Gierige acties #2

Eten betalen en drankjes met een barlimiet.

6 likes

Ik denk niet dat dat nog uitkan :sweat_smile:

4 likes

Ik betaal als jarige, maar eerlijk gezegd vind ik het Amerikaanse concept van ‘jij bent jarig dus wij kopen taart voor je en wij nemen je mee uit eten’ eigenlijk wel leuker :sweat_smile:

23 likes

Hangt wel van de grote van de groep af, maar ik demk vooral dat ik het van te vore af zou spreken zodat er zekerheid is

4 likes

Ik zou nooit verwachten dat de jarige alles zou betalen als we bijv. met een paar gaan dineren want weet je hoe duur :sob::sob:. Komt bij ons niet echt voor ook trouwens dus dat is dan wel mijn kader.

15 likes

Toevallig ga ik vanavond uit eten met een groepje vriendinnen voor m’n verjaardag, en we splitten en ik betaal de drankjes. Voor ons is het gewoon een avond uit, m’n verjaardag is meer een soort excuus om uit eten te gaan. Niemand vindt het erg en ze verdienen allemaal goed dus het is niet dat ze krom moeten liggen om dit te kunnen betalen.

7 likes

Verdomme @FredPaillet als ik nog een keer deze verjaardagsdiscussie moet herbeleven betaal jij mijn verjaardagsdiner.

42 likes

Ja meestal zijn het m’n vriendinnen die zeggen zullen we wat doen voor je verjaardag, want vier het nooit echt. Dit gaat al paar jaar zo dus verwachtingen zijn al duidelijk.

4 likes

Ik vind dat bijna alles moet kunnen zolang er vooraf maar duidelijk over gecommuniceerd is en er geen misverstanden zijn.

20 likes

Misschien nodig ik je uit voor mijn verjaardagsdiner🤩

2 likes

Eerst even kijken wat je gestemd hebt voor ik ja zeg.

8 likes

Gierig

2 likes

Ik werd een keer uitgenodigd om de verjaardag te vieren van een goede vriendin en het was van tevoren een verrassing van hoe en wat. Kwamen we daar aan, bleek het een fine dining concept met 100 gangen te zijn. Heerlijk hoor, maar ook 200 euro per persoon oid. Dat was voor eigen rekening en na afloop werd door haar beste vriendin gevraagd of we mee wilden betalen aan haar eten en dat van haar partner als verjaardagscadeau. En ik had haar natuurlijk al wat gegeven.

Toen dacht ik wel even van dit had ik van tevoren wel even willen weten😅

22 likes

Zo hallo! Ik houd zelf veel van uit eten dus ok om er geld aan uit te geven. En tuurlijk deel je dan die kosten van die vriendin (superlief dat haar beste vriendin dit voorstelt). Maar wtf ik wil dat wel van te voren regelen en sorry haar partner is niet jarig die lapt maar lekker zelf🥲

Edit: Zo random ik had uit eten net aan elkaar, maar ik krijg een foutmelding. Is dit een forumgrapje die ik heb gemist?:sweat_smile:

6 likes

Nee, zonder te overdrijven, van tevoren gewoon niets over gezegd. Ook niet na afloop, iedereen vond het blijkbaar heel normaal en ik was op het moment zelf een beetje overrompeld dus zei er ook maar niets van😅

We spraken af op een locatie en zouden dan samen naar de verrassing lopen en dat was dus dat dure restaurant.

5 likes

Hahaha dit kan ook echt niet. Ik denk afhankelijk van de tijd van de maand ik nog vriendinnen heb die dan tussen de gangen door hun gedragen slipje moeten verkopen om überhaupt af te kunnen rekenen. Zou me echt vet lullig voelen.

Edit: sorry voor het gebruik van slipje

23 likes

Ja dat dus, ik hoef er niet bij te vertellen dat de betreffende vriendin er zelf erg warmpjes bij zit😜

4 likes

Tanga nog erger

3 likes

Wauw en wat als je achteraf hier achter komt en het echt niet kunt betalen?

4 likes

Wist je van te voren niet waar je ging eten? Ik google altijd even hoe en wat dan.

1 like