Maar het is toch ook vervelend als er een prijs bij staat die niet klopt?
Al zou ik zelf niet moeilijk doen om 9 cent, maar ik zou wel aangeven dat het prijskaartje dan niet klopt.
Ja eensss, die 9 cent heeft de grote miljoenen supermarkt dan maar steeds extra gewonnen terwijl de gewone burger iedere cent in z’n portemonnee voelt
Zie niks gierigs in die post
Nou die naam mag je wel eens doorspelen dan
Ja dat van het kaartje zou ik ook zeggen maar kon van haar weinig hebben omdat ze de hele tijd in m’n aura zat
@NeverLeNkemise ik heb even moeten zoeken maar het is deze! https://www.collectandgo.be/colruyt/fr/assortiment/crémant-dalsace-caves-de-bennwihr
in onze groep is het altijd een succes maar dat is ook wel omdat we sowieso graag champagne drinken en deze doet denken aan veuve
sowieos als je graag champagne drinkt van de grote merken raad ik je aan om de samenstalling te bestuderen en naar soortgelijke schuimwijnen te kijken, de wijn die ik post en veuve worden bijvoorbeeld met veel pinot noir gemaakt
Super dankje voor de moeite! Ga m meenemen morgen.
Vind de colruyt trouwens echt een grappige winkel (als Nederlander). Ze pakken gewoon je tassen in hoe heerlijk. Terwijl t eruit ziet als een soort dirk of spar meets aldi .
Ik moest daar ook heel erg aan wennen toen ik in Engeland woonde! Ik was jarig en had een paar mensen uitgenodigd in een bar en wilde hun drankjes betalen, maar zij vonden dat heel raar en zeiden dat ik degene moest zijn die getrakteerd werd. Nu ging het niet om zulke bedragen zoals bij jou, want we hadden allemaal een studentenbudget.
Ik vind het echt bizar dat je anderen zo op kosten jaagt voor je eigen verjaardag. Kan ik echt niet begrijpen. Ik zou ervoor kiezen om het klein te vieren & dan te betalen of thuis te houden en voor anderen te betalen. Lang niet iedereen heeft toch ook zomaar 600 pond over die maand, zou ik denken…
Voor 20 cent pinnen is echt totaal geen moeite dus ik snap dat excuus niet, het pinnen kost toch geen extra geld? Of betaalt hij ook per transactie bij de bank
Maar het zou een ander verhaal zijn als hij zei dat hij toch niet wilde pinnen voor een PLASTIC tasje. Dat is namelijk onzin als hij ook even een mandje kan lenen tot bij de auto. Maar het is raar dat hij dat niet benoemd en niet even verontschuldigt bij die vrouw.
Hahha nee was gewoon een onzin smoes omdat hij het tasje te duur vond, want toen hij dacht dat die gratis was wou die hem wel. Het was overigens een papieren tasje, maar snap wel dat hij 20 cent voor dat kleine fluttasje te duur vindt. Alleen laat die vrouw dan niet je zooi in én uitpakken had dan gelijk gezegd dat je niet 20 cent gaat betalen ipv doen alsof je wil pinnen haha
Ik denk dat hij dan hoopt dat de caissière het maar gewoon gratis meegeeft
Engeland. Echt huilen gewoon.
Voor vrijgezellenfeesten nog erger dan die verjaardagen trouwens.
Ik moet nu weer denken aan een voormalige vriendin (waterkoker vriendin, zie het leed dat vriendschap heet).
Ze had een vriend van mijn 2x ontmoet en hij vond haar wel leuk. Ze heeft hem toen gevraagd om haar te helpen met verhuizen. Ze zou hem aan het einde op een etentje trakteren. Ze kon zelf niets doen, aangezien ze ‘problemen’ had met haar voet.
Hij heeft haar 2 dagen geholpen met verhuizen, alles in elkaar zetten en zelfs schoonmaken. Aan het einde vraagt ze hem zijn adres, zodat ze als ‘etentje’ een pizza naar zijn huis kon sturen.
Ik moet zeggen dat dat wel een handige manier is om onder een te spontaan afgesproken etentje uit te komen
Wel gierig though, en vooral lullig omdat hij haar leuk vond
Stomme vraag maar hoe kan ik het Leed dat Vriendschap heet topic vinden? Klinkt als een boeiend topic om te lezen, maar de zoekfunctie haalt em niet naar boven.
Kun je al in Members Only? Zie de FAQ voor meer info.
Bedankt, wist niet dat er ook een members only gedeelte was.
Ik vind dat bedrag van 150 niet eens zo gek. Want je kan ook gewoon een wat duurder cadeau of een etentje aan iemand geven dan besteed je dat bedrag toch al aan 2 hooguit 3 mensen?
Bedoel wat kan je nou voor 15 euro cadeaus geven aan een volwassene?
Meen je dit? Ik kan namelijk genoeg bedenken
Ok laat ik het zo stellen ik heb in mijn werkende leven nooit een cadeau gegeven van max 15 euro aan andere volwassenen.
Wel meerdere kleinere dingen bijvoorbeeld, maar ik houd meestal wel rond de 50 euro aan voor een cadeau. Beste vriendin, zussen en ouders kan verschillen dat kan ook bijvoorbeeld 200 euro maar ook 50 euro zijn, beetje afhankelijk wat ik tegenkom voor die persoon.
Zelf heb ik of mijn man ook nooit een cadeautje gehad van iemand dat rond de 15 euro is. Dus in mijn omgeving komt dat ook echt niet voor.