Gierige acties #2

van mij ook. ik heb er binnenkort een met boho/ibiza thema. als ik iets niet mooi vind is dat het wel :smiling_face_with_tear:

maar is familie van mijn vriend die ik niet ken en ga geen jurk kopen die ik niet mooi vind, me niet prettig in voel en daarna ook nooit meer ga dragen dus doe lekker aan wat ik wel mooi vind.

4 likes

Yes I did, ik zag eruit als plofkip Pino :sweat_smile:

4 likes

Zo dit lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb deze zomer 3 weken achter elkaar bruiloften en ben zo blij dat er geen dresscode is, kan ik mn outfit iig recyclen. En maar 1x vrijgezellenfeest, scheelt gelukkig ook in de kosten.

2 likes

Ah dat is echt super fijn! Ik heb nog nooit iets nieuws gekocht voor een bruiloft, tot nu toe steeds jurken geleend van vriendinnen. Maar dat waren redelijk casual bruiloften. Oh behalve één in het buitenland, toen heb ik een jurk laten maken daar trouwens bedenk ik me nu :heart_eyes: Die was heel mooi maar zat verschrikkelijk, van zo’n hele synthetische stof terwijl het +30 graden was iehhhh en ik moest de jurk twee dagen achter elkaar aan haha.

1 like

Haha jezus wat genant, laat dan in elk geval nog drie varianten van je kaart drukken🥲

6 likes

Ik kom net op bezoek bij mijn moeder en de WiFi deed het niet. Blijkt dat ze de router uitzet om elektriciteit te besparen :smiling_face_with_tear:

12 likes

Heftig wel :joy:

4 likes

Aaahww

17 likes

Hahah, mijn vader heeft zijn cv-ketel altijd uitstaan. Bespaart elektriciteit!

4 likes

Dit deed mijn vader ook altijd! Is hij gelukkig mee gestopt haha

1 like

Gebruikt hij dan nooit warm water of zet hij hem dan weer aan?

4 likes

Nou echt. €120 euro uitgegeven aan vrijgezellenfeest, €50/€75 aan bruiloft en dan nog een outfit in kleurcode.
En daarna gingen ze scheiden :upside_down_face:

6 likes

Want ze hadden beter getrouwd kunnen blijven, in een ongelukkig huwelijk omdat hun gasten geld hadden uitgegeven aan hun trouwdag? Ik ben het helemaal eens met dat sommige stellen echt idiote eisen stellen op hun trouwdag en mensen op onnodige kosten jagen en dat dat super ergerlijk is, maar dit vind ik wel een beetje naar, is toch gewoon super verdrietig voor het stel zelf als blijkt dat je huwelijk/relatie niet werkt en je uit elkaar gaat.

26 likes

En anders een refund voor je jurk vragen

3 likes

Dat weet ik eigenlijk niet, denk het wel! Hij wast zich meestal met koud water, dus volgens mij hoeft de ketel ook niet zo vaak aan. Hij leeft redelijk sober.

1 like

Beter helemaal niet trouwen. Als je bedenkt hoeveel mensen uiteindelijk gaan scheiden in hun leven.
Verder niet zo serieus bedoeld natuurlijk :wink: vooral verdrietig voor het gescheiden paar natuurlijk (en het geld dat zij zelf kwijt zijn aan jurk, feest, huwelijksreis wow ook veel geld).

2 likes

Mijn vader deed dit jaren geleden omdat hij van mening was dat dat beter was voor de router. Na herhaaldelijk een nieuwe router te moeten aanschaffen, heeft de klantendienst van de provider al lachend gezegd dat het ook niet de bedoeling is om die telkens uit te zetten, want dan slijt het gewoon sneller :grinning: jarenlange frustraties van mijn kant eindelijk over :+1:

11 likes

Oh jeetje dan ga ik dat even doorgeven aan mijn moeder

3 likes

Nou ja misschien is dat ondertussen niet meer het geval maar daarnaast betwijfel ik ook of dat echt zoveel bespaard?

3 likes

Met de router weet ik het niet, maar de ziggo mediabox schijnt wel minstens 100 euro p.j meer energie te verbruiken dan andere providers! Dus die zetten wij wel helemaal uit als we hem niet gebruiken.

2 likes