Uiteindelijk ben jij wel degene die het telkens doet. Zij kunnen het ook zelf doen. Je geeft hun ook gewoon die korting, zeker niet gierig dat je dan die punten zelf houdt!
Je geeft ze al korting, besteld al jaren voor ze. Dit extratje kun je gewoon zelf houden hoor.
Ja precies dit! Dit doet me een beetje denken aan de etentjes die ik vroeger had met vriendinnen. Dat was dan bij iemand, maar dan deelden we wel gewoon de kosten. Maar degene bij wie het was mocht de overgebleven wijn enzo hebben, want die had de afwas etc etc. Voor de moeite. Zo moet je sit ook zien @Cheesy; als extraatje voor de moeite
Bovendien; als jij dit niet zou fixen voor je fam (of iedereen zelf bestelt) zou je nooit aan die hoeveelheid spaarpunten komen
Ik moest echt even 2x lezen voordat ik doorhad dat het over dieren ging. Ik dacht al wat voor voer bedoel jij? Is dat een speciale naam voor suplementen oid?
Maar ik vind het totaal niet gierig hoor! Je vrienden en familie hebben korting, en jij een keer iets extra’s. Groot gelijk!
@keekie @PangurBan @LaScript @Niettepruimen @wompie @Moederteresa
Jaa thanks jullie hebben ook gelijk maar ja misschien had ik ze er even van in kennis moeten stellen ofzo? Dan zouden ze misschien/waarschijnlijk zeggen van nee ben je mal, dat is voor jou, maar ja toch.
Heb ik dus niet gedaan en “de buit” is binnen en mijn 7tal is heel blij, niet allemaal op de foto want sommigen waren dit weekend vrij als security haha.
Haha wat leuk!
Over het vertellen: ja dat had gekund, maar is geen must hoor. En ik zou het voor nu sowieso lekker laten en je poezenfam er lekker van laten genieten☺️
Je hebt helemaal gelijk en hoeft je nergens voor te schamen!
Ik hoop dat je poezenbeesten net zo blij met de giraffe zijn als mijn kat is:
Laatst dronk ik bij iemand een kopje thee en toen kreeg ik een bakje voor mn neus met 20 (niet overdreven) uitgedroogde gebruikte theezakjes voor mn neus. Want ja, diegene kon wéken doen met een theezakje.
Misschien ben ik gewoon niet zo duurzaam, maar ik zou visite dat nooit voor de neus duwen … Waren ook gewoon pickwickzakjes, dus die zijn na 2/3x gebruiken echt niet meer lekker
Ik gebruik zelf ook zakjes meerdere keren want ben niet van heel sterkte thee en zonde. Maar zou nooit een gast een gebruikt theezakje geven. En hoezo dan ook 20! Je gebruikt er een en als die t niet meer doet gaat die weg.
Ja ik ook hoor! Ik gebruik ze 3 keer ofzo, tot er geen smaak meer vanaf komt, maar ik zou dat nooit visite voorschuiven. Ja maar verschillende smaakjes!!! daarom 20 waarschijnlijk ?? geen idee
Dit is wel echt next level hergebruik. Heeft ook niets te maken met duurzaam zijn vind ik hoor. Is toch niet echt netjes naar je visite toe. Zou dan eerder kiezen om een pot thee te zetten met verse theebladeren, dat is nog de meest duurzame en schone oplossin.
Doet mij denken aan een kennis die echt goed in de slappe was zit en de koffiefilter (en koffie dan ook) herbruikt. Over slootwater gesproken
Gadverdamme man. Doe mij maar liever een glas kraanwater dan.
Haha, zo heeft mijn oma haar koffie het liefst. Ze wil de “tweede leg”
Misschien is dat ook wel regenwater dat ze opnieuw gebruiken
Een vriendin van me stuurde een foto van een topje dat ze wegdeed, of ik die misschien wilde overnemen voor een klein prijsje. Ik vond hem wel leuk, dus vroeg haar hoeveel ze ervoor wilde hebben. Nou het topje is voor €4 bij Shein te krijgen. Ik zou daar zelf echt geen geld meer voor vragen en het gewoon weggeven.
Gaaatver nee joh! Wat zei je toen?
Nou ik ben naar de kast gelopen en heb een nieuw zakje gepakt en toen gezegd:“Oh deze vind ik lekker.” Beetje aso misschien, maar ik kom er best vaak en mag rustig dingen zelf pakken, dus vond dit een goed moment om dat ook te doen
Hee zo is de oprichter van Ikea wel rijk geworden hè
Heb je daarna wel je gebruikte zakje tussen de andere zakjes gedaan? Anders is het zonde he!!
Van alle dingen om op te besparen ook, die pickwickzakjes kosten echt een paar centen per stuk? Best zielig vind ik het, dat je zo’n minimaal bedrag niet eens aan jezelf of je visite kunt uitgeven om welke reden dan ook.