Volgens mij gaat dat over een cashback van 0,50 cent, zo zag ik hem op tv
Hahaha deze vent. Lekker lenen bij ome Duo en er dure boxen van kopen. Blij dat mijn vriend niet zo was, die deed er alles aan om zijn studieschuld wat te beperken.
Ja dit is toch erg man dat je je vriendin zo erg niet gunt
Dumpen die handel
Hij kan die speakers in zn reet steken
Als z’n reet dan ook €5 per maand betaald voor het genieten van de boxen dan is die vent vast blij
Haaa ik kwam hier om dit te posten! Oh, om toch het lef van een 21-jarige jochie met een duo-lening en zorgvuldig gecureerde Coolblue-wishlist te hebben…
Ik zou dan een enorm symbolisch bedrag per maand mogen gaan betalen voor alle meubels en apparaten van mijn vriend die in ons huurhuis staan (hij had nou eenmaal al meubels en ik huurde gemeubileerd dus had niks van mezelf). Dat zou wat zijn
Ik zou een bijdrage vragen voor mijn sportschoolabbo, omdat hij daar niet aan meebetaalt maar wel van mijn lichaam profiteert.
Zou hij haar dan ook betalen voor het doen van de was en boodschappen?
Grace, jij mist echt die money mindset
Ja dat je over zo’n lange oprijlaan met een tesla en tuinman loopt, om een versleten stuk hout/plastic op te halen voor de hoofdprijs
Denk dat ze juist door die mindset / krenterigheid zo rijk zijn.
Had ik maar een beetje van zulke krenterigheid. Wij geven ook echt alles weg. Kleren naar Azië of Suriname. Speelgoed lokaal.
Ik geef ook echt altijd alles weg. Vind het ook schaamteloos als ik zie wat mensen proberen te verkopen. Tweedehands boeken voor meer dan tien euro, duidelijk gebruikte smerige kapotte meubels voor meer dan 100 euro etc.
Ik heb vandaag geklaagd om €5,- korting bij de Hema. Had eerst 2 licht corrigerende broekjes uitgezocht van €12, maar zag toen slips die aan een pin hingen met prijskaartje erop €8,-. Vond dat toch een wat fijner prijsje. Toen kwam ik bij de zelfscan en moest ik €13,- betalen. Had ik gedaan, liep vervolgens terug en zag op dat prijskaartje in kleine letters string en dan in grote letters €8,-. Dus kennelijk hoorde dat prijsje niet bij het product wat op de bijbehorende pin hing. Toch terug gegaan naar de kassa om aan te geven dat de prijs niet klopte. De casssiere zei dat het niet hetzelfde product was als op de pin. Dat was wel zo dus ze vroeg haar collega om met me mee te lopen en het uit te leggen. Ik met de collega gaan kijken en die zei “wat jij hebt is een slip, duidelijk geen string”. Ik zei “goh ja maar er hangen op heel die pin enkel dus slips en ik zie nergens iets wat dan wel een string zou zijn, is toch niet aan mij om dan te bedenken dat dat mogelijk niet klopt en vervolgens al die producten met prijsjes te checken en dan maar te zoeken waar het kaartje met de prijs van het product dat ik wil is? Enz enz. Voelde mij echt een zeur, maar uiteindelijk heb ik van 1 van de 2 €5,- terug gekregen. Voel mij mega gierig maar wel terecht??
Zeker wel terecht! En ook wel petje af dat je er over hebt ‘geklaagd’ en dat de Hema er in mee ging! Het gebeurt echt zo vaak dat het winkelpersoneel zelf iets helemaal verkeerd heeft gedaan, er dan een klant iets van zegt omdat die er achter komt dat er iets mis gaat. In plaats van dat ze blij zijn dat de fout ontdekt wordt en ze samen met je een oplossing zoeken (of korting of gewoon het meegeven voor dat bedrag) doen ze dat vaker niet dan wel. En zeggen dat het hun fout is, ho maar. Niet dat ze verplicht zijn om iets tegemoet te komen, maar gewoon de manier waarop ze dan vaak reageren vind ik echt onwijs beroerd.
(oke goed misschien ben ik een iets te zurige trut hierin, maar man ik kan me er echt over opwinden hoe slecht sommige winkels hun zaakjes op orde hebben. En ja, ik laat dan spullen ook gewoon staan, zoek het maar uit met je strijkplank.)
Zeker terecht! Ik heb soortgelijk iets ook meegemaakt bij de Hema en ook bij het ondergoed. Het is gewoon vaak zo onduidelijk en hangt vaak ook niet goed. En helemaal kut dan als de kaartjes niet goed zijn.
Aan de ene kant heb je geen “recht” op de korting want het product was gewoon de prijs die je ervoor betaald hebt. Waarschijnlijk staat wel ergens in de voorwaarden vermeldt dat als een prijs niet klopt dat ze dan de prijs zullen/kunnen/mogen aanpassen. En in de praktijk daar een tegemoetkoming voor bieden om de klant tevreden te houden.