Misschien dat die kids het dan beter opeten, als het uit zo’n doosje komt? Geen idee hoor… wel apart idd
Gierig? Misschien hebben ze wel geen cent te makken en kunnen de kids zo toch rozijntjes eten.
Althans ik neem aan dat de buurvrouw de ouder was van die kinderen?
Oké
Snap wat je bedoeld, maar vind dit niet per se gierig. Wellicht is het nood, want dit is goedkoper. En voor het milieu is het sowieso ook beter. Als die kinderen elke dag 10 van die doosjes wegwerken is het alleen maar gunstig om ze bij te vullen.
Het is zuinig, gierig zou zijn als jij een tikkie had gekregen voor die twee doosjes
Ik dacht idd dat dit eraan zat te komen
Ik vind het geniaal. Mijn vriendin plakt ook stickers van Paw Patrol op de zeep, shampoo, tandpasta enz. Kleuters…!!
Dit is wel echt een goede. Ga ik ook doen. ![]()
Dit vind ik ook een goede, vooral omdat de favoriet maandelijks verandert
Neeheeeee
Ooooh wat slim! Ik ga kijken of dat ook werkt met eten, nijntje sticker op de bloemkool anyone?
24/10 op schaal van gierig deze mi gado
Ohhh wat genant. Om wat voor eten ging het dan ook? Gouden wraps lol
Echt met inhoud ook, gênant zeg
als ze nou alleen de schaal was gaan pakken was nog te begrijpen geweest (maar daar had ze niet zo stiekem over hoeven doen).
Maar kan het niet zijn dat ze alleen de schaal heeft meegenomen? Dat zou ik namelijk doen, anders moet je weer vanalles regelen om je eigen schaal terug te krijgen
Hahaha jeetje. Dan laat je je ook wel een beetje kennen. Zeker als anderen gewoon eerlijk zeggen dat ze hun spullen meenemen
Ik vind het eigenlijk wel netjes om na een feestje voor iemand ook je eigen spullen weer mee te nemen ipv dat die zwangere alles moet opruimen en dan met al die schalen zit ![]()
Maar iedereen snapt toch wel dat die schalen echt niet een paar dagen vies op een aanrecht blijven staan totdat ze weer opgehaald worden.
En nee dat heeft niets te maken met zwanger zijn.
Ik vind ‘t denk ik niet echt gierig, maar eerder vreemd/raar qua communicatie en verloop?
Ik vind dit eerlijk gezegd niet klinken alsof jullie haar een enorm plezier hebben gedaan met de overgebleven hapjes. Maar meer dat ze zo moe was dat ze op alles ja zei als ze maar naar bed kon