Ik weet niet per se of dit het juiste topic is, maar ik heb vanochtend een vriendin helpen verhuizen (samen met onze vriendinnengroep, 6 man totaal) en nu blijkt haar monitor kapot (echt een dikke deuk en heel het beeldscherm is gebarsten). De monitor zat helemaal ingepakt in bubbelplastic en het enige dat ik heb gedaan is het van vriendin X aangenomen (zij heeft het van 3 hoog naar beneden getilt), in mijn auto gezet en aan vriendin Y gegeven bij aankomst bij de nieuwe woning (die het vervolgens weer naar boven heeft gebracht). In de auto lag hij gewoon super stevig, ik heb niet hard hoeven remmen oid of een scherpe bocht genomen, maar nu krijg ik een bericht dat mijn vriendin het toch wel rot vind dat haar monitor kapot is en of ik hier qua vergoeding iets mee kan.
Ik voel me echt kut, vind het ook lullig voor haar, maar ik weet gewoon zeker dat ik dat ding niet kapot het gemaakt. Ik vind het ook lichtelijk irritant dat alleen ik hiervoor een berichtje krijg (vriendin X en Y bijvoorbeeld niet) en ik weet niet hoe ik dit nu moet oppakken. Heb echt geen zin om een nieuwe monitor a 400 euro te kopen of iets.
Wat zouden jullie doen?