Gierige acties #2

Denk trouwens dat als je haar een tikkie stuurt ze niet moeilijk gaat doen. Ze wilde natuurlijk in eerste instantie je €100 betalen. Ik zou de gok wel wagen als ik jou was.

8 likes

Ik heb inmiddels ook een betaalverzoek gestuurd. Ik zal jullie op de hoogte houden van deze spannende ontknoping…
Nee even zonder gekheid. Zij zegt: ik geef je 100 euro, maar ik vond dat zo’n abnormaal gedrag dat je daar überhaupt geen ‘ja’ op zegt lijkt mij? Maar interessant om al deze visies zo te lezen

16 likes

Ik denk dat dit gewoon het belangrijkste ding is altijd en in deze situatie ook wederom haha communication is the key

4 likes

Een halve pot farrow & ball verf

8 likes

Dit begrijp ik hoor haha. Ik zou in eerste instantie denken “neejoh dat hoeft niet”. Is indd veel geld. In mijn situatie had ik er wel ja opgezegd, omdat ik het geld goed kan gebruiken of gezegd de helft is ook prima. Maarja… ik had haar nee moeten verkopen, want ik heb geen rijbewijs :sweat_smile:

1 like

Zou op die 100 euro ook niet met JA GRAAG reageren en vind het helemaal niet raar als je dan een dag later reageert met ‘joh die 100 euro gisteren was echt niet nodig, maar zou het wel fijn vinden als je de benzinekosten à €X betaalt, hier is een tikkie’. Mag lijen dat ze je tikkie netjes betaalt!

21 likes

Ik kan me ook wel voorstellen dat je ietwat overrompeld bent en uit een soort reflex “nee joh” zegt hoor. Iedereen heeft wel eens iets waarvan die daarna denkt, ah ja als ik er 30 seconden langer over had nagedacht, had ik meteen een ander voorstel gedaan…

21 likes

Dit snap ik heel goed hoor! Ik zou ook zeggen ‘nee joh ben je gek’ maar wel de benzinekosten eigenlijk terugwillen maar dat op dat moment even niet goed uit kunnen spreken. Eigenlijk zou ik nog het meest balen van mn vrije avond kwijt zijn aan heen en weer rijden.

Edit: oh haha lees nu 4 reacties in dezelfde strekking hierboven oeps

7 likes

Nou vooral met deze benzineprijzen ben je goedkoper uit met gewoon een nieuwe pot verf bij je lokale bouwmarkt haha

11 likes

Farrow + ball is wel echt allejezus duur ging het weer ff opzoeken maar 163 euros voor 5 liter :exploding_head:

7 likes

Beter worden hoeft niet dus die 100 euro zijn beetje much maar met benzine die een arm per liter kost vind ik sec de benzinekosten vergoed krijgen (uur is ook geen 5 minuutjes) wel zo netjes :woman_shrugging:.

@Eendagsvlieg ben ook benieuwd of je al een reactie hebt op je betaalverzoek!

13 likes

:rofl:

7 likes

Ik bestelde net een eiwitshake bij de gym en vroeg of er ijsklontjes in mochten. En toen zei die gast achter de balie “Eigenlijk hebben we geen ijsklontjes maar je mag wel van mijn eigen ijsklontjes die in de vriezer liggen”. Echt MEGA aardig dat ik een van zijn persoonlijke brokken bevroren water uit de vriezer van de gym mocht :sparkles: (Ik heb wel gewoon dankjewel gezegd uiteraard maar het was een vreemde interactie)

54 likes

Las dit zo FEEËNPEETOUDERS/TOVERFEEOUDERS :laughing:

7 likes

Huh maar als die kerel voor zichzelf wat ijsklontjes gemaakt heeft, om in de pauze van z’n werk ergens in te gooien oid, dan is dat toch idd heel aardig dat hij je daar iets van geeft? Gaat niet zozeer om de waarde van het water maar tis niet zijn taak om ijs uit te delen als dat niet vanuit de sportschool zelf is voorzien.

64 likes

Ik snap niet wat hier gek aan is. Denk je dat hij die ijsblokjes gemaakt heeft van zijn eigen lichaamssappen of zo?

Edit: was de vrij essentiële ‘niet’ vergeten

5 likes

…. lol.

@Freya nee het is idd ook aardig hoor, maar hij benoemde het zo als “zijn eigen ijsklontjes” dat het me opviel. Verder all good

7 likes

Haha ja alsof hij de laatste druppel drank van z’n overleden oma voor jou opoffert ofzo haha

16 likes

Op zo’n toontje dat hij het eigenlijk liever niet zou doen maar vooruit, je krijgt ijsklontjes uit zijn persoonlijke voorraad omdat hij geen lul wil zijn omdat hij aan het werk is :joy:

8 likes

Ja zo voelde het!

1 like