Ah, dit verandert het verhaal voor mij wel iets. Ik dacht dat het echt om zo’n bruiloftsfilmpje ging wat je écht mooi wilt hebben en wat het bruidspaar (of iemand anders) nu voor 25 euro ff goedkoop wil hebben. Ik vind alsnog dat 25 euro echt HEEL weinig geld is voor zoveel werk, maar zou het wellicht ook kunnen dat de ouders van de bruid gewoon willen dat die filmpjes ff snel achter elkaar gezet worden zodat ze niet de hele tijd een nieuw filmpje hoeven op te starten en dat je vriend er nu een heel levenswerk van maakt met muziekjes en overgangen en beeldkwaliteit en weet ik het? Misschien onderschat ik nu ook hoeveel werk het is om een paar filmpjes tot één groter filmpje te maken hoor
Want voor 100 euro zou ik, als ik die ouders was, ook liever zelf al die losse filmpjes aanklikken, haha
Klinkt alsof die ouders zwaar onderschat hebben wat ze gevraagd hebben aan je vriend, maar ook wel een beetje alsof je vriend helemaal onderschat heeft hoeveel werk het zou zijn. Als ik die ouders zou zijn, zou ik uiteindelijk nu toch wel denken van ja wij zijn gewoon gierig geweest door dit gratis te willen laten doen, blijkbaar is het teveel werk voor een vriendendienst en dat hebben we onderschat dus nu betalen we ook maar gewoon 100 euro (of zoiets).