en hadden een heleboel spullen dubbel dus die hebben we verkocht. Ik nam mijn combimagnetron mee dus die van hem hebben we doorverkocht aan de nieuwe huurder van mijn appartement. Ik heb dat ding nooit als oven gebruikt omdat mijn vriend ook een aparte oven had, maar hij had wel beide functies en volgens mijn vriend deden ze het allebei prima.
Nu laat die nieuwe huurder weten dat de ovenfunctie het niet doet en wil ze het geld terug van de combimagnetron. Ik vind persoonlijk dat je bij dit soort kopen geen garantie hebt (zou zelf in zo’n geval niet eens om geld terug vragen), ik wist niet dat het product kapot was, de magnetron doet het wel en ik krijg het product niet terug (of ik moet hem twee steden verderop gaan ophalen) dus ik wil haar dat geld eigenlijk niet geven. Als compromis heb ik haar de helft aangeboden, ook omdat ze van de week wat post van me heeft doorgestuurd. Maar ze blijft maar aangeven dat ze het volledige bedrag terug wil omdat de oven kapot is.
Ben ik nu gierig? Ik twijfel nu een beetje wat ik moet terugsturen. Gaat overigens niet om een heel hoog bedrag, kan het wel missen, maar vind het ook een beetje een principekwestie.
Ik vind de helft teruggeven eigenlijk prima als je bedenkt dat de ene helft van het product het gewoon doet. Lijkt me fair dan.
Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Als het niet ver is zou ik het apparaat misschien wel ophalen, maar vooral omdat ik aan een verhaal van hier moet denken over een magnetron die helemaal volregende omdat ie na de koop op een muurtje was gezet ofzoiets
Haha ja dat meisje had dat hier bij mij gekocht en het toen op de hoek van de straat geflikkerd heeft. Vind het nog steeds bizar, ook omdat zoveel mensen hier het heel normaal vonden wat ze gedaan had
Thanks voor alle reacties! Ze zijn redelijk eensgezind Ik ben zelf een maand geleden verhuisd, dus heb de magnetron ook rond die tijd verkocht. Had hem zelf voor die tijd inderdaad even moeten checken, maar dat ben ik door alle chaos vergeten. Ga zo nog even met vriend overleggen of hij hem wel gecontroleerd heeft en op basis daarvan weet ik dan ook wat ik terug kan sturen en terug ga geven! Die magnetron neem ik verder niet terug, heb geen auto en het is me niet waard om dat ding een uur mee te nemen in het ov. Ook niet echt coronaproof
Oh en voor diegene die eraan twijfelde, ik zou geen combimagnetron verkopen voor de volle mep als ik zou weten dat een van de twee functies kapot zou zijn. Het feit dat ik sowieso al wat terug wilde geven en nog om advies vraag wat het beste bedrag is zegt denk ik wel genoeg
Oh dat zou ook best kunnen, ik had haar een berichtje gestuurd inderdaad. Ja die collectieve nonchalance begrijp ik nog steeds niet
Ik snap het ook niet. Iemand die het verhaal ‘gewoon’ even wil vertellen?
Ja, het is een raar verhaal. Een meisje kwam een oven bij me kopen via Marktplaats voor 10€. Ze leek er heel blij mee, maar toen mijn man later boodschappen ging doen stond onze oven op de hoek van onze straat in de regen! Ik ben toen inderdaad vrij los gegaan tegen haar via Marktplaats (vind ik nog steeds terecht omdat ik het zo asociaal vond) en zij vertelde toen dat ze de oven eigenlijk al te groot vond toen ze bij me binnen was, maar dat ‘zielig’ voor mij vond en hem toen maar daar gedumpt heeft. Haha, ik kan er nog steeds niet bij. Hij stond echt 20 meter naast onze voordeur.
@ZusjevanJoost
Nouja wat raar! Die durfde dus geen nee te zeggen bij de koop, bijzonder.