Gierige acties #2

Haha ja true, heb hem aangepast!

1 like

Ik zal wel weer te braaf zijn maar het heeft je niks gekost dan toch

1 like

Geen geld maar wel tijd en mogelijk ergernis

14 likes

Het heeft je toch extra tijd gekost?

15 likes

Ja ok
Ik denk dan wat kut van mijn gemiste tijd en ben blij dat het me geen geld gekost heeft
Ofzo

Maar wat ik zeg ik ben een braafnek daar struikel ik wel vaker over

3 likes

Zou ook gewoon niet iets zijn waar ik m’n energie in zou willen steken

3 likes

Het zijn drie muisklikken, minuut werk ongeveer

3 likes

Ik zou niet weten waarom dit gierig zou zijn, je hebt een ticket gekocht, dit is een voorwaarde die bij die overeenkomst hoort. Daar heeft je werk dan niet per se iets mee te maken, als zij hem voor je gekocht hadden dan hadden zij het zelf kunnen opeisen maar dat is niet zo.
Heb het zelf ook weleens gehad, vind je eigenlijk dief van je eigen portemonnee als je het niet doet eigenlijk? Voor wie zou je dat formuliertje (want dat is het) niet invullen dan?
Zeker als je lange vertragingen hebt of een duurder (internationaal)ticket loopt het ook snel op.

7 likes

Ik heb dit zelf een keer gedaan na een kerstborrel. Zat vrij aangeschoten in de trein die vertraagd was en het werd omgeroepen dat dat kon. Heb dat ter plekke met mn dronken hoofd gedaan gewoon om te zien of het kon en binnen 5 minuten was het voor elkaar :sweat_smile:

Zou het zo weer doen.

5 likes

Haha ik doe dit, vind het gierig van mezelf maar vind het wel kunnen

1 like

Waarom betaalt de baas privéreizen überhaupt?

2 likes

Bij sommige werkgevers, waaronder die van mij, is dat een chille arbeidsvoorwaarde.

8 likes

Oh ik had gemist dat het een privereis was. Mijn werk would never.

1 like

Al is het maar om de ns niet zomaar te laten wegkomen met die vertraging!!!

5 likes

Geld terug na vertraging vragen is mijn manier om mijn woede te kanaliseren. Word echt van weinig bozer dan dat zo’n klamme te volle trein ineens een uur zonder uitleg stilstaat.

30 likes

Dit klinkt alsof de rekening bij de baas wordt gedeclareerd maar waarschijnlijk heeft Max gewoon een Vrij Reizen business card van de NS waar ze onbeperkt mee kan reizen.

3 likes

Tijd = geld en het is mijn tijd dus mijn geld. Zo verkoop ik het aan mezelf :joy:

4 likes

Ik ben nog steeds geirriteerd dat ik vooraf gekochte e-ticket niet terugkrijg toen later de treinen gecanceld waren door de sneeuw. Ja sneeuw is overmacht maar met een ov chipkaart ga je niet inchecken en betaal je tenminste niet voor je gemiste reis. Maar e-ticket krijg je dus niet terug. En heb alleen e-tickets gekocht omdat de ov-chipkaarten verlopen waren en de klantenservice adviseerde als je toch enkel sporadisch reist, en de ov-chipkaart gaat verdwijnen, je ook gewoon e-tickets kunt kopen. KutNS

5 likes

Wat klote zeg!
Voor de volgende keer wellicht, je kan ook met je bankpas inchecken. Dan heb je dus ook geen OVchipkaart nodig.

3 likes

Volgens mij krijg je dit sowieso niet terug toch? Op de site van de NS staat dat extreem weer een uitzondering is.

Maar als iemand het wel is gelukt, dan ga ik ook nog even proberen geld terug te krijgen.

Edit: dit zeg je ook, ik kan niet lezen. Maar ik was dus al op mijn werk en moest nog terug. Maar die kosten krijg je dus ook niet terug helaas.

2 likes