Gierige acties #2

Mijn vriendinnen mogen ook echt alles van mij gebruiken hoor, maar dan nog is het toch wel netjes om het gewoon ff te vragen? Hoeveel moeite is dat nou. Ik zou het zelf in ieder geval wel doen

23 likes

Tandpasta of doucheschuim vergeet ik zo vaak, echt blij dat mijn vriendinnen daar nooit moeilijk over hebben gedaan. Daarnaast vind ik producten uitlenen ook wel leuk. Deze zomer leende een vriendin met een tripje weg mijn zonnebrand en ze was een keer niet verbrand. Misschien gaf het mij een influencer gevoel :joy:

7 likes

Ik voel me zo’n gier want ik ben nu in Portugal (voor het eerst) en alles is hier 0,80 eu dus ik ben hemmal in de clouds.

10 likes

Ik ook, ik vind het juist leuk als iemand iets wat gewoon in de badkamer staat pakt en zegt: echt een fijne shampoo gebruik jij, daarom is je haar zo mooi. Of dat je elkaars blush uitprobeert en dan denkt wat mooi die ga ik ook kopen. Op het moment dat iemand zich op zijn gemak bij mij voelt om dat te doen (dingen die buiten staan trouwens, dus niets uit mijn tas pakken) dan geeft mij dat echt een leuk vriendinnen/bonding gevoel.

9 likes

Ja en dat is juist chill want zo ontdek je ook nog goede producten. Nu al zin in de skincare van mn zus volgende week

12 likes

Helemaal zin in een sleepover haha. Naar m’n beste vriendinnen neem ik nooit slaapspullen mee alleen een tandenborstel :joy:

7 likes

Mijn beste vriendin leent me altijd een pyjama als ik bij haar slaap en in de winter legt ze die dan eerst nog even op de verwarming zodat ie lekker warm is :pleading_face:

77 likes

Toen ik jong was streek mijn moeder altijd mijn kleren vlak voordat ik ze aantrok zodat ze lekker warm waren. Echt luxe

26 likes

Mijn vader stak altijd de föhn bovenin m’n pyjamapak, minuutje voor, minuutje achter en dan kon je helemaal toasty het bed in

48 likes

Mijn vader föhnde ons bed altijd :heart:

25 likes

Haha ja dit doe ik voor m’n dochter en dan snel snel aantrekken zodat het nog lekker warm is.

Bed föhnen is ook een goed idee! :bulb:

5 likes

Ik heb vandaag vriendinnen uitgenodigd om over een paar weken (want een goede datum vinden gaat niet meer zoals vroeger) samen een film te kijken, pizza te eten en dan mag iedereen die niet direct naar huis wil blijven slapen. Vooral nu het weer zo herfstig is lijkt dit mij echt gezellig

27 likes

Ik vind het ook gezellig als mensen blijven logeren en het kan hier ook altijd maar nu heb ik ineens een boel vriendinnen die “liever op tijd naar huis gaan zodat ze niet de laatste trein hebben want ze slapen graag in hun eigen huis” saai hoor :unamused:

Gelukkig komen er ook veel uit het buitenland wel graag langs en die blijven dan graag slapen want het allerleukste vind ik vrienden die bij mij doen alsof ze thuis zijn :heart_eyes:

16 likes

Weet even niet zo goed waar ik deze vraag moet plaatsen, en mogelijk past het in dit topic.

Een tante van me, waar ik heel erg goed mee kan opschieten, heeft een mooi fauteuil in haar woonkamer staan. Toen ze het net had gekocht bij de kringloop zei ze dat het eigenlijk niet in de kamer past en dat ik het mocht hebben wanneer ik mijn eigen plekje heb.

Ik heb nu mijn eigen plek, 3 jaar later, en ze heeft de fauteuil niet meer ‘aangeboden’.

Het staat nog in haar woonkamer, dus ik vind het moeilijk om er naar te gaan vragen, maar ik zou het erg graag willen hebben. Ik weet dat ze het niet gebruikt, en het staat op een onhandige /ongezellige plek waar niemand gaat zitten wanneer bezoek komt.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze is vergeten dat ik het toen mocht hebben. Als ik ernaar vraag krijg ik het zeker mee en ik mag er waarschijnlijk ook niks voor geven, ga ik wel doen in de vorm van taart bakken of iets dergelijk. Is het gierig als ik ernaar vraag??

2 likes

Natuurlijk is dat niet gierig. Ze heeft het toch zelf aangeboden? En nee(soort van) heb je: ja kun je krijgen

28 likes

Ik zou er sneaky naar hinten van “waar had je die vandaan want ik zou nu ook wel zoiets willen” want vragen zou ik echt ongemakkelijk vinden haha

7 likes

Hier ontstaan toch alleen maar misverstanden van. Als die tante niet meer weet dat ze dit ooit heeft toegezegd valt het bedoelde kwartje waarschijnlijk ook niet. Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat jullie het er 3 jaar geleden over hebben gehad @Miss.Verstand en dat mocht het aanbod nog staan, je er erg graag gebruik van zou willen maken. Mocht ze hem toch liever zelf houden kun je altijd nog op zoek naar een andere fauteuil.

60 likes

Zou het gewoon ter sprake brengen, misschien is ze het vergeten of denkt ze dat je hem niet meer wil. Iets in de trant van: als je die stoel nog steeds weg wil doen dan wil ik hem erg graag overnemen, ik vind hem nog steeds erg leuk. Als ze zegt nee, dan priem toch? Ik zou niet letterlijk vragen van hey tante wanneer krijg ik eindelijk eens die stoel?

11 likes

Ik stel mij ook voor dat die tante het gewoon niet meer weet aan wie ze het zou geven. En nu de stoel laat staan, in de hoop dat de persoon in kwestie zich meld.

3 likes

Waarschijnlijk als je erover begint dan herinnert ze zich ook weer dat ze er überhaupt vanaf wilde. Het zijn van die dingen die je niet meer bewust echt ziet omdat je er dagelijks tegenaan kijkt. Dus ik denk dat het echt niet raar is als je erover begint.

9 likes