Ik lees dit onder het genot van een snee tijgerbrood met kaas maar oké, ik ben ook plebs.
ik weet 100% zeker dat de poll anders was uitgepakt als iemand anders dit bij een forummer had gedaan ik vind het wel gierig maar boeie kinderen houden toch van witbrood
Ik vind het wel gierig maar zou alsnog tijgerbrood voor t kind en lekker brood voor jezelf + vriendin kopen want 99% kans dat t kind toch geen ‘apart brood’ lust/wil eten…
Ik vind de gedachtengang gewoon mega gierig (even los van of een kind wel of geen zuurdesem lust, dat je dus nadenkt van oh is toch maar een kind, of oh is toch maar een gast die lust ook wel goedkoper brood dus gnagna dan houd ik die euro in m’n zak!!!)
Van hetzelfde kaliber als mensen die een nespresso apparaat hebben en dan voor visite de senseo achter een luik vandaan halen
Ik vind het geen parels voor de zwijnen, maar zou ipv zuurdesem gewoon een lekker wit en bruin brood kopen en iedereen (incl volwassenen) laten eten wat ie wil.
Heeft voor mij niks met niet kunnen delen te maken, maar met dat ik het wel zonde zou vinden om het weg te moeten gooien als kinderen het niet lekker vinden.
Ik zou zelf overigens eerst even bij de ouders peilen of ze het wel of niet zouden eten en niet zelf denken dat ze het vast niet lusten, maar snap de gedachtegang wel.
Er staat trouwens alleen tijgerbrood in de vraag, iemand anders maakte er wit van, terwijl je ook gewoon tijgerbruin kan kopen.
Ik vind het ook zo calvinistisch want anders is het zonde. Echt haat aan het begrip zonde
ja de ware aard van het forum komt naar boven hahahaha en wij maar lachen om tikkies en skere boterhammen
Ja en wat doe je met de overgebleven tijger wit die je zelf niet te hachelen vindt? Dat is pas zonde
Invriezen voor de volgende keer!
Sowieso verkopen aan diegene die bij je is komen lunchen
Ook weer mooi dit, want aan de ene kant moeten we duurzaam zijn en is verspilling zonde, maar als je het zonde vindt om iets weg te gooien omdat iemand het niet lust en je dit had kunnen voorkomen is het ook niet goed.
Gewoon geen mensen met kinderen uitnodigen lost ook alles op
Je haalt me de woorden uit de bek.
Scheelt ook weer Aesop-handzeep opbergen.
Je gaat te kort door de bocht als de echte reden is het wordt toch niet opgegeten dan kun je gewoon een halve boterham geven. Maar dat is de intentie in deze helemaal niet. Het is bij voorbaat al zonde om dat ‘luxe’ brood aan een kind te geven. En het is dat gedachtegoed wat ik zonde vind.
Je zou mij veeul blijer maken met tijgerbrood. Wit met hagelslag. Zo fucking lekker
Maar dat is toch het punt niet?
Ik koop tijgerbrood voor mijn gast want dat vindt ze lekkerder = attent
Ik koop (goedkoop) tijgerbrood voor mijn gast want mijn (dure) zuurdesembrood bewaar ik voor mijzelf = gierig
Ooooh ik moet hier veel te hard om lachen
Een toeslag betalen bij zuurdesem