Haha dit deed ik bij een discotheek altijd met de kluis sleutels. Hingen er nog zo veel in dus dan verdiende ik daar de taxi mee😁 Slim juist!
Like vooral ook voor het woord vrouwke, wat klinkt dat lief!
Gierige actie van Flink. Ik had boodschappen besteld gisteren want ik was aards lui en wou m’n huis niet uit. Het duurde 50 minuten ofzo wat me verder niet uitmaakte. Krijg ik vandaag een email met korting bon omdat het niet zo lang hoort te duren. Die bon is alleen vandaag geldig? Ik heb nergens om gevraagd (want nog maals…het maakte mij verder helemaal niet uit dat het 50 minuten duurde, ik heb ook geen contact opgenomen ofzo) maar toen ik die bon kreeg vond ik het toch wel gierig. Compensatie waar je niets aan hebt.
Ik heb ook wel eens een kortingsbon gekregen (voor brownies per post) met enorm korte geldigheid. Ik had mijn woeste mail al getypt maar dacht ‘toch eens proberen’ en toen bleek de einddatum helemaal geen einddatum te zijn. Probeer het over een paar dagen eens!
Woeste mail omdat je korting krijgt?
Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen!
De korting was maar een week geldig wie heeft er nou 2 keer zin in brownies in 2 weken tijd
Wie niet!
Dat was wel een beetje het grapje ja
Heh
Ik heb vorige week hetzelfde gehad maar die van mij is een maand geldig.
Oeps… ik dacht dat het gisteren 07-07 was maar het is pas 07-06…Dus het ligt aan mij, niet aan Flink. Gierige klacht van mij dus. Ik was er echt van overtuigd dat het 07-07 was
Hahah
Ik bedoel dus omdat ze me een tegoedbon toestuurden waarvan pas bij nadere inspectie bleek dat ie maar een geldigheid van 1 dag had. Dat stond met mini letters op het PDF documentje van de ‘tegoedbon’ en zag ik pas 2 weken later toen ik een nieuwe bestelling plaatste.
Ik stond dus op het punt een woeste mail te sturen maar zette door. Vulde de code in en hoppa, toch een werkende code.
Oh echt? Ik vond het niet zo belachelijk. Ik kreeg de tegoedbon omdat mijn eerdere bestelling was zoekgeraakt. Nu ben ik nogal van de hyperbolen, dus ‘woest’ is wat overdreven maar ik was zeker not amused.
Uit je eerste bericht was niet op te maken dat je bestelling zoek was geraakt, ik dacht (ook) dat je hem te laat gekregen had. Dan vind ik een tegoedbon namelijk netjes, maar niet perse nodig. Als je je bestelling helemaal niet gehad hebt dan is het wel gek om een tegoedbon te krijgen die maar een dag geldig is idd!
Ik heb een dilemma.
Gisteren gingen we op babybezoek bij een collega samen met 7 collega’s ( en mezelf dus 8). We waren laat met een eventueel kadootje dus had ik gisteren voorgesteld om gewoon geld ( €25/ persoon) te geven met een klein kaartje. Ik heb het geld voorgeschoten omdat niet iedereen cash mee had, €200.
1 van die collega’s is thuis wegens burn out maar een andere collega had gezegd ja die wil graag meedoen met het cadeau.
Nu hoorde ik toevallig gisterenavond dat die ene collega die thuis zit zelf een envelop, kadootje mee had. Dus nu heb ik €25 te veel gegeven…
Vraag ik dat terug aan de collega waarbij we op bezoek gingen of…?
Beetje ongemakkelijke, stomme situatie.
Ik zou het in ieder geval niet terugvragen aan degene waarvoor het cadeau was, lijkt me erg ongemakkelijk.
Ik zou het zeker niet terugvragen dat is heel ongemakkelijk en komt gierig over. Ik zou het bedrag verdelen over jezelf en de andere collega’s denk ik? Dat is eerlijker dan dat jij het in je eentje moet ophoesten.
Of de collega die zei dat de collega die thuis zit even vragen, zodat zij iig ook weet dat het fout is gegaan
Ik zou het niet terugvragen maar kijken of je het samen met de anderen op kan lossen, iedereen een paar euro extra?
Wat een groot cadeau trouwens Ik kreeg van mijn collega’s een kinderboek (vond ik trouwens superleuk, daar niet van)
Ja €25 voor een collega die een baby krijgt :o Ik zou 5 x8 al genoeg vinden eerlijk gezegd. Voor €40 kun je toch best wat leuks kopen. En sowieso zou ik nooit geld in een enveloppe geven bij een kraambezoek. Maar misschien is dat gangbaar in België.