Haha nee het waren gewoon simpele witte
De rest van de vragen hebben wij ook nog steeds….
Nieeeet, dat ze die nog bewaard hebben ook hahaha.
Dat doucheputje is ook wel echt bijzonder trouwens, wauw.
In dit thema heb ik ook nog een gierige actie. Bij ons vorige huis hadden we een terugkoopregeling met de woningmaatschappij die 55% van het pand bezit qua huurwoningen en dus ALTIJD de overhand had in alles waarmee moest worden ingestemd bij de VVE. Wij hadden best veel aan het huis opgeknapt. Bij zo’n regeling raadt iedereen altijd aan het ook zelf te laten taxeren want zij gaan altijd expres lekker laag zitten. Alsnog was hun bod vrij laag en toen hebben we echt veel van wat hij erin hebben gestopt er weer uit gehaald. Bijvoorbeeld dure shutters, mooie dure stopcontacten en de hele dure laminaatvloer met vgroef
(alles lekker verkocht via marktplaats)
Van hun gierig, van jullie niet
Hahaha
Als het van radiatorfolie van Tonzon was had ik het wel overwogen
(sorry dit slaat nergens op als je de Barney-verwijzing niet kent)
Haha sorry ik ken het niet☹️
Slaat op deze tweet van Raymond van Barneveld:
Omdat hij zo onsubtiel zijn spondeal met Tonzon verwerkt in deze tweet die nergens op slaat hahaha
Deze tweet wordt soms nog steeds belachelijk gemaakt daardoor
Collega heeft een kaart verstuurd naar een andere collega. Was ongv 4 euro. Krijgen we allemaal een tikkie van 25 cent. Echt hou op hoorrrrrr
Gewoon vragen of je later mag betalen, want nu kan je dat bedrag echt niet missen hoor
Als hij/zij degene is die dit altijd verzorgt dan snap ik het wel. Ik ben absoluut geen vrek, maar bij mijn vorige werkgever ‘moest’ ik dit altijd regelen, geen zin om zoiets 1 of 2 keer per maand uit eigen zak te betalen hoor.
Maar als het iets is dat je regelmatig moet doen is het toch handiger dat je gewoon iedere maand/kwartaal/jaar collecte doet en dan daaruit telkens het geld haalt? Ik snap eigenlijk nooit dat bij zo een kleine dingen het werk daar niet gewoon budget voor voorziet eigenlijk.
Nee snap ik ook niet hoor. Heb beide ook wel eens voorgesteld maar daar wilde niemand aan. Ben uiteindelijk zelf ook maar gestopt.
Oh ja zo irritant. En (bij mij) was het ook altijd zo dat het altijd voor de minst leuke collega’s was. Prrrrrt opbokken aub.
Voor close vrienden zeker wel. Desnoods een lunch of etentje oid als ze het verder niet vieren. Een cadeau verdien je niet door je verjaardag te vieren maar door jarig te zijn.
Als ik het niet vier krijg ik echt geen cadeaus. Op een vriendin uit het buitenland na die per post iets regelt. Ben er zelf ook maar mee gestopt, want deed het ook altijd, maar werd wat eenzijdig.
ja ik neem ook altijd iedereen mee uit eten ipv een cadeau en laat hen dan gewoon de plek kiezen
Desnoods een reep chocola
Vier jij weleens je verjaardag, omdat je dan cadeaus krijgt terwijl je niks krijgt als je het niet viert?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je gaat in klein comité voor je verjaardag dineren in een restaurant. Betaal jij als jarige?
- Jarige nodigt uit en trakteert dus
- Je deelt de rekening met iedereen
- Als jarige hoef je niet te betalen ook al was het jouw idee en heb jij iedereen uitgenodigd
0 stemmers
(Ik zou als jarige en degene die uitnodigt ook zelf alles betalen óf vooraf afstemmen dat we dan de rekening delen.)