Dus ze moeten € 40,- betalen om naar een verjaardag te gaan waar men een bbq geeft? Damn haha😆
Jep. En je wil naar een verjaardag vaak ook een cadeau meenemen dus dan zou je 60 euro kwijt zijn aan een verjaardag
Vraag me sowieso af hoeveel je moet eten op een bbq om voor 40 euro per persoon te eten
Gaat ze? Ik hoop eigenlijk dat niemand gaat, zal ze leren.
Zo… dat betalen wij nog niet eens met familiefeest waarbij BBQ’s met alle benodigdheden en een koelwagentje gevuld met eten&drinken wordt geregeld.
Dat is echt bizar en inderdaad je moet echt flink eten/drinken voor 40 euro.
Dit is heel raar
Als de drankjes verzorgd worden is het geld daar dus niet eens voor? Wat een gekkigheid 40 euro voor een bbq
Oh bij die € 40,- zit niet eens drinken, dan is het al helemaal belachelijk haha
Denk aan het wc-papier en de elektriciteit dat op zo’n feest geconsumeerd wordt. Kan oplopen in de papier hoor!
Wat beschamend! En dit is echt bij iemand thuis? Niet eens een soort bbq workshop activiteit? Voelt dan echt als willen verdienen aan je vrienden
“Maar de drankjes en hapjes verzorgen zij.” Wie bedoel je hiermee precies? Jouw vriendin en partner? Zo ja, waarvoor zijn dan de kosten bedoeld?
Met “zij” bedoel ik het stel dat de bbq organiseert. Het is gewoon aan een openbaar strandje, dus niet een workshop oid nee. Vriendin gaat overigens niet! Dit stel heeft er blijkbaar een handje van om verjaardagen zo te vieren waarbij je zelf alles mag betalen. Het mooie is nog dat ze het een “geheel verzorgde barbecue” noemen. Ja, die je zelf mag bekostigen
Heeft je vriendin ook gezegd waarom ze niet komt? Misschien steken die mensen er nog wat van op 🫣
Ah, ik snapte de zinsconstructie al niet. Ik denk door het woord ‘maar’. Het is niet gek dat er een bijdrage gevraagd wordt toch? Het is alleen bizar veel. Ze hadden ook kunnen zeggen dat iedereen iets mee moet nemen en dan wordt alles gedeeld. Maar dat is lastig want dan moet je afstemmen dat niet iedereen hetzelfde meeneemt. 40,- euro is alleen echt veel te gek. Huren ze misschien een cateraar in?
Ik vind het wel gek dat als je besluit om je verjaardag te vieren met een bbq dat je daarvoor een bijdrage vraagt
Ja dit. En als je als stel gaat ben je dus 80e al kwijt en dan nog een cadeau, zit je zo op minimaal 100e. Hoe krijgen mensen dit verzonnen.
Tsja een beetje wel inderdaad. Ik ken het hele verhaal en de mensen natuurlijk niet. Ze komen nu niet echt sympathiek over door de poster. Als iemand het niet kan betalen, maar wel een feestje met BBQ wil hosten, en diegene vraagt dan een bijdrage dan is het niet raar vind ik.
Ja maar dan ga je toch niet een feest geven dat 40 euro pp kost? Zelfs de helft van dat bedrag is al veel
Ik vind het bedrag ook bizar hoor! Ik ben echt benieuwd waar het allemaal voor is.
Toegang vragen voor een verjaardag is niet netjes, maar 40 euro voor een goede barbecue vind ik niet onredelijk