Ik snap het ook niet. Zowel de babs als ceremoniemeester voelen zich volgens mij helemaal in hun element. De ceremoniemeester van Bonnie en Nick werkt ook als productie manager in de culturele sector. En ze vindt organiseren ook heel leuk. Had ook begrepen dat ze zelfs meer wil doen dan Bonnie en Nick van haar verwachten. En de babs lijkt ook helemaal op haar plek met haar achtergrond in theater. Ze had geen betere vrienden kunnen kiezen. En Bonnie gaf ook aan dat ze nee mochten zeggen
Een vriendin van m’n vriend heeft ongevraagd een souvenir van vakantie meegenomen voor hem en nu heeft ze… een tikkie gestuurd? ![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen eigenlijk
Misschien kan die zeggen dat ze het maar terug moet brengen naar de winkel ![]()
Dit is het toppunt van gierigheid.
Meer context nodig though: wat voor souvenir?
Hahaha wat een lef. Ik zou het prulding teruggeven
Ik neem toch aan dat zij het dan in ieder geval niet als souvenir ziet? Echt heel raar haha.
Het is zo’n standaard prulletje uit de stad waar ze was dus ik kan het me lastig voorstellen ![]()
Huh, dat maakt het nog vreemder? Hoe kom je er dan in vredesnaam bij om daarvoor een tikkie te sturen
Stuurt ze ook een tikkie als ze een verjaardagscadeau meeneemt??
Inmiddels weet ik dat ze in alle situaties gierig is ja, haha. Ben daar zelf echt allergisch voor, zeker in vriendschappen ![]()
Ik weet eigenlijk niet eens of ik gierig de juiste omschrijving vind, ook al heeft het met geld te maken. Het is gewoon enorm merkwaardig gedrag, snap echt niet hoe je erbij komt om dat te doen ![]()
Maar de hamvraag: wat gaat je vriend doen?
Oke mag ik zijn nummer
Alleen als je eerst prulletjes geeft
Maar dan stuur je toch gewoon: “Huh waarom stuur je me een tikkie?” Ik zou niet zonder meer betalen hoor. Ben conflictmijdend, maar zelfs ik heb grenzen.
Zoals ik schreef in de post waar je op reageert, niet mijn keuze.
Ik ben zelf helemaal niet conflictvermijdend haha
Nou ik zou mijn vriend ook even wakker schudden hierin.
Dat heb ik gedaan?? Ik kan hem niet dwingen
Hoe reageerde je vriend uberhaupt? Heeft hij betaald?
Ik heb net m’n post verwijderd waarin ik zei wat zijn reactie was omdat ik al na een paar minuten verantwoordelijk werd gehouden voor zijn keuze alsof ik zijn moeder ben haha, echt geen zin in