Gierige acties #2

Hmm als iemand per ongeluk een tikkie naar mij overmaakt en erbij zegt laat maar, dan maak ik het alsnog terug over hoor want het is gewoon niet van mij? Dus ik vind het raar van degene die het geld niet terug stort maar @kienke jij moet dan weer gewoon zeggen wat je wil, namelijk je geld terug :stuck_out_tongue:

9 likes

Eens! Ik ben dus zo iemand die gewoon dat laatste koekje pakt joe joe

5 likes

Geef je groot gelijk!
Onzin dat het opeens duurder wordt, want “moederdag”

4 likes

Ik heb precies hetzelfde gedaan, dan maar op zaterdag laten leveren! Zo flauw dat het duurder is een dag daarna…

3 likes

Ligt niet precies aan de bloemist. Bloemen zijn duurder om in te kopen richting moederdag (ook richting valentijnsdag). Dus vandaar

5 likes

Ik heb een paar jaar geleden een tijdje met een jongen gedate. Hij was zo gierig. Als we dan ergens gingen lunchen of op een terras zitten, wou hij altijd splitten. Bij de macdonalds bestelde hij altijd alleen voor zichzelf en moest ik daarna nog voor mezelf bestellen.
Maar het ergste was:
Ik vond twee euro op straat. Hij vroeg toen of we dat konden delen omdat we met z’n tweeen weg waren, vond hij dus wel zo eerlijk.
:sob::sob::sob:

99 likes

afbeelding
Als het nou €100 was okeeeee, dan zou ik zeggen “yo daar gaan we samen van eten oid” maar €2 :joy::joy:

24 likes

Nee. Neeeeeee. Nee. Zo kun je toch niet zijn??? Heb je hem zijn euro gegeven?

3 likes

Hahah zeker niet.
Een week later heb ik het ook uit gemaakt. Dit kon ik gewoon echt niet aan haha

5 likes

Hoe oud was deze knul?

2 likes

En toen kreeg je een tikkie voor emotionele schade? Wat een nachtmerrie zo’n gast.

5 likes

26!!
En hij had ook gewoon geld.

12 likes

Ik hoopte nog dat je 14 zou zeggen of zo, maar omg echt te erg :joy:

14 likes

Mijn moeder halveert wattenschijfjes zodat ze maar een halve per keer gebruikt met de make-up eraf halen. Die dingen kosten 80 cent per 50 stuks ofzo :joy: Op deze manier heeft ze dus 100 halve schijfjes.

Verder is ze gelukkig niet zo gierig.

16 likes

Ik halveer mijn wattenschijfjes ook.
Niet uit gierigheid maar omdat ik met een halfje toekom en het zonde vind van het extra product en half wattenschijfje dat je zomaar weg smijt.

Menstruatiecup daar ben ik echt geen fan van. Paar keer gebruikt maar nee echt niet mijn ding. Telkens een gedoe om dat ding er uit en terug in te krijgen (als iemand tips heeft om dit beter te laten verlopen hoor ik het graag).

3 likes

Hier in het menstruatiecup topic staan heeel veel tips van anderen, incl alle origami vouwmethoden haha

3 likes

Ik gebruik wasbaar maandverband en ik wil nooit meer anders :heart_eyes: één keer een cup geprobeerd maar dat was ook geen succes haha

2 likes

@kali en @crazyplantlady bedankt voor de tips :slight_smile:
Ik heb altijd over het menstruatiecup topic over gelezen denk ik, geen idee dat dat bestond :grin:
Ik ga er me toch nog eens in verdiepen :slight_smile:

2 likes

Volgens mij gaat dat over een cashback van 0,50 cent, zo zag ik hem op tv

1 like

To be fair: Hij zei niet dat hij zou betalen

54 likes