Gierige acties #2

Iemand in mijn familie had ooit een keer goedkope supermarkt sushi gekocht en gezegd dat het van een dure zaak was. Maar het smaakte echt naar supermarkt sushi en de bakjes waren ook precies hetzelfde. Ik kan echt heeel slecht tegen liegen en irriteerde me daardoor mateloos terwijl ik het gebaar van sushi kopen juist lief vond omdat diegene dat zelf niet eet.

2 likes

Vraag me af eigenlijk hoeveel dat nou echt verschilt van ‘mensenpaté’ als je de inhoud vergelijkt. Denk dat vooral het idee vies is

(Nee ik schotel mijn gasten geen kattenpaté voor, ze krijgen gewoon niks.)

11 likes

Was er niet een tijdje terug een ouder echtpaar dat al jaren katten pathé bleek te eten maar hier pas vet laat achter kwam?

Edit: artikel gevonden. Het was niet jaren maar 1x. Die vrouw vond het echt heel lekker.

https://www.ad.nl/koken-en-eten/bejaard-koppel-eet-heerlijke-pate-van-dochter-dat-kattenvoer-blijkt-te-zijn~a546cd38/

7 likes

Haha o ja je hebt gelijk, blijkbaar helemaal prima om te eten ook nog

5 likes

Dan zit je straks bij het familiediner

22 likes

Ik smaak het verschil, ook met water. Ik snap gewoon niet als mensen andere cola lekkerder vinden dan coca cola maar dit hebben wie hier al besproken :sweat_smile:

13 likes

Ik kwam er dus laatst achter dat ik Lidl cola lekkerder vind dan Coca Cola :scream:

Wij drinken thuis altijd huismerk van de Lidl, maar laatst zat ik op een terrasje en dacht ik: wat smaakt die cola toch raar. Mijn vriend had precies dezelfde gedachte. Het smaakt dus wel anders, is maar net wat je gewend bent :sweat_smile:

5 likes

Mijn nicht van iets over de 30 was afgelopen week bij mijn moeder op bezoek ter gelegenheid van haar verjaardag. En toen ze naar huis ging tegen het einde van het feestje, zei ze gewoon: ik neem de blikjes cola mee want u drinkt dat toch niet. En terwijl ze het zei stopte zo 6 blikjes in haar tas. Mijn moeder en ik waren te verbaasd om iets te zeggen.
En er waren nog andere mensen aanwezig en de volgende dag kreeg mijn moeder ook nog visite.

28 likes

Ik weet niet of het perse een gierige actie is, maar één van mijn buren brengt nooit lege flessen naar de supermarkt. Die pleurt alles gewoon in de plastic container omdat hij te lui is. Nu zaten er weer twee vuilniszakken in met allemaal flessen. Ik heb ze er zojuist uitgehaald en ga ze dan zelf wel inleveren :+1:t2:

73 likes

Had ze ze zelf meegenomen of waren de blikjes van jullie? Niet dat t uitmaakt, blijft aso :astonished:

3 likes

Nee, mijn moeder had de blikjes gekocht.

5 likes

Ik heb liever een zak chips dan lilleke geraniums :sweat_smile:

3 likes

Zooooo deze vind ik wel wild hoor.

4 likes

Hoeveel heb je eraan verdiend? :money_mouth_face:

Haha, zag dit op Twitter, past ook wel mooi in dit topic:

11 likes

Niet gierig. Gewoon dom van hem

10 likes

Vijf euro per zak! Niet slecht :clap:t2:

8 likes

Soort van gierige actie van mezelf :grimacing:
Ben met koningsnacht en koningsdag uit geweest, voor beide feesten kon je dezelfde munten gebruiken voor drankjes. Ik heb in totaal 15 munten gekocht a 2,75 = €41,25.

Maar door een beetje om me heen te kijken tijdens het lopen/dansen heb ik 8 muntjes gevonden :joy: dus heb zo 22 euro weer teruggekregen haha

En oke ik ging echt niet voorover gebukt over de dansvloer lopen hoor haha en ik ging ook geen muntjes weggrijpen bij iemand die ze net had laten vallen ofzo. Maar vaak zag ik in een oogopslag al wat munten liggen waar overduidelijk niemand meer naar omkeek :sweat_smile:

60 likes

Vind ik totaal niet gierig hoor! Als ze gewoon op de grond liggen en niet van iemand zijn die ze echt net heeft laten vallen en zichtbaar om zich heen zit te kijken oid. Ik heb op festivals vroegah ook zoooo veel muntjes gevonden haha.

12 likes

Dit is niet gierig maar gewoon slim. Als je nou te werk ging als sommige bekerrapers op Lowlands jaren geleden dan was het een ander verhaal geweest. :stuck_out_tongue:

6 likes

Altijd lekker, zelf gister ook nog 2 stripjes gevonden :partying_face:

Wel mooie prijzen daar. Zelf €3,50 per munt betaald.

2 likes