Gierige acties #2

Hahaha hoe dan. Hoe kun je dit bedenken en zonder schaamte dat tikkie sturen

2 likes

Die sigaretten zijn al op en als ik pakjes teruggeef heb ik natuurlijk meer betaald dan het tikkie.
Ze vond als dat ze coulant was want ze gaat in het midden van 7 en 13 euro (zoveel kost pakje in Nederland) zitten.

2 likes

Niet betalen en als ze vragen gaat stellen kan je haar herinneren aan de onbetaalde vakantie

23 likes

Ja dit ga ik doen denk ik. Ze heeft in totaal ook 4 sloffen mee naar Nederland genomen. Wat doe je moeilijk

6 likes

Ja en gun je vriendin ook gewoon korting, niet alleen jezelf.

14 likes

Ik zou een bericht sturen dat je dit een vreemd tikkie vind en of ze vergeten is dat ze gratis met jou mee mocht op vakantie. Soms moet je toch de confrontatie opzoeken. Wat een gierigaard zeg!

71 likes

Dat snap ik hoor :sweat_smile: maar dit soort acties schieten me zo in het verkeerde keelgat. Ik zou ze al niet meer hoeven al kost het me 100 euro. Vanuit je vriendin snap ik dit echt niet: je bent toch vrienden, daar deel je dingen toch mee?

8 likes

tenzij ze heel krap zit en het van tevoren is overlegd vind ik het zelfs gierig om uberhaupt een tikkie voor die pakjes te sturen als je gratis verblijf op vakantie hebt gekregen.

19 likes

Maar als je het voor haar meeneemt (ik denk dan gewoons aan fysiek vervoeren en zij heeft betaald), dan is het toch ook gek om daar zomaar 2 pakjes uit achter te houden? Afgezien daarvan vind ik het tikkie echt belachelijk:

9 likes

Maar dan zou die Tikkie toch 2x 7 moeten zijn en niet 10 euro?

10 likes

Dit, ze doet alsof ze een gunst verleent door in het midden te gaan zitten maar eigenlijk maakt ze ook gewoon nog winst (6 euro lol).

4 likes

She’s loaded.
Maargoed, zal ook wel opvoeding zijn. Als je gierig bent blijf je wel rijk natuurlijk

3 likes

haha fuck haar haaaaaaard dan

@Lovepink als monster die slof niet voor haar had meegenomen had ze sws die hele slof niet gehad dus nogmaals fuck haar hard

10 likes

Maar even voor het plot en voor jezelf: ga ja haar hier op aanspreken ipv van toch betalen omdat je conflict vermijdend bent?

4 likes

Ik ga gewoon de Spaanse prijs van die twee pakjes overmaken

4 likes

Whyyyy. Ik zou echt zeggen dat je het een beetje apart vind aangezien ze een gratis vakantie heeft gehad.

16 likes

Ik vind het vooral gierig dat ze überhaupt een tikkie durft te sturen voor een paar euro nadat ze met jou gratis mee mocht op vakantie. En dus niet zozeer om het verschil in prijs.

Waarschijnlijk doet ze dit bij jou omdat ze weet dat jij toch niks zegt en gewoon betaald. Menig ander zou wel zijn mond opentrekken en daar zou ze dit waarschijnlijk ook niet bij doen.
Conflictmijdend oké, maar je moet wel een beetje voor jezelf opkomen hoor!

37 likes

‘Hee, bedankt voor de reminder! Ik zal de kosten ook even onder elkaar zetten en dan stuur ik je een tikkie’

67 likes

Dit is echt een goede optie!!!

7 likes

Ik maak vaker het volgende mee en vraag me af of ik nu gierig denk of de ander; we gaan elk jaar een weekend weg met 8 personen en 2 kinderen waarvan één stel dus 2 kinderen heeft en de rest niet. We zorgen voor een extra slaapkamer in de accommodatie voor de kinderen, halen extra boodschappen voor de kinderen en gaan bijv. ergens lunchen / uit eten buiten de deur waarbij de kinderen inmiddels ook op een leeftijd zijn dat ze zelf gerecht bestellen + drinken. Ik zou als ouder zijnde in ieder geval aanbieden na zo’n weekend - we maken altijd een wiebetaaltwat - aan de rest iets extra’s te betalen voor de kinderen. Die vraag/suggestie komt nooit. Is dat gierig ja of nee.

4 likes