Staat dat het een verrassing was waar ze heen gingen
Oh excuus
Zou dat bewust gedaan zijn?? Zoveel vraagtekens bij deze actie.
Misschien kent de vriendengroep elkaar van de Country Club
Er liggen hier pepernoten die iedereen gewoon kan pakken. Een collega vond dit merk alleen niet lekker en heeft toen zelf pepernoten meegenomen en het bonnetje gedeclareerd
Krijgt diegene dat geld ook terug?
Hahaha belachelijk
Nee dat niet! Logisch natuurlijk
Ergens snap ik het ook wel en vind ik het wel een grappige zet - niet iedereen zit te wachten op zo’n traditie van trakteren en geld uit geven aan collega’s waar je misschien maar matig wat mee hebt, maar als je het dan niet doet hebben mensen daar een oordeel over. Als het dan toch “moet” zijn het toch kosten die je maakt voor werk
Gelukkig maar haha
Op mijn nieuwe werk doen ze daarom één keer per maand iets van traktatie voor iedereen, krijgen we gewoon twee uur betaald om taart te gaan vreten en het werk betaald.
Hahaha ik heb ergens gewerkt waar je dus serieus je verjaardagstraktatie mocht declareren! Mensen gaven er daarom ook echt veel geld aan uit.
Een van mijn collega’s heeft de manager ooit een tikkie gestuurd voor door hem gekochte en uitgedeelde ijsjes, toen hij hoorde dat collega’s die die dag op een andere locatie werkten ijsjes getrakteerd kregen
En werd dit terugbetaald ?
En werkte hij er nog lang?
Hahaha schaamteloos
Nou, dit vind ik niet zo gek? Zou ik ook gedaan hebben
Maar zou je dat dan niet van te voren tegen je baas zeggen dat hij/zij ook even ijs voor jullie regelt?
Neen
Neuh, maar goed, ik ben zelf teamleider dus misschien is dat dan anders. Maar als een van mijn medewerkers dit zou doen, zou ik denken: good for you, klein beetje waardering in de vorm van ijsjes komt een heel eind, en dus zeker wel de declaratie vergoeden