Nou in nederland niet in ieder geval, maar in spanje is dat misschien wel anders. Dat weet zij waarschijnlijk beter dan wij.
Zij was echt geschokt want ‘maar’ 100€… ik had helemaal niks hoeven hebben. Maar wat als je t niet breed hebt? Dan moet je maar schulden maken zodat je niet cheap overkomt?
Voordat ik had uitgevonden dat de kalender van 2019 was, was ik al flink geïrriteerd, en heeft mijn vriend zijn vriend gebeld. Gezegd dat dit toch geen cadeau is voor een vrouw van 31, en dat ik wel dubbel geld heb uitgegeven voor hun cadeau omdat dat eerste cadeau niet goed genoeg was. Hij snapte het punt niet…
Later ontdekte ik dus dat de kalender niet eens gekocht is dit jaar en toen was ik witheet hahaha, maar we hebben dat maar niet meer gezegd om geen oorlog te starten
@MACdonalds wat een enorme aso’s zeg! Als ze zeggen dat ze zelf het probleem niet zien, liegen ze. Zo dom is niemand.
Jep zou ik ook doen. Schep je geen verwachtingen en hoef je ook niet langs.
Dit is ook niet onaardig als je haar echt niet kent verder, vind ik
Zo ondankbaar dat ze jullie cadeau niet goed genoeg vonden en dan een shit cadeau van een tientje geven. Ik kan er met de pet niet bij. Sowieso al niet dat je zegt ‘dat is onze smaak niet’ haha wtf.
Ik zou het ook teruggeven. Het is een zeer rare actie van haar maar het is een oud vrouwtje en die denken niet zoals jongere mensen doen.
Kennelijk denkt zij dat ze met die 50 euro een uitnodiging kan ‘kopen’, maar jullie verkopen geen uitnodigingen. Dan is teruggeven het meest correct vind ik. En het is ook een statement.
Hadden jullie een budget afgesproken?
Nou eerlijk ik zou ook echt niet blij zijn met een action make-up kalender, misschien als ik 9 was geweest wel. Zonde zo, dit hele gebeuren.
Ja 25 euro pp ongeveer, dat noemden zij ook als budget dus het verbaast me ook daarom alleen maar meer. Voel me echt gepiepeld en te kakken gezet haha, m’n vriend voelt zich ook gewoon voor joker gezet
Jeeeezus dat je dan met een €10 kalender van vorig jaar durft aan te komen. Is er nog een overtreffende trap van gierig? Dan zijn zij dat.
Kan je niet ook zeggen dat dit niet jouw smaak is en dat je iets nieuws wil?
Precies dit gewoon
Hhahahaha ja zaten m’n vriend en ik ook al over te geinen. Of ook gewoon een kutte adventkalender geven voor hun verjaardag die dan helemaal niet in de buurt van december ligt. De inhoud van de kalender ligt inmiddels in m’n prullenbak hahaha, echt erg dit
Zo kinderachtig van die mensen, bah
Eigelijk had je deze kalender moeten bewaren voor zijn verjaardag en dan geven
Dacht eerst, moet ik dit wel zeggen i.v.m. herkenbaarheid maar de rest van het verhaal is al herkenbaar genoeg denk ik hahahaha
We hadden een lamp gekocht voor in hun nieuwe koophuis. Qua stijl ook echt over nagedacht, maaarrrr niet goed genoeg dus
Ik zou een gloeilamp van een euro kopen en die geven. Mogen ze de rest naar eigen smaak er zelf bij kopen
Wow 500 euro. Ik vind die zogenaamde ‘standaard’ bedragen zo’n onzin. Hallo ik ben niet degene die besluit om te gaan trouwen hoor, waarom zou iemand anders bepalen hoeveel geld(wat ik niet eens heb) aan een ander moet geven(ook iets wat ik nooit terug krijg omdat ik nooit ga trouwen of kinderen ga krijgen), ik hou van cadeaus kopen hoor, maar dure dingen vind ik onzin
Hm heel eerlijk, ik zou ook niet blij zijn met een cadeau wat zo bepalend kan zijn voor je interieur en wat niet mijn smaak is. Het is geen lelijk beeldje wat je ergens in een hoekje zet. Neemt niet weg dat de rest van het verhaal bizar is.
An sich klopt het, ook al hadden we qua stijl hier wel echt over na gedacht. Was ook jammer maar helaas, dan maar een extra cadeaubon. Maar dat is ook niet waar ik over val, we namen een risico met de lamp. Dat deel was meer voor de context van hun cadeau t.o.v. wat ze mij gaven