Zijn eerste (grappende!) reactie was dat het heel niet-feministisch is om niet alles precies te willen delen. We zijn het er over eens dat een tikkie van 4,50 ronduit gierig is. Verder vooral verbazing dat er zo veel mensen vallen over hoe andere totaal onbekenden het ‘praktisch’ financiële deel volledig naar tevredenheid hebben ingericht.
@Freedom ik snap dat het super ignorant/ naïef overkomt. Zoals gezegd letterlijk nooit bij stil gestaan omdat het prima werkte.
@Qwerty123 dat was ook exact mijn reactie en aanleiding voor de poll. Verder boeit het me te weinig om het als “ongezellig” te bestempelen.
@vitaminwater omdat het een soort verbastering is van mijn eigen naam.
We hebben overigens besloten voortaan toch meer van de gezamenlijke rekening te doen (hoe suf dat we daar nooit over nagedacht hebben). Hopelijk ligt er nu niemand meer wakker over ongezellige tikkies en onnodige mental load. - voor de duidelijkheid - dit is een grapje/ sarcastisch; het is me helemaal duidelijk hoe jullie dit totaal belachelijk vinden en het blijkbaar veel reacties oproept. Voor mij is het goed om het hier bij te laten, omdat mijn vraag - of een tikkie van 4,50 nu wel beantwoord is. Verdere discussie uiteraard prima, maar daar ben ik liever zelf geen lijdend voorwerp in.