Nou in sommige gevallen dus niet ![]()
Hahaha goed punt! Ik daarentegen als ik dit allemaal lees:

Ik moest echt lachen om m’n oma deze week. Ik had met Pasen chocolade eitjes voor m’n ouders gekocht bij een chocolatier, de eitjes zaten in een doosje waar de naam opstond van dit merk. Nu heeft m’n oma tegen m’n moeder gezegd dat ze graag het doosje wil hebben als de chocolade op is zodat ze hier chocolade bonbons van de Aldi in kan doen en aan haar vriendin kan geven als die jarig is. M’n moeder verdenkt trouwens m’n oma ervan om de chocolade zo snel mogelijk op te eten als ze bij m’n ouders thuis is zodat het doosje op tijd leeg gaat zijn ![]()
Ik heb ooit 1 date met iemand gehad die 2 of 3 lege coca cola flessen had en als hij dan bezoek van vrienden kreeg goot hij Aldi cola daarin zodat het net echt leek. Wel inventief haha
Omg tata tactics
Haha ook echt de moeite die je daarvoor moet doen. Ik zou trouwens bang zijn dat iemand hier achter zou komen dat ik dit zou doen
(niet omdat het erg is om huismerk te kopen maar omdat het neppen gewoon een beetje gek is)
Het is heeeel raar. Maar zo was er ook eens een miljonair bij Extreme Cheapskates en die gaf haar gasten kattenpaté op toastjes want ze proefden toch het verschil niet met normale paté. Kots
Ik had dit ook gezien maar tbh beide disgusting ![]()
vond wel grappig
Ja hahah ik vind de meeste dingen daar wel grappig, je moet toch wat om miljonair te blijven
Iemand in mijn familie had ooit een keer goedkope supermarkt sushi gekocht en gezegd dat het van een dure zaak was. Maar het smaakte echt naar supermarkt sushi en de bakjes waren ook precies hetzelfde. Ik kan echt heeel slecht tegen liegen en irriteerde me daardoor mateloos terwijl ik het gebaar van sushi kopen juist lief vond omdat diegene dat zelf niet eet.
Vraag me af eigenlijk hoeveel dat nou echt verschilt van ‘mensenpaté’ als je de inhoud vergelijkt. Denk dat vooral het idee vies is
(Nee ik schotel mijn gasten geen kattenpaté voor, ze krijgen gewoon niks.)
Was er niet een tijdje terug een ouder echtpaar dat al jaren katten pathé bleek te eten maar hier pas vet laat achter kwam?
Edit: artikel gevonden. Het was niet jaren maar 1x. Die vrouw vond het echt heel lekker.
Haha o ja je hebt gelijk, blijkbaar helemaal prima om te eten ook nog
Dan zit je straks bij het familiediner
Ik smaak het verschil, ook met water. Ik snap gewoon niet als mensen andere cola lekkerder vinden dan coca cola maar dit hebben wie hier al besproken ![]()
Ik kwam er dus laatst achter dat ik Lidl cola lekkerder vind dan Coca Cola ![]()
Wij drinken thuis altijd huismerk van de Lidl, maar laatst zat ik op een terrasje en dacht ik: wat smaakt die cola toch raar. Mijn vriend had precies dezelfde gedachte. Het smaakt dus wel anders, is maar net wat je gewend bent ![]()
Mijn nicht van iets over de 30 was afgelopen week bij mijn moeder op bezoek ter gelegenheid van haar verjaardag. En toen ze naar huis ging tegen het einde van het feestje, zei ze gewoon: ik neem de blikjes cola mee want u drinkt dat toch niet. En terwijl ze het zei stopte zo 6 blikjes in haar tas. Mijn moeder en ik waren te verbaasd om iets te zeggen.
En er waren nog andere mensen aanwezig en de volgende dag kreeg mijn moeder ook nog visite.
Ik weet niet of het perse een gierige actie is, maar één van mijn buren brengt nooit lege flessen naar de supermarkt. Die pleurt alles gewoon in de plastic container omdat hij te lui is. Nu zaten er weer twee vuilniszakken in met allemaal flessen. Ik heb ze er zojuist uitgehaald en ga ze dan zelf wel inleveren ![]()
Had ze ze zelf meegenomen of waren de blikjes van jullie? Niet dat t uitmaakt, blijft aso ![]()
Nee, mijn moeder had de blikjes gekocht.