Ik had twee jaar terug een vrijgezellenfeest en er was geen alcohol. Ik vond het knutselen echt zoooo saai toen. Geef me een paar wijntjes en alles is veel leuker.
Waren we op hetzelfde vrijgezellenfeest? Stonden daar de flessen frisdrank en bakjes met snoepjes ook op tafel bij het linoleum etsen ?
Ja denk je echt dat er maar 1 vrijgezellenfeest in history is geweest waar geen alcohol werd geschonken?
Hmm ik heb zelf ook wel activiteiten voor een vrijgezellenfeest gedaan die ik echt lame vond, maar vond ergens ook wel dat ik me erover heen moest zetten voor de bruid.
Het is vaak gewoon een groep mensen bij elkaar gegooid die niet per se met elkaar matchen, dus iedereen 100% pleasen is miss ook wel lastig? Maar mijn god, ik ga zelf binnenkort trouwen en hoop ik dat dit soort zaken niet gebeuren zeg🥶 liever is minder “spectaculair” of “gek” maar wel betaalbaar en iedereen op zn gemak.
@Barbamama vind btw je ceremoniemeester laten betalen echt aso, los van financiële situatie. Als had je 1mljn op de bank staan is dat wel het minste wat zij voor jou kunnen doen.
Uiteraard.
Op die reis in Sofia mocht ik niet drinken door medicatie maar had gewoon betaald voor alle activiteiten met alcohol terwijl een water 1 euro kostte.
Op de laatste avond wilde ik een pak sigaretten kopen van 3,20 en ik reken af met mijn kaart en de grootste trut zegt: “ja dat gaat toch niet van het budget van de reis eh”
Ik was echt woedend, ik betaal mee aan jullie drank, heb het georganiseerd en je rookt mee uit mijn pak en dan kan er geen 3 euro vanaf?
Never forget mijn vrijgezellenfeest dat tijdens het toetje per cent uitgerekend werd hoeveel iedereen moest betalen en dat er toen discussie kwam. Ik ben maar even naar de WC gegaan toen.
Hier ooit 1 vrijgezellenfeest gehad waarbij we flessen met structuurverf gingen beschilderen, gingen eten en daarna naar de kroeg gingen, maar dat vond ik best leuk eigenlijk. budget was trouwens iets van 50 euro per persoon (en er was nog over), dus dat vond ik best wel knap gedaan.
Over (niet) gierige acties gesproken: ik was gisteren uit eten en mensen wilden de drankrekening gewoon doormidden doen (dus iedereen bijvoorbeeld 8 euro), maar ik heb even gezegd dat dat niet hoefde, want ik had een cocktail van 11 euro dus ik vond dat niet helemaal oké.
Thanks, ik zat ook echt te twijfelen maar mijn vriend ontplofte toen hij het hoorde en gezien de reacties hier is het niet gebruikelijk.
@Lichtknopje ja er komt een taartproeverij aan, ze heeft nog niet gezegd dat ik dit zelf zou moeten betalen, maar het zou me niet verbazen, dus toch maar op voorhand gecanceld.
@ufo heel herkenbaar de punten die je opsomt.
Uiteindelijk heeft ze een nieuwe tikkie gestuurd en erbij gezet dat de vorige een foutje was en ze ook mijn drankje voor haar kosten neemt en ik die niet zelf hoef te betalen maar wel het diner.
Vind het echt te gierig ze had gewoon jouw diner ook moeten betalen.
Nee, 50 euro zat ook eten en uitgaan bij in. Dat was het totaal voor de hele dag.
Vind ik niet duur hoor, incl eten en kroeg
Haha fles beschilderen koopie
Ik zou dit echt 1000x liever doen dan piemels kleien, naar een stripper kijken of paaldansen
Maar ik vind vrijgezellenfeesten sowieso niet echt een leuk concept, misschien is het een heel gierige gedachte maar ik snap niet echt waarom het nodig is. Niet vanwege het geld trouwens, maar waarom moet iemand die besluit te gaan trouwen zo ‘gevierd’ worden? En als je wel iets wilt doen, waarom is gewoon een avondje uit dan niet leuk genoeg?’
De vrijgezellenfeesten die ik heb gehad van vrienden/vriendinnen waren trouwens best wel leuk omdat ze goed bij hen pasten, maar er is bijna altijd gedoe omheen (zoals je hier in het topic ook leest).
Het was een tijdje een trend om dat te doen om dan als resultaat een soort vaas te krijgen die eruit ziet alsof ie van steen/keramiek/terracotta gemaakt is.
Krijg je dit soort dingen van:
Okee maar deze zijn tenminste Pinterest-y, lijkt me in werkelijkheid vaak tegenvallen
Een vriendin van me heeft er een stuk of 100 geschilderd voor dr bruiloft, die kwamen er wel zo uit.
Maar het lijkt me gewoon nog steeds een stomme activiteit.
Ik heb weleens een fles geverfd . Een ketjapflesje geloof ik.
Als je goed kijkt zie je dat best veel potjes en flesjes mooie vormen hebben.
Maar met zwarte hoogglansverf. Kan best mooi worden als er geen stofjes en huisdierhaar in terecht komen.
Ik wil een choco piemel versieren