Ik zou gewoon voor de fun dat kutbakje helemaal vullen met goedkope zware shag, een tijdje laten staan en dan opsturen. Hier, iets om te roken en een bakje waar je die geur nooit meer uitkrijgt.
@wompie lief dat je het vraagt. Maar ik ben zeker opgelucht, ik realiseer mij nu pas hoe dominant ze in de vriendschap was en hoe veel ik toeliet. Ik heb podcasts geluisterd over het uitmaken in een vriendschap en eigenlijk bestaat dat niet. In een relatie is er een duidelijk punt dat je afscheid kan nemen maar bij vriendschappen groei je uit elkaar of heb je een grote ruzie zoals bij ons. Ik heb nu zoveel meer rust nu ik weet dat ik mijn weekend zo kan plannen zoals ik het wil en niet een hele dag in het weekend voor haar reserveerde omdat ze anders beledigd was.
@oliverqueen nee ik heb niet precies bijgehouden hoeveel het in totaal was maar wat ik wel weet is wat zij heeft overgemaakt te weinig was. Maar hoeveel te weinig kan ik niet zeggen daarom heb ik niks extra’s teruggevraagd want ik wil ook niet te veel terugvragen. Ik denk overigens dat ze het bakje niet echt terugwilde, kan mij niet voorstellen dat ze zo gierig is. Ik denk dat ze mij terug wilde pakken met ik laat je nog wel weten of het mij uitkomt en dat ik dan mijn dag er weer voor vrij hou en zij niks van zich laat horen. Gelukkig had ik die dag gewoon dingen gepland.
@Axioma mijn 13 jarige ik had dit zo gedaan maar ik wil mij niet tot dat niveau verlagen.
Heel goed! Je hebt een grote stap gezet door je weekend niet van haar af te laten hangen. Vriendschappen verbreken kan best moeilijk zijn, zeker met zo’n toxic persoon die altijd de boventoon wil spelen.
Kies voor jezelf en laat het doodbloeden. Geen contact meer opnemen en niet ingaan op haar voorstellen.
Ik zou dat kolerebakje gewoon opsturen, als dat kennelijk zo belangrijk is. En dan verder gaan met je leven.
Naah, ik zou geen enkele cent meer aan die trut uitgeven
Gemoedsrust voor een paar euro, ik vind het wel een deal.
Ik had iets besteld wat binnen 2 dagen geleverd zou worden. Na toezegging dat het zelfde dag nog verzonden zou worden en dan weer geen levering na 5 dagen heb ik de bestelling geannuleerd. Geld netjes terug ontvangen en klaar dacht ik. Nu heb ik alsnog de bestelling ontvangen, die ligt hier nu al ruim een week in huis en niks van de webshop gehoord. Zouden jullie het pakket houden en webshop contacten voor nieuwe betaling of wachten totdat de webshop wat laat horen?
Jaa eigenlijk wel. Aangezien ze zo appart is zou ze dat bakje wel als iets kunnen gebruiken om je continue lastig te kunnen vallen haha.
Oeh stel je voor, reminders ontvangen wil je ook niet idd.
Gewoon lekker blokken dan.
Ik vond het eigenlijk al stom dat ze ervan uitging dat ik het ging brengen. Ik heb een keer toen zij een feestje gaf twee schalen gebracht en vond het altijd al zo raar dat ze verwachtte dat ik dat ging ophalen. Uiteindelijk kwam het er niet van maar dat ze nu weer verwacht dat ik een bakje kom brengen en mijn schalen ophaal. Jij hebt de schalen geleend van mij en dat bakje moest ik een keer voor je dragen omdat je geen tas bij je had en daarom ligt die bij mij
Wat een figuur… Pleur lekker wegdat bakje, of ritueel verbranden. Klaar ermee!
Is het iets wat je nog kan gebruiken aangezien je het per se binnen 2 dagen binnen moest hebben? Zo nee, dan zou ik het retourafzender sturen omdat je er dan toch niks aan hebt. Zo ja, dan zou ik het houden en als de webshop contact met je opneemt kun je altijd nog betalen.
Zo heb ik ooit iets besteld 2/3 jaar geleden waarvan de betaling mislukt was maar de bestelling wel bevestigd en geleverd. Nooit meer wat van gehoord terwijl ik erna nog veel vaker daar besteld heb. Prima
Hier ging een retour van een grote webshop niet helemaal goed. Contact gehad met de klantenservice, die hebben het voor me in orde gemaakt en heb ik het openstaande bedrag betaald. Krijg ik een mail dat er een product retour is gemeld en kijk ik op mijn rekening; heb ik het geld ook terug gekregen (terwijl ik al het juiste bedrag had betaald en er geen retouren meer waren). Prima.
Het was voor een vakantie maar kan het nu nog steeds gebruiken. Ben indd geneiegd te houden en als de webshop mailt dan een nieuwe betaling te doen.
@Shadina oh bij Amazon heb ik dat vaker, dan krijg je zo een standaard berichtje. Komt waarschijnlijk nog wel maar iets later dan. Amazon verwerkt die retour betalingen supersnel!
ls het een kleine webshop is zou ik het terugsturen. Als het een groot bedrijf is zou ik het houden.
Ik was met vriendinnen afgelopen weken veel weg en we moesten nog de kosten als hotels, uit eten etc verrekenen. Iedereen heeft zijn kosten zelf bij gehouden en ik zou even een overzichtje maken met wat er open staat. Vooral omdat een vriendin en ik het meeste hebben voorgeschoten en we nog best veel geld van de andere terug krijgen.
Zag ik gister dat eentje (die dus bijna niks heeft voorgeschoten) op haar lijstje had staan dat ze €0.50 voor de wc voor mij had betaald . (Stonden nog wel wat andere dingen op)
Ik heb even een printscreen gemaakt met wat ik nog van haar krijg en haar 50 cent en hoe ze zelf vond hoe dat er uit zag.
Ik open net de lijst en zie dat ze het uit de lijst heeft gehaald ik vind het echt niet erg om kosten te delen maar deze gaat mij wel ff te ver
Hahaha wat goed
Ligt eraan of jij ook kleine bedragen hebt voorgeschoten toch
Ik heb ook wel eens iets gehad waarbij anderen hadden voorgeschoten voor iets groters en ik had een keer een rondje betaald, en zij ook. Maar hun rondje stond ook doodleuk op de kostenverdeling dus toen heb ik mijne ook maar doorgegeven terwijl ik het anders getrakteerd had.
edit: alhoewel had ik voor 50 cent geen moeite gedaan maar toch
Hahah ja ik weet dat ik dat ook gewoon tegen haar kan zeggen dat scheelt!
@oliverqueen ik krijg nog ruim €1500 van haar en daar heb ik de losse koffietjes en wc bezoekjes niet bij opgeteld. Vandaar dat ik dacht ga je lekker