Gierige acties #2

Walgelijk. Blij voor je dat ie weg is!

6 likes

wat een sicke verrekijker moet je ook wel niet kunnen kopen voor 2500 euro, damn

13 likes

Ja dut precies. Die vent is aso en indd zowat een dief maar dat afscheid was toch gewoon ook gierig :joy:

4 likes

Wat had je dan voor budget in gedachte voor een man die al die tijd een last was?

9 likes

Dan hadden ze hem moeten ontslaan als hij echt zo’n dief was?
Vind het nog steeds ondanks het commentaar gierig van het bedrijf om niks bij een afscheid te doen.

1 like

Daar heb ik ook nog wel een verhaal over. In mijn studentenhuis woonde een meisje die altijd uit was op je eten. Als je langer dan 10 seconden geen hap van je eten nam, vroeg ze al “ga je dat nog opeten?”. We zijn ook een keer een weekend weggegaan met alle huisgenoten. Toen we uit eten gingen heeft ze niks besteld, maar de restjes van de borden afgegeten en het broodmandje geplunderd.

Dit was ook uit gierigheid trouwens, ze was echt niet arm. Ze had het er juist altijd over hoe rijk en luxe haar thuisstad (München) is, en hoe pauper Nederland is. Ze vond het trouwens ook belachelijk dat niet alle Nederlanders Duits kunnen spreken, want het zijn buurlanden. Zelf sprak ze geen woord NL… Over de hele linie een vervelend persoon.

21 likes

Ik heb ooit nieuwjaar gevierd bij een ‘close’ familielid, zoals we wel vaker deden. Wij werden uitgenodigd en er werd dat jaar ineens 10 of 15 euro per persoon gevraagd ‘voor hapjes’. Er waren zeker meer dan 10 mensen die kwamen dus prima. Blijkbaar hoefde niet iedereen te betalen bleek achteraf, ook extra lullig. Diegene had daar blijkbaar allemaal dingen van gekocht en achteraf was het enige dat daarvan geserveerd was 2 doosjes bittergarnituur uit de supermarkt :cry:. Die ik trouwens niet lustte. We waren vanaf 6 uur al daar ofzo. Meerdere mensen zeiden ook 'er zijn toch ook toastjes etc. maar dan werd daar steeds niks mee gedaan en niks op tafel gezet.

Drank hadden de meeste mensen zelf meegenomen. Niks van gezegd naderhand want het was echt een WTF moment, maar nooit meer daarheen gegaan voor nieuwjaar. :sweat_smile:

5 likes

Nou dan zou ik toch wel in actie komen en zeggen ‘zal ik die snacks even op tafel zetten?’

8 likes

Normaal zouden we dat ook echt wel doen maar het was gewoon zo’n rare avond. Het leek wel steeds alsof er iets zou komen namelijk :sweat_smile:. Maar mocht zoiets nog ooit gebeuren is dat zeker het eerste dat we doen, of we gaan gewoon weg :laughing:

2 likes

Mijn vader had vroeger een huisgenoot die dan weg ging naar haar ouders voor het weekend en aan mijn vader vroeg of hij haar restje melk op wilde maken omdat het anders toch over datum ging. En dan vroeg ze naderhand als ze terug was bijvoorbeeld 10 of 15 cent daarvoor. (Toen nog gulden haha) Dat is dus geweest toen mijn pa in de 20 was dus zeg maar 35 jaar geleden en hij heeft het er nog steeds over :rofl:

34 likes

Ik geniet echt enorm van alle gierige verhalen op het forum vandaag, zelfs in meerdere topics. Zoals @Soy.peor het net zo filosofisch zei: Tatta’s gonna tat. Smullen!

24 likes

Nou in sommige gevallen dus niet :crazy_face:

25 likes

Hahaha goed punt! Ik daarentegen als ik dit allemaal lees:

200-81

9 likes

Ik moest echt lachen om m’n oma deze week. Ik had met Pasen chocolade eitjes voor m’n ouders gekocht bij een chocolatier, de eitjes zaten in een doosje waar de naam opstond van dit merk. Nu heeft m’n oma tegen m’n moeder gezegd dat ze graag het doosje wil hebben als de chocolade op is zodat ze hier chocolade bonbons van de Aldi in kan doen en aan haar vriendin kan geven als die jarig is. M’n moeder verdenkt trouwens m’n oma ervan om de chocolade zo snel mogelijk op te eten als ze bij m’n ouders thuis is zodat het doosje op tijd leeg gaat zijn :joy:

94 likes

Ik heb ooit 1 date met iemand gehad die 2 of 3 lege coca cola flessen had en als hij dan bezoek van vrienden kreeg goot hij Aldi cola daarin zodat het net echt leek. Wel inventief haha

29 likes

Omg tata tactics

8 likes

Haha ook echt de moeite die je daarvoor moet doen. Ik zou trouwens bang zijn dat iemand hier achter zou komen dat ik dit zou doen :sweat_smile: (niet omdat het erg is om huismerk te kopen maar omdat het neppen gewoon een beetje gek is)

8 likes

Het is heeeel raar. Maar zo was er ook eens een miljonair bij Extreme Cheapskates en die gaf haar gasten kattenpaté op toastjes want ze proefden toch het verschil niet met normale paté. Kots

17 likes

Ik had dit ook gezien maar tbh beide disgusting :rofl::rofl: vond wel grappig

7 likes

Ja hahah ik vind de meeste dingen daar wel grappig, je moet toch wat om miljonair te blijven

4 likes