Bij dubbel beleg sowieso. 1 plak kaas per 2 boterhammen.
Ik ben wel benieuwd hoeveel je dan had moeten betalen per boterham maar dat heb je waarschijnlijk niet gevraagd😂 en is het bedrag dan in- of exclusief beleg en verschilt de prijs ook per soort beleg?
Haha hoe kun je zo zijn echt…
Zelfs dan. Als je geen derde boterham kunt missen dan nodig je mensen toch niet uit voor lunch? Dan vraag je ze voor koffie oid.
Ik ben echt blij dat het niet aan mij ligt dat het maar raar is hoor! De persoon kan prima een lunch betalen, het werd zelfs aangeboden, kom dan gezellig lunchen 🫣, anders had ik meteen een ander tijdstip afgesproken. Ik zie haar voorlopig niet maar mocht het ooit weer ter sprake komen zal ik eens vissen hoe ze dat bedacht had precies (om nou zo te vragen en wat moet dat dan kosten vind ik lastig haha)
Haha ja krijg je dan alleen maar goedkoop beleg zoals appelstroop of jam? Of komt er een toeslag bij als je kaas wil? Of als je twee plakjes cervelaat op je boterham doet in plaats van één of de pindakaas dik smeert?
Oke… even peilen nu we het toch over boterhammen hebben.
Is het gierig om tijgerbrood in de appie te kopen als je weet dat een vriendin + haar kinderen komen lunchen, zodat je je lekkere zuurdesembrood voor de volwassenen kan bewaren?
- Ja dat is gierig. Kinderen houden ook van lekker brood
- Nee dit is slim. Ander is het ‘parels voor de zwijnen’
0 stemmers
Ik heb toevallig een kind dat je blijer maakt met zuurdesem dan met witbrood. Maar zou t niet per de gierig vinden en het misschien zelf ook wel doen als een vriendin met kinderen langskwam
Edit: mijn kind geen geen culinair havermelkelite-kind en eet verder ook het liefst vieze vette koolhydraten aka p.atat en pizza. Maar toevallig eet hij van zuurdesem als enig alles op met korst en al.
Ik zou kopen wat ik denk dat kinderen lekkerder zouden vinden, en ik zou dan ook tijgerbrood denken.
Ja man dit vind ik echt gierig, zie echt helemaal voor me hoe hun moeder zegt “nou jongens, pak maar een lekker plakje brood en kies maar welk beleg je wil, dan maak ik het voor jullie klaar” en jij dan moet zeggen “oh hihi nee nee zij mogen alleen dat witte, droge brood hebben hihi, dit lekkere brood is alleen voor jou en mij”
Ik vind zuurdesem zelf echt goor
Ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid stemmen op vind ik slim. Zijn jullie allemaal enig kind dat je zo moeilijk kan delen??
Ik weet dat ik als kind ook veel liever tijgerbrood at dan zuurdesem, dus ik vind het niet zo gek om dat te kopen in dat geval (zeker niet als dat ook nog eens goedkoper is). Ik lustte vooral graag goedkope troep en was ook niet echt anders gewend . Maar als je toevallig een fijnproeverskind op visite krijgt dan is het misschien wel sneu.
Edit: ik vind tijgerbrood trouwens niet per se goedkope troep ik bedoel meer dat ik liever een knakworstje kreeg dan een delicatesse
edit edit: bij nader inzien denk ik dat je beter helemaal geen tijgerbrood of zuurdesembrood kan kopen maar gewoon knakmobiels moet serveren als je het echt goed wilt doen
Nja met die intentie vind ik het wel gierig maar an sich is er niks mis met tijgerbrood kopen want dat vinden die kinderen vast prima te eten.
nuja ik heb zelf gewoon ook een kind dat dan soms maar 1 of 2 hapjes zou nemen en dan heb ik liever dat ze het goedkopere brood zo verpest dan het duurdere.
En ik twijfel ook of mijn kinderen zuurdesembrood lekker zouden vinden.
Mss kan je haar een tikkie sturen voor de boterhammen die ze overhoudt omdat jij ze nu niet gaat eten :’)
Ik denk dat je hier iedereen gelukkig mee maakt. Ik baal dat ik tot vandaag niet wist van het bestaan van de knakmobiel.
Sinds er vega knakworsten bestaan ben ik het helemaal met je eens En die minipistolets kosten ook maar iets van 60 cent per 6 dus tel uit je winst!
Ja wtf het is nu zelfs de meerderheid?? Tenzij je weet dat die kinderen niets lusten of allergisch zijn voor zuurdesem kunnen het toch ook gewoon… ja ik weet niet hoor, redelijk normale mensen zijn maar dan in kabouterformaat? Ook kinderen kunnen exotische
dingen als olijven, feta, zuurdesembrood of srirachamayonaise lekker vinden?? Hoewel niets het haalt bij de knakmobiel van @LaPetiteRobeNoire natuurlijk
Maar je kunt dan toch een boterham delen? Geef je 'm twee stukjes van jouw boterham en als ie daarna niet meer wil, nou ja, dan gaat ie lekker spelen ofzo? Of jij eet de rest van zijn boterham op als hij per se zn eigen broodje wil?
Mijn enige vraag: waar teken je de oogjes mee?
Het kopje van een gedoofde lucifer. Gaan ze niet dood van.