Gierige acties #2

Ze heeft sorry gezegd, ze is achteraf nog even naar mij toe gekomen en heeft gezegd dat het wel erg stom is en dat ze even was vergeten wat ik voor haar doe. Maar ik vergeet dit niet, vind het nog steeds heel vreemd

54 likes

Wow ik wil deze skills

46 likes

Dat je überhaupt geld vraagt voor een geopende verpakking die je zelf niet meer kan gebruiken…

Fijn dat ze sorry zegt, maar dat ze het überhaupt al vraagt zegt toch wat over haar.

13 likes

Ja ik had waarschijnlijk netjes betaald (flabbergasted)

10 likes

Ik denk dat je dit topic niet goed hebt begrepen. Je moet zeuren over deze actie en duizend adviezen inwinnen maar er uit eindelijk niets mee doen! Daarna kom je met extra info, zoals: mijn vriendin heeft niet eens genoeg geld om haar kinderen te voeden

Grapje, jij hebt dit topic gewonnen

98 likes

Hallo het waren pampers ja !!! Geen kruitvat luiers

Ja ik ben nog steeds verbaasd.

@Freedom soms ben ik gewoon een Karen.

4 likes

Ahw dat laatste vind ik wel een beetje hard haha.
Verder :clap::clap:

1 like

Dat moet je toch helemaal zelf weten? Ik vind het alleen raar als je je zelf meegebrachte cola daar gaat lopen opdrinken.

19 likes

Wat goed van jou! Ik vind het trouwens ook wel weer knap van jouw buurvrouw dat ze naar jou terug is gegaan om sorry te zeggen. Zijn ook voldoende mensen die dat niet doen.

71 likes

Hoe is dit afgelopen eigenlijk? ( sorry voor als het al beantwoord is, ben aan het bij lezen)

3 likes

Zo heerlijk om te lezen dat je er direct wat van gezegd hebt :clap:. Ik ben ook best mondig en kan mij er soms zo aan ergeren dat je hier bizarre situaties leest waar niemand direct wat over zegt.

Je bent totaal geen Karen!

4 likes

Geen woord meer over gerept van beide kanten, maar merk wel dat ik niet meer echt mijn best doe om haar te zien ofzo. Heeft wel een deukje gemaakt in de vriendschap

1 like

Ja inderdaad uiteindelijk van beide kanten een lesje kijk wat heldere communicatie kan opleveren waar anderen wat van kunnen opsteken :hugs:

7 likes

Ik heb bij CB laatst apple oortjes besteld en nu zijn ze ineens 20,- euro goedkoper… Is het raar als ik nieuwe bestel en dan de vorige bestelling “retourneer” maar dan eigenlijk het nieuwe setje terugstuur zeg maar? Die nieuwe gaan zij volgens mij weer als tweede kans verkopen maar ik ben bang dat er dan in mijn account een historie staat van een retournering en als er dan een keer wat mee is dat ze gaan denken dat ik de boel belazer. En ik weet niet of er serienummers aan de bestelling gekoppeld zitten. (En ik wil niet met een ander account bestellen) Is dit gedoe mij 20,- euro waard ik weet het niet. :joy: :slightly_smiling_face:

1 like

Als er iets is met de oortjes moet je dan sowieso niet gewoon naar Apple zelf en niet naar CB? Dan zou het geen probleem zijn lijkt me.

2 likes

Nee als er iets mee is lost CB het op, dat is het fijne aan die winkel.

Maar ik was voorbarig met posten en ik heb al verder geklikt op de site. :sweat_smile: Ik denk dat ik gewoon morgen langs de winkel ga en vraag of ze niet gewoon 20,- euro terug kunnen geven want ik vind het zonde als ik het product moet terugsturen, wachten op geld terug, en dan nieuwe kopen. Of laten omruilen voor hetzelfde product en dan moet ik ze ook eerst terugsturen voordat zij nieuwe opsturen.

2 likes

Vaak doet CoolBlue daar ook helemaal niet moeilijk over als het een recente aankoop is. Op de dag van levering was onze tv ook goedkoper en dat hebben zij ook verrekend.

8 likes

Dit heb ik ook al in het WJEKW gezegd maar dit is dus echt niet raar, gierig of wat dan ook. Zo’n winkel snapt dit zelf ook wel.
Ik heb zelf bij Bol meerdere keren gehad dat ze het verschil gewoon als voucher aan mijn account toevoegden.

6 likes

Volgens mij hanteren ze een termijn van 30 dagen waarin ze het prijsverschil willen verrekenen. Niet moeilijk gaan doen met iets bestellen en retourneren maar gewoon even de klantenservice bellen.

2 likes

Hiervoor kun je prima even chatten (of appen) met de klantenservice, dat storten ze normaliter wel terug! Een retour kost meer dan dat het moeite kost om dat terug te storten.

5 likes