Sorry maar je uitleg maakt het niet beter. Wat is serieus de moeite even een berichtje te sturen. Denk minder moeite dan het hier posten.
Maar dan nog doet diegene toch moeite waardoor jij nul moeite hoeft te doen behalve een tikkie sturen. En jij stuurt het geeneens 1x.
Deze berichten maken het alleen maar erger hahaha .
Mooie is nog, weet je niet hoeveel tikkies je had kunnen sturen tijdens het typen van deze berichten in je drukke leven.
Hahahaha wooow mensen blijven me verbazen
Je hebt het zo druk dat je er wel 3 posts over kan schrijven op een forum ![]()
Je hebt vast een heeeel belangrijk leven.
Ja ik heb echt een superbelangrijk leven.
Mijn uitleg komt duidelijk niet goed over
ik snap jullie reacties op basis van wat ik typ, maar toch voelt het in de situaties waarbij het is voorgekomen niet fout.
Conclusie is iig, gewoon blijven vragen om tikkies mensen!
is dat jouw conclusie nu echt LOL
je bent gierig hoor
Ik doe vaak genoeg mee aan gezamenlijke cadeaus waarvoor ik alleen maar hoef te betalen, en het eerste wat ik dan doe als iemand vraagt of ik mee wil doen is vragen hoeveel diegene van me krijgt en hoe ze het willen ontvangen (tikkie hebben we hier niet, maar PayPal, gewoon overmaken, cash) en het dan ook meteen betalen. Diegene doet al moeite door het te organiseren/kopen, het minste dat ik kan doen is dan meteen mijn deel betalen lijkt me.
Dat is toch de conclusie van de mensen hierboven. Ik kan best leven met het label gierig ![]()
En aso
Ik had gister keuzestress in de snackbar om 3:30 ofzo en toen twee Turkse pizza’s besteld en lekker meegenomen naar huis en echt van genoten. Halverwege de tweede was het te veel, maar toch doorgebikkeld en m opgekregen.
Alleen toen zei mn maag nee en heb ik die ene ja sorry uitgekotst.
Maar nu de volgende dag baal ik van de onnodige €7 die maar 3 seconde in mijn maag heeft gezeten. Echt gierig van mezelf ![]()
Hoe weet je dat je alleen die laatste hebt uitgekotst? Misschien was er ook (een deel) van de eerste bij. Dan was het €14.
Ja kamervraag, en als je het omrekent naar guldens word je nog misselijker.
Het was echt nog in hapklare brokken en ik heb een flink aantal tienerjaren boulimiaans doorgebracht dus ik weet éxact wat ik terug opkots, het is een talentje.
Haha dit doet me ook denken aan mijn studententijd dat ik net voor sluitingstijd snachts heel veel bij de mac op Rembrandtplein had besteld en dat vet duur vond en besloot het lekker mee te nemen in een zakje naar huis. Maar toen slipte ik op die brug en flikkerde alles door dat zakje heen en lag het op straat… vond mezelf toen zooo zielig want was echt 20 euro
Wel mooi dat je met keuzestress voor twee dezelfde dingen gaat ![]()
Hahaha zoiets is mij ook overkomen, ik had die zak met eten in mn hand en kwam op t plein in de tramrails terecht.
Zak gescheurd maar nog wel ok dacht ik, op de Utrechtsestraat scheurde die hele zak en lag alles op straat.
Toen ben ik naar de mac op de albert cuyp doorgefietst om dezelfde bestelling nog eens te doen ![]()
Ik ben samen met vriendinnen op vakantie geweest 2 weken geleden, we zaten in het ziekste huis ever omdat vrienden van mij mij hadden uitgenodigd en ik daar op katten moest passen. Zij had daar een slof sigaretten gekocht a 7 euro per pakje. Ik heb die slof voor haar meegenomen zodat ze er 1 extra mee kon nemen en thuis 2 pakjes sigaretten gepakt voor mijzelf en een vriend. Nu krijg ik een tikkie van 10 euro per pakje want die moet ze later vervangen voor pakjes van 13 euro.
Hahaha, ik houd echt van de logica van gierige mensen. Neem aan dat je dat niet gaat betalen.
Ja ik ben dus een beetje conflict vermijdend en ik vind het erg lastig te beslissen wat ik ga doen
Ik zou ze teruggeven (of nieuwe kopen en die teruggeven) stik er maar in dan