Gierige acties #2

Haha ja ik wist meteen toen ik dat bericht las dat er een discussie zou komen dat je te lang bent gebleven/ zwangere gewoon op was om hierover na te denken.

Kan nu zelf wel een schaal worteltaart gebruiken voor de rest.

26 likes

Dit forum, waar elke vorm van menselijk contact als een ondragelijke last wordt gepresenteerd. :joy:

54 likes

maar als de zwangere naar bed wilde kon ze dat toch gewoon netjes aangeven? je moet soms even voor jezelf kiezen, je kan je thuis prima vermaken en ik zou niet willen dat ik daar zit zonder dat iemand nog op me zit te wachten.

Samenvatting

grapje dit was ff mn roleplay

11 likes

Als ik had lopen zwoegen op een fucking worteltaart en niemand had die gegeten dan had ik m ook wel weer mee naar huis willen nemen. Maar goed had ik dan gewoon gezegd.

15 likes

Maar is dat hier niet het hele punt? Dat ze doet alsof ze 'm niet meeneemt en dan stiekem terug naar binnen gaat en die schaal onder haar jas steekt lol

6 likes

Zo wat is dit voor’n kutopmerking dan tegen iemand die haar best heeft lopen doen.

Echt ongezellig zeg.

36 likes

Ja is zo! Niet per se gierig, maar wel raar gedrag haha.

2 likes

Alsof je dit ook kunt zeggen als je er zelf helemaal niet bij bent geweest en de persoon ook helemaal niet kent? Vind dit echt raar invulgedrag

5 likes

Hoezo is dit dan niet invullen voor een ander die je niet kent?

1 like

@Takkie bevestigt toch alleen maar wat @Zemraluani zei?

5 likes

Dat bedoel ik ook hè

5 likes

Ik weet niet helemaal of het heel gierig is, maar een collega van mij is verhuisd naar een woning met een huisgenoot waarbij de inboedel van die huisgenoot was, dat wist zij. Nu gaat die huisgenoot verhuizen en haar inboedel verkopen. Die collega vond het te duur om het over te kopen. Die huisgenoot best mooie inboedel, dus ik heb gezegd dat ik het wel snap maar ook wel begrijp dat het vervelend is dat ze alles opnieuw moet kopen. Nu vertelt ze erover dat ze tegen haar huisgenoot heeft gezegd dat ze recht heeft op de helft van wat ze voor haar inboedel krijgt, ik dacht huh mis ik iets?

Extra detail: ze is drie maanden geleden verhuisd.

5 likes

rot op, die collega mag dr huisgenoot betalen voor het jaren gebruik van de spullen

14 likes

Sommige mensen kennen echt geen schaamte

7 likes

Is die inboedel van jou of…haha

4 likes

Dan heb je wel lef ja, ben benieuwd hoe de huisgenoot gereageerd heeft.

1 like

Die had eerst voorgesteld om het aan haar te verkopen maar mijn collega vond het te duur. 🫰en daarna is ze gewoon doorgegaan met verkopen.

6 likes

Hahaha vast een leuke collega of niet? Delulu

3 likes

Geld terugvragen bij vertraging bij de NS, voor een privereis die je werkgever betaalt

• Ja, gierig
  • Niet gierig

0 stemmers

• Moet kunnen
  • Kan niet

0 stemmers

1 like

Gierig en moet kunnen

23 likes