Gierige acties #2

Dit heb ik laatst bij de kfc gedaan :joy: was 1.50 eu statiegeld per beker, en bijna niemand wist dit dus er stonden best veel bekers bovenop de prullenbakken. M’n vriend en ik hebben bijna gratis gegeten uiteindelijk!

24 likes

Ik heb dit vorig weekend op een feestje gedaan, die traytjes om bekers in te vervoeren waren 1 munt statiegeld (€3). Einde van de avond met 2 vriendinnen die trays opgeraapt, ingeleverd bij de bar voor munten en de munten weer bij de kassa ingeleverd voor geld, uiteindelijk hadden we €132,- haha

103 likes

Vraag me ook af hoe dit zit bij de Mc Donalds. Vgm betaal je daar ook statiegeld over, maar die bekers moet je vervolgens in speciale bakken doen en dat statiegeld krijg je nooit terug?

5 likes

Dat statiegeld is alleen als je een bestelling to go meeneemt toch?

9 likes

Je krijgt dat wel terug als je ze inlevert bij de kassa. Als je in het restaurant eet betaal je dat niet.

2 likes

Ik zag net een stoommaaltijd bij de appie liggen die tm vandaag houdbaar was zonder 35 % korting sticker erop. Ben naar de balie gelopen of die geen sticker hoorde te hebben en heb de korting gekregen :skull: tatta for life

50 likes

Jawel ook als je in het restaurant zit betaal je dat

5 likes

Dat is niet waar. Als je dat wel betaalt doen ze iets niet goed.

Het staat op hun eigen website. Je betaalt het alleen bij de take away items. Ik heb het zelf ook niet anders meegemaakt.

4 likes

Misschien moeten we even aan @MACdonalds vragen hoe het zit

11 likes

Nou iets met een lamme leidt de blinde: ik vroeg me dit laatst ook af in het maccierestaurant hahaha

10 likes

Mijn airpods zaten vastgezogen in zo’n decoratief hoesje en mijn collega de klaagqueen had me aangeraden een klacht in te dienen bij de winkel waar ik dat hoesje heb gekocht. Was een euro bij de Primark :joy:. Maar heb toch maar een klacht ingediend want de case is helemaal beschadigd door het loswrikken

3 likes

Ik had een tijdje terug een boek naar werk meegenomen, die had ik onderweg uit zo’n gratis buurtboekenkast gehaald. Bij nader inzien ging ik het toch niet lezen dus ik had hem aan een collega gegeven. We volgen elkaar op vinted en ik zie nu dat ze hem daar verkoopt :clown_face: Hij is ook totaal verlept en kapotgelezen

33 likes

Dit is inderdaad gierig en zeer ongepast. Mensen.

9 likes

Omg ik heb dit in reverse. Ik heb een vrij uniek item dubbel, eentje ooit van een ex gekregen en de ander later zelf gekocht. Nu wil ik die laatste eigenlijk verkopen maar hij volgt mij en wil niet dat hij denkt dat ik zijn cadeau verkoop :laughing:

Kan moeilijk “Simon als je dit leest, is niet de jouwe!” toevoegen

9 likes

Maar wat voor item heb je twee keer “nodig” dat je vrijwillig een tweede koopt?!

Verlos me

5 likes

Zet in de advertentie: ik had er al eentje gekregen dus deze was dubbel.

27 likes

Of niks, het is een ex. Who cares wat hij denkt. Boeit hem wss ook geen hol.

19 likes

Wauw, next level dit :sweat_smile:

1 like

Ik was deze week bij een theatervoorstelling en daar kreeg je een klein flesje water. Na afloop duurde het even voordat we weg konden en toen zag ik een man aan de tafel achter mij het (lege) flesje aandachtig bestuderen en zegt ie tegen z’n vrouw “er zit statiegeld op” en steekt hem in z’n zak :sweat_smile:

4 likes

Wat is daar precies erg aan? Was het de bedoeling dat je het terug moest geven? Anders is het toch alleen maar goed dat het wordt gerecycled.

4 likes