Ik heb tot nu toe enkel bruiloften gehad met zo’n onderscheid en als ik dat zelf later zou doen ken ik nog steeds familieleden die ik überhaupt niet uit zou nodigen, ook niet bij het feest
Jezus wat erg.
Ik ben ooit bij een bruiloft geweest waar je een speldje kreeg met welke taal je sprak (was een meertalige bruiloft). Dat was wel leuk, hoewel er niet heel veel gemixt werd.
dit. Ik was bij de bruiloft van mijn neef “ceremoniegast”. Na de ceremonie werd door iemand omgeroepen dat alle ceremoniegasten nu weer moesten vertrekken, want het feestgezelschap wilde de taart aansnijden. wij waren niet leuk genoeg voor het diner en feest. Had me dan liever gewoon helemaal niet uitgenodigd joh.
Laat staan dat er nog een dresscode is . Ik heb 2 bruiloften in dezelfde maand en ik ben er al sinds vorig jaar ervoor aan het sparen. Maar nu kwam er een met een dresscode (wit). Heb uiteindelijk nog steeds geen jurk voor beide bruiloften (had een blauwe gekocht maar uiteindelijk terug gestuurd) en denk dat ik in een outfitje ga van de kringloop / H&M die ik nog een keer aan zou kunnen trekken. Want anders kan ik ze niet eens een geldbedrag cadeau doen.
Dresscode wit voor een bruiloft? Origineel haha!
Ze gaat namelijk trouwen in een rode jurk haha.
Aaah vandaar, leuk!!
Wit jurkje oid zou wel ergens betaalbaar kunnen vinden denk ik? Misschien vinted?
Ja klopt, ik moet goed rond kijken ook omdat ik niet binnen de standaard maten tabel val haha.
Misschien kun je een mooi wit pak vinden? Of een witte pantalon met mooie top?
NEEEEEE heb je hem na al dat gedoe teruggestuurd?!
van mij ook. ik heb er binnenkort een met boho/ibiza thema. als ik iets niet mooi vind is dat het wel
maar is familie van mijn vriend die ik niet ken en ga geen jurk kopen die ik niet mooi vind, me niet prettig in voel en daarna ook nooit meer ga dragen dus doe lekker aan wat ik wel mooi vind.
Yes I did, ik zag eruit als plofkip Pino
Zo dit lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb deze zomer 3 weken achter elkaar bruiloften en ben zo blij dat er geen dresscode is, kan ik mn outfit iig recyclen. En maar 1x vrijgezellenfeest, scheelt gelukkig ook in de kosten.
Ah dat is echt super fijn! Ik heb nog nooit iets nieuws gekocht voor een bruiloft, tot nu toe steeds jurken geleend van vriendinnen. Maar dat waren redelijk casual bruiloften. Oh behalve één in het buitenland, toen heb ik een jurk laten maken daar trouwens bedenk ik me nu Die was heel mooi maar zat verschrikkelijk, van zo’n hele synthetische stof terwijl het +30 graden was iehhhh en ik moest de jurk twee dagen achter elkaar aan haha.
Wij kregen ooit een trouwkaart waar 3 opties stonden: daggast, avond+kerk of kerk. En dan een kruisje waar je voor was uitgenodigd. Wanneer je geen daggast bent, onderstreept deze manier van uitnodigen nog even extra waar je staat voor het bruidspaar. Had wat mij betreft wel op een subtielere manier gekund (en nee, wij hoorden niet tot de daggasten, valt het op?)
Haha jezus wat genant, laat dan in elk geval nog drie varianten van je kaart drukken🥲
Ik kom net op bezoek bij mijn moeder en de WiFi deed het niet. Blijkt dat ze de router uitzet om elektriciteit te besparen
Heftig wel
Aaahww
Hahah, mijn vader heeft zijn cv-ketel altijd uitstaan. Bespaart elektriciteit!