Gierige acties #2

Heb het even aangepast voor je :wink:

En ik deel jouw gevoel. Ik zou het ook niet graag doen. Vriendschappen zouden gelijkwaardig moeten zijn, en dat is de vriendschap allesbehalve als je inwoont en een groot deel van het huis ophoest.

3 likes

Ik moet zeggen dat ik er ook niet zo heel veel problemen mee heb als degene van wiens ouders het huis is er gratis woont. Ik vind het wel heel bijzonder als je allemaal huurder bent bij een huurbaas en de hoofdhuurder blijkt niks of in verhouding veel te weinig te betalen omdat diegene de berekening maakt.

12 likes

Vind dat zoiets raars. Altijd op feestjes of verjaardagen bij vrienden hebben ze van alles de allergoedkoopste en zero variant. Vooral de zero vind ik gewoon vaak niet lekker, zeker niet van een goedkoop merk.

Mijn tante vertelde net dat als ze bij familie van mijn aangetrouwde oom aten ze nooit mee mochten eten van de pan, maar ze mocht alleen de restjes opeten die de familie niet at. What the fuck??

8 likes

Dat is niet gierig, dat is gestoord

47 likes

Nou dit, sorry hoor maar dan zeg je toch ook prima ik kom niet of prima ik kom maar wij gaan lekker uit eten die avond de groeten met je restjes

8 likes

Dat gebeurt je toch 1 keer? Echt doe normaal.

2 likes

@PiuPiu @Shadina nee dit was dan aangekondigd bezoek want oom en tante woonde 2 uur verder. Mijn tante zei: hallo, ik ben toch geen hond dat je me de restjes geeft? Die is niet meer gegaan. Mijn oom was een vredesbewaker dus die is toen alleen daarheen gegaan daarna. Maar ik kan hier zo niet bij met mijn hoofd. Als je weet dat er restjes overblijven schep je die dag toch gewoon wat minder op? En we hebben het dan echt niet over wagyu biefstuk maar gewoon hollandse prak ofzo die je voor een tientje op tafel zet

6 likes

Oh echt vreselijk, goed van je tante!

7 likes

Haha zoveel vragen hierbij… kregen ze dan echt de restjes van hun bord? of meer van de rest schept eerst op en wat er overblijft in de pan kregen zij?

4 likes

Misschien dat de “eigen” gezinsleden eerst mochten opscheppen en wat er overbleef verdeeld werd?

4 likes

Omg ongelooflijk. Ik moet hier bijna om lachen, maar meer omdat het zo belachelijk is, dan omdat ik het zo leuk vind natuurlijk. Hoe kunnen mensen zo zijn?!! Dat je je niet kapot schaamt zeg. Ik zie nu ook gewoon afgekloven kippenpoten voor me, of nee, als het Hollandse pot was… van die afgekloven speklapjes.

2 likes

Ja dat bedoel ik dus, óf van hun bord omdat de ze zei dat ze niet ‘uit de pan’ mochten. Hoe dan ook weird hahah

4 likes

Oh sorry ik las echt slecht, my bad!

3 likes

Nee nee ze moesten wachten tot iedereen klaar was en wat er op de borden bleef mochten ze hebben

3 likes

Echt geen woorden hiervoor.

7 likes

Wow ik vond de restjes uit de pan al heel heftig, maar dit is echt niet te begrijpen!

3 likes

Maar het hele gezin deed er dus aan mee? Had me echt m’n relatie gekost hoor, als mijn partner het niet voor me opnam/zijn hele familie het oké vond om me zo te behandelen, verschrikkelijk!

10 likes

Deze hele situatie klinkt zo absurd! Kan me er niets bij voorstellen.

6 likes

Dit dus. Als mijn partner dit toe zou laten: :wave:

8 likes