Maar waarom moet Monster zich aanpassen? Ja het gaat om een paar euro maar dat geldt toch net zo goed bij de andere partij? Sowieso is het bullshit met de goedkope vakantie maar die vriendin mag toch ook wel eens denken van ‘zonder Monster had ik die pakjes niet gehad en ze moet in de winkel 13 betalen maar zonder haar had ik geen goedkope slof kunnen hebben überhaupt’?
Vind het raar dat dan degene die moet betalen het moet relativeren ‘want het is maar een paar euro’. Het hoeft natuurlijk geen enorm fysiek gevecht te worden maar beetje tegengas geven lijkt me niet meer dan logisch (en spannend @Monster ik ben ook conflictvermijdend als de pest)
Joee gierige gerwin hiero! Ik had een cadeau gekocht voor iemand die ik nog niet zo goed ken, maar het bleek ineens 50,- te zijn ipv 20. En nu heb ik dat cadeau zelf maar gehouden en voor die persoon iets van 25 gekocht 🫠
Ik vind €25 voor iemand die je niet zo goed kent echt helemaal niet gierig (tenzij voor een bruiloft), maar misschien ben ik dan de gierige hier ![]()
Dat is toch helemaal niet gierig haha
Ik wil mijn gierige actie wel delen. Had vanmiddag wat gegeten bij hema en moest naar het toilet, omdat er niemand stond ben ik doorgelopen zonder te betalen. ![]()
Vind sowieso betalen voor plassen echt stom. Niet alsof we een keuze hebben ofzo.
Haha ja same maar die kunnen die toiletvrouwen in principe niets aan doen, dus vind hem alsnog gierig van mezelf maar lig er ook niet wakker van! ![]()
Heh maar als je bij hema iets eet/drinkt mag je toch “gratis” naar het toilet? Tenminste, dat is hier wel zo
Hier niet, zelfs als je wat koopt mag het niet
Bij mijn filiaal niet omdat het toilet niet door Hema zelf beheerd wordt.
Bij ons ook niet
Wooow… wat slecht!
Bij ons ook niet. Je kan er dus ook niet pinnen. Als je geen contant bij hebt laten ze je er niet door. Echt heel onhandig, want buiten de Hema zijn er nagenoeg geen toiletten in de stad?
Bij ons hebben ze een qr code die je kan scannen! Vind het wel kwalijk wat je schrijft tho, je zou maar een aandoening hebben. ![]()
Bij ons ook zo’n qr code en eerst kreeg je dan een voucher van 50 ct ervoor terug voor in het restaurant, dus ik gebruikte dat dan meteen bij mijn bestelling. Maar sinds een paar weken is die voucher ook al wegbezuinigd, echt sad.
Sowieso het gebrek aan gratis openbare toiletten is een van de meest gierige Nederlandse dingen. Vooral het feit dat de wc waar je dan voor betaald vaak ook nog hartstikke goor is.
Ja wow ik was paar jaar geleden in de VS en echt overal wc’s! En schoon en gratis! Wel mega spleten onder de deuren en tussen de deuren😂, en een halve wc bril met een sloot aan wc water in de wc pot. Maar verder niets te klagen.
En gigantisch.
Ja die spleet tussen de deuren vooral vind ik wel kut haha lekker intens oogcontact aanhouden met mensen die staan te wachten. Maar ook idd voeten zien vind ik nog best intiem.
Op mijn uni in de VS waren er geen deuren maar hing er een soort douche gordijn voor de wc’s. Dat was heel erg wennen.