Omdat ze altijd dit doen. Halve cadeaus geven op verjaardagen, niet communiceren over betalingen tijdens etentjes waardoor wij of ik vaak alles betaal.
Mij mee vragen voor dingen waarbij ik ook altijd moet betalen.
Ze komen niet vaak naar ons want dat vinden ze te ver rijden en hebben ze geen zin in. Maar er word wel verwacht dat we altijd naar hun komen.
Ik praatte het goed omdat ik dacht dat ze in financieel zwaar weer zaten. Maar dat is kennelijk niet zo (althans vertelde ze zelf gisterenavond). Ze vroegen ons ook mee naar een weekend weg, waarbij ze niet snapte dat wij dit niet op konden hoesten. Dus het is misschien ook wel een opeen stapeling van dingen.
Want wat jij zegt klopt eigenlijk ook, normaal zou ik er ook niet boos om worden, maar omdat er zo veel dingen gebeurd zijn was dit misschien voor ons toch wel de laatste druppel. Daarnaast als iemand zo veel voor iemand heeft gedaan de afgelopen jaren en nooit iets vraagt.
En we waren echt wel dankbaar en vinden het lief maar dan als je in de deuropening staat om te vertrekken snel zegt ‘ja we hebben er al uit gegeten’… Zeg het dan meteen als je het ‘cadeau’ geeft en ik je uitgebreid bedankt.