Gierige acties #2

Volgens mij betaalde ik in mijn studentenkamer in mijn eentje de hele hypotheek, en de andere 5 huisgenoten ook. Lang leve pandjesbazen.

15 likes

Huh wat is het nut van deze regel dan?

4 likes

Maar als ouders van die meid word je toch ook laaiend als je daar achter komt?

28 likes

Ziek gierig :fearful: ik zou die €300,00 lekker gebruiken om te trakteren op een lunch, drankjes etc. Is ook vaak leuker om te doen dan dat geld cash te geven als compensatie.

10 likes

Gierig is het sowieso maar wil wel even zeggen dat het echt super lief is van je ouders dat jullie om en om iemand mochten meenemen!

25 likes

Machtsvertoon

2 likes

Is ergens op het topic al genoemd dat ‘onze’ Gierige Gerda in de Linda straat? Met een quote op de cover.

2 likes

Haha ja, volgens mij in het “wanneer moet je aan het forum denken” topic

3 likes

Welke quote dan wel??? Heb dit gemist geloof ik :angry:

2 likes

Fuck you all and die!!

16 likes

HAHA omg er gaat een bel rinkelen

Was zij niet degene die opeens een nieuwe vriend had en hem in elke post moest benoemen

Ik vraag me af of mijn situatie gierig is. Gisteren kwam er een vrouw iets ophalen bij mij via marktplaats voor 10 euro. Toen kwam ze erachter dat haar autosleutel nog in de auto zat, en vroeg ze (om 21.30 uur s avonds) of ik haar naar haar huis wou rijden. Tsja ik voelde me een beetje voor het blok gezet, want het was 30 min heen en 30 min terug. Ik heb het wel gedaan. In totaal was het 50 km rijden. Ze zei nog: “een sleutelmaker kost 300 euro, dan krijg je van mij wel 100 euro”. Toen zei ik uiteraard dat het niet hoefde. Nadat we weer terug waren zei ze bedankt en sindsdien heb ik niets meer van haar gehoord. Is het gierig om nog een betaalverzoek voor de benzine te sturen?

Edit; om reservesleutel te halen

• Ja is gierig
  • Nee tikkie kan prima

0 stemmers

1 like

Waarom heb je nee gezegd als je wel geld voor benzine wil?

24 likes

Tikkie kan prima maar het was “beter” geweest als je meteen had gezegd: 100 euro is een beetje overdreven maar als je de benzine zou willen betalen graag! o.i.d.

82 likes

Wow dat die vrouw dat überhaupt vraagt. Mijn vader zegt bij zulke dingen al van regel een taxi of zoek waar de bushalte is. Ik zou nooit een vreemde van marktplaats dat vragen.
Ik had overigens denk ik wel dan op die €100 ja gezegd of in ieder geval de benzinekosten. Want als ik het goed begrijp ben je nu geld kwijt omdat zij iets voor een tientje wilde kopen. Zonde van je geld en avond.

18 likes

Off-topic maar ik snap niet hoe ze het heeft opgelost met haar eigen auto?

6 likes

Ze gingen de sleutel halen toch? Die vrouw reed ook mee terug met eendagsvlieg met de sleutel.

5 likes

Die zat toch vast? In de auto? Snap er niks van

@Eendagsvlieg je bent nu meer geld kwijt dan dat je verdiend hebt… of sowieso 0 winst.

1 like

Reservesleutel gok ik

4 likes

Reservesleutel thuis?

3 likes