Sommige mensen kennen echt geen schaamte
Is die inboedel van jou of…haha
Dan heb je wel lef ja, ben benieuwd hoe de huisgenoot gereageerd heeft.
Die had eerst voorgesteld om het aan haar te verkopen maar mijn collega vond het te duur. 🫰en daarna is ze gewoon doorgegaan met verkopen.
Hahaha vast een leuke collega of niet? Delulu
Geld terugvragen bij vertraging bij de NS, voor een privereis die je werkgever betaalt
- Ja, gierig
- Niet gierig
0 stemmers
- Moet kunnen
- Kan niet
0 stemmers
Gierig en moet kunnen
Haha ja true, heb hem aangepast!
Geen geld maar wel tijd en mogelijk ergernis
Het heeft je toch extra tijd gekost?
Zou ook gewoon niet iets zijn waar ik m’n energie in zou willen steken
Het zijn drie muisklikken, minuut werk ongeveer
Ik zou niet weten waarom dit gierig zou zijn, je hebt een ticket gekocht, dit is een voorwaarde die bij die overeenkomst hoort. Daar heeft je werk dan niet per se iets mee te maken, als zij hem voor je gekocht hadden dan hadden zij het zelf kunnen opeisen maar dat is niet zo.
Heb het zelf ook weleens gehad, vind je eigenlijk dief van je eigen portemonnee als je het niet doet eigenlijk? Voor wie zou je dat formuliertje (want dat is het) niet invullen dan?
Zeker als je lange vertragingen hebt of een duurder (internationaal)ticket loopt het ook snel op.
Ik heb dit zelf een keer gedaan na een kerstborrel. Zat vrij aangeschoten in de trein die vertraagd was en het werd omgeroepen dat dat kon. Heb dat ter plekke met mn dronken hoofd gedaan gewoon om te zien of het kon en binnen 5 minuten was het voor elkaar ![]()
Zou het zo weer doen.
Haha ik doe dit, vind het gierig van mezelf maar vind het wel kunnen
Waarom betaalt de baas privéreizen überhaupt?
Bij sommige werkgevers, waaronder die van mij, is dat een chille arbeidsvoorwaarde.
Oh ik had gemist dat het een privereis was. Mijn werk would never.
Al is het maar om de ns niet zomaar te laten wegkomen met die vertraging!!!
Geld terug na vertraging vragen is mijn manier om mijn woede te kanaliseren. Word echt van weinig bozer dan dat zo’n klamme te volle trein ineens een uur zonder uitleg stilstaat.